Ik krijg steeds meer het gevoel, dat als het dan toch maar weer eens moet gaan gebeuren, dat DIT het jaar moet worden voor het kampioenschap....quote:Van Marwijk: "Versterking altijd bruikbaar"
Bert van Marwijk staat eerste met zijn club Feyenoord, toch is hij op zoek naar versterking. De oefenmeester wil, als het kan, daarnaast het huidige elftal zo veel mogelijk bij elkaar houden.
"Er zijn namen gevallen, maar over posities ga ik niets zeggen", vertelde Van Marwijk aan Sportweek. "In iedere linie kunnen we op zich nog versterking gebruiken, maar het moet wél een toegevoegde waarde zijn."
De trainer van Feyenoord wil niemand van zijn huidige elftal kwijt: "We gaan er alles aan doen om het huidige elftal intact te houden." Met deze opmerking doelde Van Marwijk onder andere op huurling Nuri Sahin, met wie hij al eerder samenwerkte in Duitsland: "Natuurlijk willen we hem heel graag hier houden."
Als we El Ahamadi en Nkufo halen deze winter dan worden we kampioenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:48 schreef Steve_I. het volgende:kermit
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel, dat als het dan toch maar weer eens moet gaan gebeuren, dat DIT het jaar moet worden voor het kampioenschap....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kermit kan sowieso geen contract krijgen tot dat hij 18 word, dus het hoeft niet gelijk te betekenen dat ze zijn afgetest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:46 schreef ursel het volgende:
Onbekende IJslanders op stage bij Feyenoord
[..]
Kermit heeft het dus niet gehaald..
Benieuwd wat ze nou weer uit IJsland getoverd hebben..
Voor degene die het kan vertalen..
http://www.visir.is/article/20071026/IDROTTIR0101/71026091
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vooor de mensen die hem niet herkennen:Een echte Canadese kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vooor de mensen die hem niet herkennen:En het probleem isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ik wil ook niet alles negatief zien. Ik vind ook zeker dat er een omslag is gemaakt in de goede richting. de club geeft meer transparantie. Maar ik bepaalde argumenten kloppen in mijn ogen van geen kant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk neem ik alles met een korreltje zout, maar je kan niet ontkennen dat er sinds het vertrek van die kale een omslag heeft plaatsgevonden. Woerts en Bosz blijven gladjakkers, die laatste mag van mij nog steeds wieberen. Een kans verdienen ze, na de hegemonie van Jorien, wel. Constant alles als negatief beschouwen is ook belachelijk en dat verdiend het nieuwe bestuur imo niet.
Dat stadionverhaal moeten ze komende jaren maar in de ijskast zetten, want een nieuw stadion is de komende 20 jaar nog niet nodig.
Het feit dat wij al jaren een bijrol spelen ipv een hoofdrol heeft niks te maken met de ambitieuze plannen die nu gepresenteerd worden..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Oeh ja, ambities, eng...Alles bij het oude houden....
Dat conservatieve gezeur hierIk had meer de kriebels van kneuzen als Erwin Koeman, zonder een greintje ambitie.
De mensen die er nu zitten willen tenminste wat bereiken, en spreken dat ook uit.
Overigens hoeft dat nieuwe stadion van mij ook niet direct (liever kijken naar de mogelijkheden om te renoveren) maar het is gewoon een schande dat een club als Feyenoord al sinds 2002 geen prijzen heeft gewonnen. Daarom is het goed om eens naar nieuwe mogelijkheden te kijken om weer mee te doen.
Juist, en dit soort dingen mogen niet meer gebeuren. Feyenoord moet weer een groot geheel worden, waarin alle mensen 1 doel hebben : een sportief en financieel gezonde club die structueel meedraait in de top.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:49 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Het feit dat wij al jaren een bijrol spelen ipv een hoofdrol heeft niks te maken met de ambitieuze plannen die nu gepresenteerd worden..
De bijrol is veroorzaakt door mensen die meerdere belangen handen dan alleen Feijenoord, aankopen die werden gedaan bij spelersmakelaars die bevriend waren met bestuurders, verwaarlozing van de jeugd etc etc.
Daarover ben ik het wel helemaal met je eens ja. We kunnen nu nauwelijks 50.000 plekken vullen, waar halen ze die 20.000 vandaan?quote:Iedereen kan de argumenten opnoemen. Maar nu staat onze Kuip ineens de groei van Feijenoord in weg?
Waar moeten die 70.000 ooit vandaan komen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Juist, en dit soort dingen mogen niet meer gebeuren. Feyenoord moet weer een groot geheel worden, waarin alle mensen 1 doel hebben : een sportief en financieel gezonde club die structueel meedraait in de top.
[..]
Daarover ben ik het wel helemaal met je eens ja. We kunnen nu nauwelijks 50.000 plekken vullen, waar halen ze die 20.000 vandaan?
Het is nu toevallig wat vaker uitverkocht (ook ivm spelen op zaterdagavond denk ik) maar dat was de afgelopen 10 jaar echt niet elk seizoen zo. Structueel een stadion met 70.000 man vullen lukt een Nederlandse club niet ben ik bang (tenzij bij Feyenoord - Ajax of een (halve) finale Europa Cup).quote:
Ligt eraan, als je elk jaar de spelers binnen weet te halen zoals dit jaar is gebeurt dan komen de mensen vanzelf wel. Als je dan ook nog leuk gaat voetballen dan krijg je al die successupporters en zogenoemde voetballiefhebbers er ook nog bij dus dan zou je het bij een x aantal wedstrijden wel kunnen vullen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nu toevallig wat vaker uitverkocht (ook ivm spelen op zaterdagavond denk ik) maar dat was de afgelopen 10 jaar echt niet elk seizoen zo. Structueel een stadion met 70.000 man vullen lukt een Nederlandse club niet ben ik bang (tenzij bij Feyenoord - Ajax of een (halve) finale Europa Cup).
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef Knoekie het volgende:
Fuseren met Excelsior een optie?
Daar zit het ook altijd vol.
Welke twee? Ben ook constant aan het zoeken naar oude shirtjes. Toevallig gekocht op Ebay?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:28 schreef Steve_I. het volgende:
Yes!weer 2 oude Feyenoord-shirtjes voor m'n verzamelingetje binnen
![]()
Dat hoeft ook niet elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is nu toevallig wat vaker uitverkocht (ook ivm spelen op zaterdagavond denk ik) maar dat was de afgelopen 10 jaar echt niet elk seizoen zo. Structueel een stadion met 70.000 man vullen lukt een Nederlandse club niet ben ik bang (tenzij bij Feyenoord - Ajax of een (halve) finale Europa Cup).
Wie zit er in dat team eigenlijk? Schet en die Watamaleos enz?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
PSV A1 - Feyenoord A1 2 - 7
Een beetje de talenten die er voetballen:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie zit er in dat team eigenlijk? Schet en die Watamaleos enz?
Nee, die zitten in Jong Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie zit er in dat team eigenlijk? Schet en die Watamaleos enz?
Zijn niet zo oud hoor, en heb ook niet extreem veel verschillende shirts hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke twee? Ben ook constant aan het zoeken naar oude shirtjes. Toevallig gekocht op Ebay?
Wat een kut-uitslagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
PSV A1 - Feyenoord A1 2 - 7
Wijnaldum speelt al in jong Feyenoord (en dat terwijl hij 16 is)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, die zitten in Jong Feyenoord.
In de A zitten o.a.Janota
, Fer, Hagary en Wijnaldum.
Die is lelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zijn niet zo oud hoor, en heb ook niet extreem veel verschillende shirts hoor
ze komen overigens van marktplaats.
De blauwe van de uefacup 2001 en het thuisshirt van geloof '98, van adidas met al die holo-logo's. :-)
Pools.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die is lelijk![]()
Janota is toch zo'n Pools/Czech supertalent?
Ja, en in de B1 speelt ook nog een groot tallent. Shabir Isoufi, weg geplukt van AZ.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die is lelijk![]()
Janota is toch zo'n Pools/Czech supertalent?
van Marwijk vindt Lee mischien een risico voor een hele wedstrijd maar ik vind buijs een risico voor elke minuut dat ie speeltquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Buijs in de basis btw en niet Lee.
Goede keus van van Marwijk. Voor zekerheid kiezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Buijs in de basis btw en niet Lee.
Las het ook ja. Gewoon een heel seizoen in de lappenmand..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vlaar moet een operatie ondergaan.
6 à 9 maanden er uit dus.
Je vind ¤4,50 teveel voor de wedstrijd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef Luni het volgende:
Kut, 1 - 0 achter, is het nog ergens gratis live te volgen via internet?
Ik denk dat je het verdedigende spel dan juist in de hand werkt. Er worden nu al veel te veel ballen achteruit ipv vooruit gespeeld. En inderdaad verschrikkelijk slordig. Dat is trouwens echt zwaar irritant. Als je niet beter kunt a la, maar zo knullig de bal de hele tijd inleveren is echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef TC03 het volgende:
Het middenveld presteert niks, het wordt constant overlopen. Je zou eerder zeggen dat nóg een verdedigende middenvelder erbij wel handig is, dat zodat je tenminste een keer rustig kan opbouwen.
Hij is de enige optie die we hebben om voor in te spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Lee onze messias isHij heeft vorige keer in 30 minuutjes alleen maar uitgeblinkt in ruzie maken...
Gewoon, een aanvaller erbij omdat Feyenoord achter staat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Waar haalt iedereen toch vandaan dat Lee onze messias isHij heeft vorige keer in 30 minuutjes alleen maar uitgeblinkt in ruzie maken...
Het middenveld wordt nu al overlopen. Gooi er nog een aanvallend ingestelde middenvelder in en Feijenoord kan net zo goed gaan douchen. Dat 'schijterige' voetbal heeft puur te maken met het feit dat de spelers zelf geen druk zetten en zich de wil van Twente laat opleggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Was ook wel te verwachten dit, als je telkens slecht speelt krijg je een keer het deksel op je neus. Snap ook het opstellen Buijs niet. Dat betekent dat je verdedigender gaat spelen.
Waarom niet een speler opstellen die net zoveel aanvallende kwaliteiten heeft als Hofs? Lee of Wijnaldum bijvoorbeeld. Werkt dat niet dan kun je altijd nog Buijs opstellen.
Dit is veel te schijterig, en dat wordt nu afgestraft. Hoop dat ze t nog om kunnen draaien na rust maar met deze 11 gaat dat niet lukken ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |