abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:08:24 #1
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53605576
Het is laf, maar ja, ik ben een kloon.

Vorige week trof ik voor het eerst in mijn leven een serieus kleine, en ontzettend besneden piemel, en ik wist gewoon echt niet hoe ik daar goed mee om moest gaan.
Ik ben de tel kwijt qua piemels die door mijn handen zijn gegaan, maar dit was ik nog nooit tegengekomen.
Een keer eerder heb ik een echt besneden exemplaar mogen meemaken. Maar die staat in de top 2 van grote piemels. En daar kon ik nog wel wat mee.
Die piemel van vorige week was een top 3 qua klein, wat op zich nog niet eens zo het probleem was, maar er is dan echt niets meer over voor mij om wat mee te doen.
Pijpen was geen optie, aangezien hij een heel verhaal had gehouden dat ie daar een hekel aan had. (pijpen was een eitje gezien het formaat)

Ik heb me zelden zo geil, en zo incapabel gevoeld. Ik hoop, dat ik ooit nog de kans krijg het goed te maken, en had een pot vaseline in gedachte voor het nodige glijwerk. Maar het moet toch ook zonder kunnen?

Mijn vraag: Hoe ga je met een echt besneden keiharde penis om, wanneer hij in je hand ligt?
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:11:11 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_53605693
ben je een vrouw of een man
  maandag 1 oktober 2007 @ 00:13:47 #3
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53605797
vrouw, maar voor het probleem maakt dat natuurlijk niet heel veel uit.
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:07:09 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53607188
Piemels moet je niet in je hand houden, die moet je in je kutje duwen. Dat is tof.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_53607227
waarom voelde je je incapabel? Jij kon er toch niks aan doen dat ie zo klein was?
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:29:30 #6
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53609797
Nou is de hamvraag natuurljik hoe klein hij was!? 1 hand? (4 knokkels) meer? of minder!
Maarja dat met die vaseline is wel een goed plan En hij was te klein voor geslachtsgemeenschap?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_53609836
Nou kun jij je eindelijk eens fijn in je oor laten naaien!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53609844
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef erikkll het volgende:
waarom voelde je je incapabel? Jij kon er toch niks aan doen dat ie zo klein was?
Proest
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:51:30 #9
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53611474
Het formaat had er niets mee te maken, althans, het maakt je bewegingsruimte wat minder, dat wel.
Ik was gewoon onvakkundig bezig door hem te hard aan zijn piemel te rukken. En dat vind ik bijzonder genant en incapabel van mezelf.
Mocht ik ooit nog de kans krijgen en hij is niet totaal op me afgeknapt, doe ik eht graag aanzienlijk beter. Of eigenlijk gewoon goed.
(ik wil sperma tegen de muur achter ons horen kletsen om het grof te stellen)
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:58:31 #10
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53611634
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:29 schreef DoimeN het volgende:
Nou is de hamvraag natuurljik hoe klein hij was!? 1 hand? (4 knokkels) meer? of minder!
Maarja dat met die vaseline is wel een goed plan En hij was te klein voor geslachtsgemeenschap?
het was net een hand. Nu heb ik geen hele kleine meisjes handen, maar ook geen kolenschoppen... Geloof dat hij redelijk ervaren is, al leek het me dat er niet teveel geschoven moest worden tijdens het sexen, anders blijft hij nooit zitten. Maar hoop ik ooit uit te vinden. Hij was niet dun gelukkig (aan dun en klein heb je echt helemaal niks)

"dieper dieper" kreunen heeft ook niet heel veel zin hij vertelde dat hij wel eens tegen iemand die dat bleef roepen heeft geroepen, "ik heb niet meer" om haar vervolgens een grote dildo te overhandigen. (vind ik wel een goede actie van hem)
pi_53612263
leuk topic...

maar goed, bij besneden penissen mis je inderdaad het eikel-gedeelte, wat je kan gebruiken als werkterrein. En bij een kleine pik kan je dan al snel weinig ermee doen. Maar je kan toch met een paar vingers en duim te werk gaan hoeft toch niet meteen met heel de hand eromheen??

En ik kan me bijna niet voorstellen dat pijpen niet lekker zou zijn. Volgens mij vind elke man dit lekker.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:26:07 #12
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53612302
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Ik ben de tel kwijt qua piemels die door mijn handen zijn gegaan
slet
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:32:30 #13
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53612438
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef Varr het volgende:

[..]

slet
of ik kan niet zo goed tellen... het gaat erom dat ik niet blond ben op dat gebied... ben je dan een slet? ik vind het iemand met ervaring, en ervaring, daar moet je voor trainen....

ben al 2 jaar (min 4 dagen dan) trouw aan mijn partner, dientengevolge heb ik 1x per 2 mnd ofzo sex.... en vooral hele hele slechte sex. (ooh jha, ik ben geen 16 he) vind het wel meevallen dus.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:49:54 #14
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53612915
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef tsjaeenkloon het volgende:

[..]

of ik kan niet zo goed tellen... het gaat erom dat ik niet blond ben op dat gebied... ben je dan een slet? ik vind het iemand met ervaring, en ervaring, daar moet je voor trainen....

ben al 2 jaar (min 4 dagen dan) trouw aan mijn partner, dientengevolge heb ik 1x per 2 mnd ofzo sex.... en vooral hele hele slechte sex. (ooh jha, ik ben geen 16 he) vind het wel meevallen dus.
Ik snap het nou niet meer, je gaat dus vreemd met een man met een kleine pik omdat je met je partner te weinig sex hebt?
--------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:04:04 #15
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53613301
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Ik snap het nou niet meer, je gaat dus vreemd met een man met een kleine pik omdat je met je partner te weinig sex hebt?
eeeuh... ja... daar lijkt het op idd... Maar, die kleine pik weet aanzienlijk meer van sexen dan de grote van mijn partner. Blijkt het formaat toch minder heilig te zijn

Sommige mensen hebben het in zich, en zijn van zichzelf redelijk stout, en bruutgeil... Sommige mensen denken dat iedereen dat heeft en wel kan, hebben grote piemels, en neuken alsof ze 16 zijn, zelfs na 2 jaar proberen (en ja, wel vaker dan 1x in de 2 mnd geprobeerd, en echt mijn best gedaan het een en ander aan te leren, maar op de een of andere manier blijven mijn lessen niet hangen.
Na 2 jaar nog steeds af en toe tegen mijn knie aanrijden op zoek naar de opening, en niet gaan verliggen ofzo, maar gewoon doorproberen, terwijl er een halve meter overbrugd moet worden. (echt gebeurt, vrij recent) dan houd het een keer op.
Wanneer je vriendin af en toe wanhopig aan je vraagt of je wel biologie hebt gehad in 4 vwo... zou dat een teken moeten zijn..... Zeker wanneer je na 2 jaar alles met dat meisje te mogen hebben gedaan, nog steeds het meest eenvoudige niet onder de knie hebt.

Ergo, kleine besneden piemel, lastig, maar zeker geen bezwaar, aangezien de rest van de persoon dat bijzonder ruimschoots goedmaakt. (en hij weet waar hij dat kleine ding moet stoppen, dat helpt vast mee in het verhaal)
pi_53614012
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef hassanjassan het volgende:
leuk topic...

maar goed, bij besneden penissen mis je inderdaad het eikel-gedeelte, wat je kan gebruiken als werkterrein. En bij een kleine pik kan je dan al snel weinig ermee doen. Maar je kan toch met een paar vingers en duim te werk gaan hoeft toch niet meteen met heel de hand eromheen??

En ik kan me bijna niet voorstellen dat pijpen niet lekker zou zijn. Volgens mij vind elke man dit lekker.
Jahaa ze snijde zo die heule eikel deraf joh!
Maak jij het ff helemaal mooi dude
pi_53614111
Er is nog hoop!!!!!!!

opzetstuk enzo
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:09:43 #18
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53615012
Maar zeg je het wel face to face tegen je huidige(?) partner, want mannen snappen vaak simpele hints niet! En is het na 2 jaar serieus nog steeds een beetje lafjes erin hangen voor een kwartiertje? En na 2 jaar moet hij toch de opening wel gevonden hebben? En waarom is deze partner zo goed dan?
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:29:59 #19
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53615608
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:09 schreef DoimeN het volgende:
Maar zeg je het wel face to face tegen je huidige(?) partner, want mannen snappen vaak simpele hints niet! En is het na 2 jaar serieus nog steeds een beetje lafjes erin hangen voor een kwartiertje? En na 2 jaar moet hij toch de opening wel gevonden hebben? En waarom is deze partner zo goed dan?
Ja, heb het er met hem over, ook niet in bed zeg maar, maar gewoon op een rustig moment. Overleggen uitleggen wat er volgens mij niet goed gaat, punten vinden die wel goed gaan en die benadrukken (is erg lastig dat laatste) een handje helpen op het moment zelf, enz enz enz...
Toch moest ik hem er vorige week weeeeer aan herinneren dat het vriendelijk zou zijn even te kijken of bij mij de boel wel glad genoeg is om hem er zo even in te douwen... Dat mag toch wel eens duidelijk zijn...
Let wel, hij ging een poging tot het vinden van de opening doen he, hij heeft het nog nooit voor elkaar gekregen in een keer raak te zitten, hoe ik ook met mijn heupjes de juiste kant op beweeg.
(ik geef het niet zomaar op, maar dit is gewoon een hopeloos geval)

Waarom die ander goed is? veel ervaring, slechte geest, niet te zachtzinnig, en intens geil.... Hoe zal ik het zeggen, zonder nou enorm aan de SM te willen (ik heb weinig met leer en zwepen etc) Heb ik nog een paar dagen naar de tandjes in mijn rechtertepel gekeken, en kunnen nagenieten...
Niet dat die pijn nou zo prettig is, maar het geeft wel een graad van intensiteit aan, die niet veel mensen kunnen hebben.
En die intensiteit, dat heeft bijzonder weinig met de grote van de piemel te maken....
pi_53615717
dus???
ga je met een of andere besneden moslim lul in de weer????
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:39:11 #21
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53615878
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:33 schreef ziggy32 het volgende:
dus???
ga je met een of andere besneden moslim lul in de weer????
Het is geen Moslim, en was dat wel zo, doet dat feitelijk niet echt ter zake...
Veel (eind) twintigers en dertigers van Nederlandse ouders waarbij de moeder verpleegster of de vader arts of verpleger was, zijn besneden, uit hygienisch oogpunt. Tegenwoordig word dat veel minder gedaan.

Niet alleen moslims en joden zijn besneden... ( ja joden besnijden ook, of zijn die in jou ogen net zo erg als moslims)?
pi_53616097
ja ja, snap ik wel, probeerde je uit je tent te lokken....
Maar ik begrijp dat je nog een relatie hebt???
pi_53616149
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef ziggy32 het volgende:

ja met wie eigenlijk?
Met 2 mannen tegelijk?
pi_53616193
Als dat nl wel zo is maak ik er geen woorden aan vuil, en vind ik je...... (niet zo netjes) en kan je wat mij betreft.........
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:52:43 #25
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53616255
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef tsjaeenkloon het volgende:

[..]

1x per 2 maand
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:53:46 #26
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53616285
Ja ik heb een relatie, als twee jaar. En ben daarin dus (ondanks het gekloot) braaf trouw gebleven... Met de ander heb ik geen relatie, daar kan je niet echt van spreken na 1x kloten... Dat betekend niet dat ik niet heel erg voor herhaling ben, waarin ik mijn fiasco goed kan maken.. (en ja dat is niet netjes, maar je meisje 2 jaar gefrustreerd laten is dat ook niet)

Ooh jha, voor de dump die kerel en ga met die ander ervandoor verhalen komen... We hebben samen een huis gekocht, even dumpen zit er dus zeker niet in... Los van of ik verder wel van hem af zou willen...
pi_53616309
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef ziggy32 het volgende:
Anders lees je gewoon het topic even... het hoe en waarom staat uitgebreid uitgelegd.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53616334
Dan ga ik het toch zeggen tegen je:
Ik vind je een gemene nare hoer! (ik vind)
En hoop dat je het allemaal zelf ook mee gaat maken.
Aso
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:59:04 #29
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53616458
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:55 schreef ziggy32 het volgende:
Dan ga ik het toch zeggen tegen je:
Ik vind je een gemene nare hoer! (ik vind)
En hoop dat je het allemaal zelf ook mee gaat maken.
Aso
dat mag je vinden.... In dit geval, hoop ik dat jij het eens mee mag maken... Twee jaar practisch zonder sex voro iemand, vind ik nogal een opgave, die ik je, ja ik ga het zeggen, van harte toewens, zodat je echt kan gaan oordelen....
pi_53616463
Je bent slim bezig!

Een vent die na twee jaar nog geen normale seks kan hebben, twijfels hebben over je relatie, vervolgens een huis kopen ( ) en dan nog eens vreemd gaan met een kerel met een kleine piem0l. Echt heel goed.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:00:52 #31
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_53616510
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:53 schreef tsjaeenkloon het volgende:
Ja ik heb een relatie, als twee jaar. En ben daarin dus (ondanks het gekloot) braaf trouw gebleven... Met de ander heb ik geen relatie, daar kan je niet echt van spreken na 1x kloten... Dat betekend niet dat ik niet heel erg voor herhaling ben, waarin ik mijn fiasco goed kan maken.. (en ja dat is niet netjes, maar je meisje 2 jaar gefrustreerd laten is dat ook niet)

Ooh jha, voor de dump die kerel en ga met die ander ervandoor verhalen komen... We hebben samen een huis gekocht, even dumpen zit er dus zeker niet in... Los van of ik verder wel van hem af zou willen...
Hoho, je laat jezelf slecht behandelen door bij hem te blijven toch? Je hebt toch geen 2 jaar nodig om door te krijgen of hij wel of niet goed in bed is?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:04:07 #32
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53616614
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Je bent slim bezig!

Een vent die na twee jaar nog geen normale seks kan hebben, twijfels hebben over je relatie, vervolgens een huis kopen ( ) en dan nog eens vreemd gaan met een kerel met een kleine piem0l. Echt heel goed.
heej zo helder had ik hem zelf nog niet gezien zowaar dank hiervoor.... inzicht op fok! is soms heel verhelderend zo blijkt maar weer...
pi_53616634
Neem eens een ander huis dan!
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:08:40 #34
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53616735
Je hebt toch wel sex met iemand voordat je gaat trouwen? Als ik een vriendin had die totaal niets deed en haast nooit zou ik er bij voorbaat al niet mee trouwen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:10:41 #35
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53616791
maar... dit topic staat in sexualiteit met een reden lieve moraalridders...

voor relatie advies ga ik wel naar R&P met een topic als "ooh jhee ik ben vreemdgegaan, de sex was goed, en nu weet ik niet wat ik met mijn vent thuis aanmoed, aangezien die me nog nooit goed heeft weten te nemen"
Lieve Fokkers.. helpt! wat moet ik doen!

(en dan de vieze slet, kappen met die handel en dergelijke adviezen in ontvangst nemen)
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:18:11 #36
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53616981
Ik zou niet weten wat je met kleine piemels kan doen. Ik heb namelijk het tegenovergestelde van je minnaar.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:26:25 #37
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53617194
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou niet weten wat je met kleine piemels kan doen. Ik heb namelijk het tegenovergestelde van je minnaar.
Die van mijn vriendje dus, die daar niks mee kan Maar eerlijk is eerlijk, een lekkere grote dus lange en dikke piemel, is meestal niet heel vervelend... Als je maar geil genoeg bent, anders is het een lastiger oefening...
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:03:43 #38
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53618266
Misschien ligt het wel aan jou.

FOTO'S!!
pi_53618844
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:03 schreef LasTeR het volgende:
Misschien ligt het wel aan jou.

FOTO'S!!
Wordt niet voor niks onder een kloon gepost..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:27:12 #40
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_53618878
Zie inderdaad nog geen enkele reactie die antwoord geeft op je vraag.

Ik ben zelf ook besneden (niet klein overigens) en ik zie absoluut niet de zin van de vraag. Wat je ermee moet? Nou gewoon precies hetzelfde als met een niet besneden penis. Ok, je hebt geen vel wat je over de eikel heen en weer kan raggen, maar je kan je hand er gewoon om en overheen bewegen hoor. Beetje oppassen dat het niet gaat schuren, maar dat went vanzelf. Verder kan je ook gewoon pijpen (zelfs zonder dat je smegma in je mond krijgt).
Nee, zie geen problemen. Gewoon lekker van genieten zoals je ook van een niet-besneden penis zou doen.
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:38:04 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53619159
Met duim en wijsvinger
pi_53619530
Als die gozer zo goed je gat kan vinden, sla het trekken maar over dan
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:04:32 #43
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_53619752
Beetje vrouwendenken:
mijn man geeft me te weinig seks dus ik ben het slachtoffer,
maar owee als het andersom is dan vinden jij en je flairvriendinnen m allemaal een hufter,
nu speel jij de zielige, onbegrepen, ongeneukte slet...

Vind het triest wat je doet,
dat je bij m blijft vanwege het huis geeft aan hoe materialistisch je bent..

(mijn mening inderdaad)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:17:30 #44
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53621432
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef GSbrder het volgende:
Beetje vrouwendenken:
mijn man geeft me te weinig seks dus ik ben het slachtoffer,
maar owee als het andersom is dan vinden jij en je flairvriendinnen m allemaal een hufter,
nu speel jij de zielige, onbegrepen, ongeneukte slet...

Vind het triest wat je doet,
dat je bij m blijft vanwege het huis geeft aan hoe materialistisch je bent..

(mijn mening inderdaad)
Ik vind mannen in dergelijke situaties net zo goed slachtoffer. Maar dat is mijn mening... Wanneer ze dan uiteindelijk eens vreemdgaan, neem ik ze dat dan ook niet kwalijk.
Sterker nog, ik probeer mijn vent daarin te stimuleren, aangezien ik denk dat hij misschien bij anderen wel iets zou leren. Verder ben ik zijn 1e echte vriendin, en vind ik oprecht dat hij het verdient verder te spelen en te kijken...
Ik vind mezelf verder niet heel zielig, ervaar alleen een vorm van frustratie die zijn grens heeft berijkt.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:31:40 #45
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_53621766
Heb je hem ook echt verteld dat je een andere man neukt?
Zou jij het mannen écht niet kwalijk nemen wanneer ze meer sex willen?
Veel vrouwen vinden iig dat een man in kwestie dan " z'n pik achterna holt "
Ben je z'n 1e echte vriendin? maar je zei toch dat je geen 16 meer was?
Heb je hem verteld: Godverdomme, het is nu afgelopen,
vanaf nu zorg ik zelf voor voldoende sex, zonder jou!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:37:21 #46
192990 tsjaeenkloon
ik ben een kloon ja
pi_53621905
ja ik ben echt zijn eerste vriendin, ja hij was 28, (ja hij is nerd) nee ik heb hem niet verteld dat ik met een ander heb geneukt, aangezien dat niet zo is...
Ja ik heb gemeld dat ik het echt gehad heb en dit niet volhoud, en nee, dat heeft niets geholpen

Maar, R&P matteriaal weer dit...
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:23:55 #47
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53623070
Je bent ook lekker aardig enzo.
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:44:09 #48
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53623569
Gewoon nog een keer vreemdgaan, HOPLA
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:10:28 #49
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_53624104
gewoon samen met hem naar een parenclub gaan..
kan jij je goed laten neuken door een ander , en kan hij het leren van een ander

zijn jullie beide blij
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:18:10 #50
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53624259
Nou ik weet niet precies jou situatie, maar ik zou het echt kut vinden als mijn vriendin me zou bedriegen....

Scheur je weleens ze kleren van het lijf? (bwvs) Na het werk als hij thuiskomt van ze ICT baan, bob op de bank en pompen maar?

Gelukkig heb ik dit probleem niet en moet mijn vriendin mij soms afremmen omdat haar poes skraal word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')