Je moet ook geen lid worden van de FSV.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Al zou ik dat willen, dat kan niet eens...
Kut dat ik hier geen HiH meer heb liggen. Had er ook pas nog een ingesealed liggen maar die is waarschijnlijk al met de vuilniswagen mee.
Ja hahaha. Lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet ook geen lid worden van de FSV.Dat lidmaatschap heb ik jaren geleden al opgezegd, omdat ik niet vond dat zij ook maar iets konden betekenen voor mij.
Maar inloggen kon bij mij gewoon met het nummer van mijn SCC. En als je dat niet hebt, tja, jouw probleem.
quote:Boudewijn Poelmann laat in Voetbal International weten dat naast onder andere de Talent Pool, de certificaten en het plan om fans lid te laten worden ook een beursgang heeft overwogen. Dan zouden fans via aandelen zgegenschap kunnen krijgen. Dat zou echter te lang gaan duren. 'Tot nu toe hebben we gezegd dat het geen zin heeft, de voorbereiding is te lang. Feyenoord moet nu iets hebben, maar ik sluit niets uit. Wat mezelf betreft is een beursgang niet het hoogste goed. Ik sluit het niet uit, maar sluit het ook niet diep in mijn hart.' [
Leuk voor op proef, maar later wordt dat Sport 1 volgens mij vrij prijzig toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens via UPC digital 3 maanden Film1, Sport1 en Tele2-eredivisie op proef voor 5 euro per maand (totaal). Goed te doen.
Alledrie voor 20 euro per maand.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk voor op proef, maar later wordt dat Sport 1 volgens mij vrij prijzig toch?
Ja stel je toch voor zeg dat de bestuurders uit meerdere opties de beste proberen te vinden. Onbetrouwbare honden!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:27 schreef Steve_I. het volgende:in hem heb ik dus ook geen vertrouwen meer. opbokken met je beurs
Klopt, in mijn geval 10 euro per maand inclusief hard disk recorder/decoder, en extra zenderpakket.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Luni het volgende:
[..]
+ wat je voor je digital TV betaald toch?
een beursgang moeten ze geoon per definitie niet eens overwegenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja stel je toch voor zeg dat de bestuurders uit meerdere opties de beste proberen te vinden. Onbetrouwbare honden!
Ok ok, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klopt, in mijn geval 10 euro per maand inclusief hard disk recorder/decoder, en extra zenderpakket.![]()
http://www.upc.nl/televisie/digitale_televisie/Royaal_DVRquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben benieuwd
Welk pakket en bij wie?![]()
Mij te duur, je moet ook je kabel a ¤ 15 gewoon behouden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/televisie/digitale_televisie/Royaal_DVR
(Prijs inmiddels verhoogd zie ik... volgens mij nog wel gratis uitproberen.)
in combinatie met
http://www.upc.nl/televisie/zenderaanbod/premiums/film1sport1
Neem binnenkort nog een extra decoder voor 4 euro per maand en dan ben ik helemaal klaar.![]()
Maar goed, genoeg gespamd... dit is het Feyenoord-topic.![]()
Dat wel, ja, helaas.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Mij te duur, je moet ook je kabel a ¤ 15 gewoon behouden.
Alsof ze niet alle mogelijkheden moeten afwegen die geld op kunnen brengen en dan de voor- en nadelen op een rijtje zettenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
een beursgang moeten ze geoon per definitie niet eens overwegen![]()
en dat kan ons schelen , want ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef ursel het volgende:
Sahin wederom 'slechts' bij Jong Turkije
Lijkt wel of er een vloek op rust als je bij Feyenoord speelt..
De cler niet meer opgeroepen sinds die hier speelt. Sahin ook al 'gedegradeert'![]()
Waar, maar aan de andere kant is een internationaal wel meer waard met verkopen dan een niet-internationaal. Heeft dus positieve kanten en negatieve kanten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:02 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en dat kan ons schelen , want ?
hoe minder van dat soort wedstrijden ze spelen , hoe minder kans op blessures
want die kunnen we dit jaar echt niet gebruiken !!
en trouwens , het is niet alsof Tim zich veel aantrekt van zijn absentie bij Oranje , hij is wekelijks een van de betere !
De Cler is 28. Die gaan we echt niet meer voor veel verkopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar, maar aan de andere kant is een internationaal wel meer waard met verkopen dan een niet-internationaal. Heeft dus positieve kanten en negatieve kanten.
Toch blijft zn punt staan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
ww
[..]
De Cler is 28. Die gaan we echt niet meer voor veel verkopen.
En Sahin is niet van ons.
Over deze spelers kan ik je ook niet anders dan gelijk geven alhoewel de Cler nog wel twijfelgeval is. heeft nog +/- 7 jaar te gaan en dat is nog een behoorlijk end om bij 1 club te blijven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Voor verdedigers krijg je geen topbedragen, op spelers als Chivu ofzo na. Laat de Cler maar lekker 5 jaar bij ons blijven, sportief gezien veels te veel waard.
Maar de jongere spelers mogen wat mij betreft best bij oranje, als die kneuzen als Maduro een kans krijgen verdienen Bruins en Hofs hem zeker. Maar laat Gio, Makaay en de Cler enzo maar lekker uit oranje blijven, ontwikkelen doen ze zich toch niet echt meer (en anders doen ze dat maar in de CL) en verkopen doe je ze ook niet.
Kutquote:Scout De Visser lyrisch over PSV-aanwinst Dzsudzsák
Met Balázs Dzsudzsák heeft PSV een enorm talentvolle speler in huis gehaald. Dat vindt meesterscout Piet de Visser. In De Telegraaf is hij lyrisch over de pas 20-jarige Hongaar, die een vijfjarig contract getekend heeft bij de landskampioen.
"Het is een ongelooflijk groot talent. Hij is snel, goed in de combinatie, heeft een goede passeerbeweging én voorzet. Zo zie je ze niet vaak meer. Hij is een moderne linksbuiten", vertelt De Visser, die vanuit Hongarije een tip ontving over de jonge international. "Daardoor was Balázs nu nog betaalbaar en konden we de Europese topclubs aftroeven. Wij zaten al op de tribune toen hij nog relatief onbekend was."
Dzsudzsák zal zich pas komende zomer in Eindhoven melden.
Geld, goede scouting, al jaren CL-voetbal en dus betere vooruitzichten. Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Kutwaarom lukt dat hunnie nou iedere keer wEl en ons niet
Geld schijnt dus tegen te vallen. 2 jaar geen CL-voetbal spelen en PSV zit in dezelfde situatie als ons.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Geld, goede scouting, al jaren CL-voetbal en dus betere vooruitzichten. Wat denk je zelf.
Het is (blijkbaar) een talent, maar heeft hij al wat bewezen op de Nederlandse velden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Schijnbaar....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:59 schreef TC03 het volgende:
Gaan we nou ook al alle transfers van PSv in dit topic bespreken?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:59 schreef TC03 het volgende:
Gaan we nou ook al alle transfers van PSv in dit topic bespreken?
Tja was snel uitverkocht hoorde ik, als je het eerder had gemeld kon ik nog wel een uitkaartje voor je halen. Ik ga iig niet, het gaat zelfs mij te ver om op zaterdagmiddag de combibus in te gaan naar die moffen. We wilden alleen gaan als we losse kaarten konden regelen maar dat bleek een onmogelijke klus daarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schijnbaar....
Gaan er nog mensen naar Twente uit zaterdag? Ik had geen kaarten bij de ticketbox, maar wellicht toch nog via/via hoor ik morgen..
Nou, met Elmander en Lazovic hadden wij ook internationale talentjes gehaald toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zou Lee dan niet spelen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Happel het volgende:
Alle Buijshaters kunnen weer verheugd zijn met het feit dat hij morgen waarschijnlijk weer in de basis begint, vanwege een blessure van Hofs.
Danny gaat mooie dingen laten zien morgen.
Wat dacht je van Glaucioquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou, met Elmander en Lazovic hadden wij ook internationale talentjes gehaald toch?
Tuurlijk neem ik alles met een korreltje zout, maar je kan niet ontkennen dat er sinds het vertrek van die kale een omslag heeft plaatsgevonden. Woerts en Bosz blijven gladjakkers, die laatste mag van mij nog steeds wieberen. Een kans verdienen ze, na de hegemonie van Jorien, wel. Constant alles als negatief beschouwen is ook belachelijk en dat verdiend het nieuwe bestuur imo niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef Staanplaats het volgende:
Ben ik nou de enige die kriebels krijgt van die Poelman en Woerts..?
"Alles wordt ineens zoveel beter, de club het het licht gezien. We hebben we een nieuw stadion nodig, anders kunnen we echt niet mee met de top. blabla..."
We hebben gvd tot 1996 veruit het grootste stadion van het land gehad, terwijl we vanaf de jaren '80 al de aansluiting verloren. Het Philips-stadion is zelfs veel kleiner dan de Kuip.
Waarom durven niet gewoon te zeggen dat we juist op hele andere gebieden enorm te kort zijn geschoten. Van der Herik wordt maar geëerd. "Oh, wij was zo'n groot visioenair!"
Feijenoord heeft zich jarenlang tekort gedaan en niet dankzij de Kuip maar ondanks de Kuip. besturelijke gezien heeft de club het nooit voor elkaar gekregen om uit de enorme achterban geld te kunnen generen. Zelfs de overwinning van UEFA-cup was onvoldoende...
Dat denk ik idd ook. En daarnaast is de komende periode ook wel de beste periode voor een nieuw stadion. Nederland wil het WK hierheen halen en dus is er geld daarvoor beschikbaar. Met de huidige stadions komt het WK niet, dus nieuwe stadions komen er sowieso wel als het WK komt. Waarom daar dan als club niet van mee profiteren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:01 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg bepaald niet de kriebels. Ik zie alleen maar een toename van professionaliteit om een grotere geldstrrom te creeëren, niks mis mee. Dat nieuwe stadion komt er sowieso, ongeacht welke poppetjes er in het bestuur zitten. Heef tniks met specifiek Woerts & co. te maken.
omdat De Kuip zoals gezegd nog jaren mee kan, fuck dat wkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:41 schreef ursel het volgende:
Waarom daar dan als club niet van mee profiteren.![]()
![]()
Ja, dat WK is er ook echt morgen al..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat De Kuip zoals gezegd nog jaren mee kan, fuck dat wk
Oeh ja, ambities, eng...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef Staanplaats het volgende:
Ben ik nou de enige die kriebels krijgt van die Poelman en Woerts..?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef Happel het volgende:
Alle Buijshaters kunnen weer verheugd zijn met het feit dat hij morgen waarschijnlijk weer in de basis begint, vanwege een blessure van Hofs.
Danny gaat mooie dingen laten zien morgen.
Greene beter vinden dan Buijs.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Er is vast wel een goede opstelling te verzinnen zonder Buijs in de basis, met Greene of Lee erin ofzo.
Dat maakt hem niet beter dan Buijs. Vind die twee gelijkwaardig aan elkaar, dus maakt niet echt veel uit wie er speelt...Nu ja, dat zeg ik wel...Ik prefereer toch liever Feijenoorder Buijs boven de Playstation spelende Bijlmerjood.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In z'n 1e periode vond ik hem best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |