quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef mgerben het volgende:
TS, oefen een beetje emotionele druk uit.
Zet jezelf niet neer als vragende partij.
Maar maak haar duidelijk dat je een man bent, met zin, en dat je best om je heen wilt kijken.
Vrouwen kicken op zelfverzekerdheid. Als jij vraagt straal je juist het tegenovergestelde uit.
Je zou bijvoorbeeld beetje flirten kunnen met andere vrouwen. Als zij dat niet leuk vind vraag je haar 'zijn wij een stel dan?' - en dan geef je NIET toe aan de neiging om de sex erbij te betrekken. Het werkt 10x beter als ze die link zélf legt dan wanneer je de indruk wekt dat je alleen met een ander flirt om haar onder druk te zetten en je punt voor te kauwen.
Voor wie dat niet eerlijk vindt: Het meisje mag alles zelf kiezen. Als zij graag een vriendje wil dat ze aan het lijntje kan houden kan ze ook naar een ander vriendje zoeken.
wel als je de OP leest en waar het om gaat.quote:
"maar goed, bij besneden penissen mis je inderdaad het eikel-gedeelte".quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef hassanjassan het volgende:
leuk topic...
maar goed, bij besneden penissen mis je inderdaad het eikel-gedeelte, wat je kan gebruiken als werkterrein. En bij een kleine pik kan je dan al snel weinig ermee doen. Maar je kan toch met een paar vingers en duim te werk gaan hoeft toch niet meteen met heel de hand eromheen??
En ik kan me bijna niet voorstellen dat pijpen niet lekker zou zijn. Volgens mij vind elke man dit lekker.
Ik wil ook graag deze post uit de op nomineren, hoewel eigenlijk dat hele topic een nominatie waard isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef het.ismij het volgende:
In het topic:
Vriendin wil niet naar bed...
[..]
Het advies voor iemand die niet klaar komt tijdens de sex.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:51 schreef Staafje het volgende:
Gebruik je een conni? Die zou ik snel afdoen, want dat geeft echt een klote gevoel. Zonder conni is het veel beter!
En verder, ga van te voren niet tien keer trekken en spuiten, dan blijft er weinig meer over en doet je pik al zeer.
Inderdaad.quote:
Aventura suggesteerde het als een mooie gooi (zie topic), ik kaap het even als een volgpost in dit topic.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
Ik vroeg me af he, waarom gebruiken vrouwen eigenlijk dure tampons als ze menstrueren?
WCpapier en zeker keuakenrol absorbeert toch ook goed? Als je daarvan maar genoeg in je doos steekt?
Want een tampon is in zekere zin toch ook alleen een stop?
Dus waarom niet goedkoop wcpapier in je muts proppen. Dat heeft toch hetzelfde effect en is veel goedkoper!
Volgens mij is het ook niet echt schadelijk want papier is gewoon boom en natuurlijk toch?>
Met de suggesties die hier al gegeven zijn kan dat bijna niet missenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef BabblingBrook het volgende:
Dit moet een goed topic worden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef het.ismij het volgende:
Welkom bij de "Stomste sex post anno 2007".
Quote hier de idiootste opmerkingen en posts, en we zullen zien wie er aan het eind van het jaar de lompste opmerking heeft gemaakt!!!
Game on:
In het topic:
Vriendin wil niet naar bed...
[quote]Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef mgerben het volgende:
TS, oefen een beetje emotionele druk uit.
Zet jezelf niet neer als vragende partij.
Maar maak haar duidelijk dat je een man bent, met zin, en dat je best om je heen wilt kijken.
Vrouwen kicken op zelfverzekerdheid. Als jij vraagt straal je juist het tegenovergestelde uit.
Je zou bijvoorbeeld beetje flirten kunnen met andere vrouwen. Als zij dat niet leuk vind vraag je haar 'zijn wij een stel dan?' - en dan geef je NIET toe aan de neiging om de sex erbij te betrekken. Het werkt 10x beter als ze die link zélf legt dan wanneer je de indruk wekt dat je alleen met een ander flirt om haar onder druk te zetten en je punt voor te kauwen.
Voor wie dat niet eerlijk vindt: Het meisje mag alles zelf kiezen. Als zij graag een vriendje wil dat ze aan het lijntje kan houden kan ze ook naar een ander vriendje zoeken.
Die vond ik ook erg goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef Maki-maki. het volgende:
Topic: waarom niet wc/keuken papier ipv. tampons?.
[..]
Aventura suggesteerde het als een mooie gooi (zie topic), ik kaap het even als een volgpost in dit topic.
Koop een gevoel voor humor ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:47 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad ERG knullig, en verdient de hoofdprijs voor meest idiote en achterlijke post. Ik vind hem zelfs bedreigend, het is typisch stumper trailer-trash gedrag wat ie beschrijf.
Zowel de methode als de gedachte erachter zijn te triest voor woorden.
Ja, doe dat!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Koop een gevoel voor humor ofzo
* het.ismij kwam die tegen, en wilde die net gaan posten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, doe dat!Dit is namelijk misplaatste 'humor', en daarmee heel nomineerwaardig.
Ik kwam een hele stomme post tegen, maar die moest ik editen, zo stom was 'ie.Iets met dwang door middel van verstikking enzo... Sorry dus.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij kwam die tegen, en wilde die net gaan posten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |