Wat valt er te snappen? Zo moeilijk is het principe van een ratio van 1.0 of hoger houden niet om te begrijpen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:35 schreef waltnl het volgende:
nee, dat is om mensen te weren die geen snars snappen van de torrent community. zoals jij.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
volgensmij heeft nog niemand waffles invites (ik vraag me uberhaubt af wat waffles gaat worden)
Als je er een kwijt wilt, ik zit op een 100mbit universiteitslijn dus uploadsnelheid gegarandeerd bij mij.quote:
Ik heb niet eens een oink account of ed gehad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik had gemaild naar waffles met m'n proof (heb m'n OiNK invite mail nog), maar nog geen invite gekregen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een beetje je best deed kon je makkelijk je ratio in stand houden. Gewoon verstandig downloaden, nieuwe torrents seeden en je torrents lang doorseeden. En daar bovenop had Oink ook nog eens de befaamde Kerstmis-actie, waardoor je twee weken lang op volle snelheid kon uploaden en onbeperkt kon downloaden. Ik dreef eigenlijk het hele jaar lang op die twee weken rond kerstmis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef BigFire het volgende:
geen onzin helaas. veel te weinig leechers voor het aantal seeders.
Juist. Ik heb op OiNK zelden zelf een torrent geupload,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:37 schreef ikJur het volgende:
maar je kan je ratio toch ook onderhouden door die albums die je download te blijven seeden?
Toen ik me net registreerde had ik gewoon een willekeurig album van 300MB ofzo gedownload die niet zo veel seeders had. Uiteindelijk heb ik die verschrikkelijk veel geupload en omdat ie zo populair was en een grote bestandsgrootte had, had ik in no time een goede ratio opgebouwd. En dat was net voor die 2 weken onbeperkt downloaden, voor zover ik me kan herinneren. Dus het is wel mogelijk om een goede ratio op te bouwen zonder die twee weken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je een beetje je best deed kon je makkelijk je ratio in stand houden. Gewoon verstandig downloaden, nieuwe torrents seeden en je torrents lang doorseeden. En daar bovenop had Oink ook nog eens de befaamde Kerstmis-actie, waardoor je twee weken lang op volle snelheid kon uploaden en onbeperkt kon downloaden. Ik dreef eigenlijk het hele jaar lang op die twee weken rond kerstmis.
weinig seeds, maar wel populair... je was er dus ontzettend vroeg bij en heb veel geluk gehad dat het een goudmijntje wasquote:Op donderdag 1 november 2007 01:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Toen ik me net registreerde had ik gewoon een willekeurig album van 300MB ofzo gedownload die niet zo veel seeders had. Uiteindelijk heb ik die verschrikkelijk veel geupload en omdat ie zo populair was en een grote bestandsgrootte had, had ik in no time een goede ratio opgebouwd. En dat was net voor die 2 weken onbeperkt downloaden, voor zover ik me kan herinneren. Dus het is wel mogelijk om een goede ratio op te bouwen zonder die twee weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |