Proestquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef erikkll het volgende:
waarom voelde je je incapabel?Jij kon er toch niks aan doen dat ie zo klein was?
het was net een hand. Nu heb ik geen hele kleine meisjes handen, maar ook geen kolenschoppen... Geloof dat hij redelijk ervaren is, al leek het me dat er niet teveel geschoven moest worden tijdens het sexen, anders blijft hij nooit zitten. Maar hoop ik ooit uit te vinden. Hij was niet dun gelukkig (aan dun en klein heb je echt helemaal niks)quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:29 schreef DoimeN het volgende:
Nou is de hamvraag natuurljik hoe klein hij was!? 1 hand? (4 knokkels) meer? of minder!![]()
Maarja dat met die vaseline is wel een goed planEn hij was te klein voor geslachtsgemeenschap?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Ik ben de tel kwijt qua piemels die door mijn handen zijn gegaan
of ik kan niet zo goed tellen... het gaat erom dat ik niet blond ben op dat gebied... ben je dan een slet? ik vind het iemand met ervaring, en ervaring, daar moet je voor trainen....quote:
Ik snap het nou niet meer, je gaat dus vreemd met een man met een kleine pik omdat je met je partner te weinig sex hebt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef tsjaeenkloon het volgende:
[..]
of ik kan niet zo goed tellen... het gaat erom dat ik niet blond ben op dat gebied... ben je dan een slet? ik vind het iemand met ervaring, en ervaring, daar moet je voor trainen....
ben al 2 jaar (min 4 dagen dan) trouw aan mijn partner, dientengevolge heb ik 1x per 2 mnd ofzo sex.... en vooral hele hele slechte sex. (ooh jha, ik ben geen 16 he) vind het wel meevallen dus.
eeeuh... ja... daar lijkt het op idd... Maar, die kleine pik weet aanzienlijk meer van sexen dan de grote van mijn partner. Blijkt het formaat toch minder heilig te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik snap het nou niet meer, je gaat dus vreemd met een man met een kleine pik omdat je met je partner te weinig sex hebt?![]()
Jahaa ze snijde zo die heule eikel deraf joh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef hassanjassan het volgende:
leuk topic...
maar goed, bij besneden penissen mis je inderdaad het eikel-gedeelte, wat je kan gebruiken als werkterrein. En bij een kleine pik kan je dan al snel weinig ermee doen. Maar je kan toch met een paar vingers en duim te werk gaan hoeft toch niet meteen met heel de hand eromheen??
En ik kan me bijna niet voorstellen dat pijpen niet lekker zou zijn. Volgens mij vind elke man dit lekker.
Ja, heb het er met hem over, ook niet in bed zeg maar, maar gewoon op een rustig moment. Overleggen uitleggen wat er volgens mij niet goed gaat, punten vinden die wel goed gaan en die benadrukken (is erg lastig dat laatste) een handje helpen op het moment zelf, enz enz enz...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:09 schreef DoimeN het volgende:
Maar zeg je het wel face to face tegen je huidige(?) partner, want mannen snappen vaak simpele hints niet! En is het na 2 jaar serieus nog steeds een beetje lafjes erin hangen voor een kwartiertje? En na 2 jaar moet hij toch de opening wel gevonden hebben? En waarom is deze partner zo goed dan?
Het is geen Moslim, en was dat wel zo, doet dat feitelijk niet echt ter zake...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef ziggy32 het volgende:
dus???
ga je met een of andere besneden moslim lul in de weer????
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef ziggy32 het volgende:
ja ja, snap ik wel, probeerde je uit je tent te lokken....
Maar ik begrijp dat je nog een relatie hebt???
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef tsjaeenkloon het volgende:
[..]
of ik kan niet zo goed tellen... het gaat erom dat ik niet blond ben op dat gebied... ben je dan een slet? ik vind het iemand met ervaring, en ervaring, daar moet je voor trainen....
ben al 2 jaar (min 4 dagen dan) trouw aan mijn partner, dientengevolge heb ik 1x per 2 mnd ofzo sex.... en vooral hele hele slechte sex. (ooh jha, ik ben geen 16 he) vind het wel meevallen dus.
Anders lees je gewoon het topic even... het hoe en waarom staat uitgebreid uitgelegd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef ziggy32 het volgende:
ja ja, snap ik wel, probeerde je uit je tent te lokken....
Maar ik begrijp dat je nog een relatie hebt???
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:55 schreef ziggy32 het volgende:
Dan ga ik het toch zeggen tegen je:
Ik vind je een gemene nare hoer! (ik vind)
En hoop dat je het allemaal zelf ook mee gaat maken.
Aso
Hoho, je laat jezelf slecht behandelen door bij hem te blijven toch? Je hebt toch geen 2 jaar nodig om door te krijgen of hij wel of niet goed in bed is?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Ja ik heb een relatie, als twee jaar. En ben daarin dus (ondanks het gekloot) braaf trouw gebleven... Met de ander heb ik geen relatie, daar kan je niet echt van spreken na 1x kloten... Dat betekend niet dat ik niet heel erg voor herhaling ben, waarin ik mijn fiasco goed kan maken.. (en ja dat is niet netjes, maar je meisje 2 jaar gefrustreerd laten is dat ook niet)
Ooh jha, voor de dump die kerel en ga met die ander ervandoor verhalen komen... We hebben samen een huis gekocht, even dumpen zit er dus zeker niet in... Los van of ik verder wel van hem af zou willen...
heej zo helder had ik hem zelf nog niet gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Je bent slim bezig!
Een vent die na twee jaar nog geen normale seks kan hebben, twijfels hebben over je relatie, vervolgens een huis kopen () en dan nog eens vreemd gaan met een kerel met een kleine piem0l. Echt heel goed.
Die van mijn vriendje dus, die daar niks mee kanquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou niet weten wat je met kleine piemels kan doen. Ik heb namelijk het tegenovergestelde van je minnaar.![]()
Wordt niet voor niks onder een kloon gepost..quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef LasTeR het volgende:
Misschien ligt het wel aan jou.
FOTO'S!!![]()
Ik vind mannen in dergelijke situaties net zo goed slachtoffer. Maar dat is mijn mening... Wanneer ze dan uiteindelijk eens vreemdgaan, neem ik ze dat dan ook niet kwalijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef GSbrder het volgende:
Beetje vrouwendenken:
mijn man geeft me te weinig seks dus ik ben het slachtoffer,
maar owee als het andersom is dan vinden jij en je flairvriendinnen m allemaal een hufter,
nu speel jij de zielige, onbegrepen, ongeneukte slet...
Vind het triest wat je doet,
dat je bij m blijft vanwege het huis geeft aan hoe materialistisch je bent..
(mijn mening inderdaad)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |