Toen was Kristie Alley nog slank.quote:
kwam door de coke, zij is verantwoordelijk voor het anorexiaprofiel waar talloze meisjes aan ten onder gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Toen was Kristie Alley nog slank.
Nee, da's Kate Moss.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kwam door de coke, zij is verantwoordelijk voor het anorexiaprofiel waar talloze meisjes aan ten onder gaan
Je hebt gelijk, geen koe zo bont of ze heeft wel een vlekjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, da's Kate Moss.
Hoewel je zou kunnen verdedigen dat Kristie Alley verantwoordelijk is voor de cokeboemeltjes van die eerste. Noem mij eens een model dat dat spul laat staan.
Die zou verwarming hebben gehad.quote:
Jij slaapt met een kat in bed?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had het ondanks kat en vrouw nog koud in bed
Als ik niet alleen ben heb ik het nooit koud in bed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had het ondanks kat en vrouw nog koud in bed
Met dit soort temperaturen is dat beest niet van bed te meppen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij slaapt met een kat in bed?![]()
![]()
De kat is zegmaar haar manier om te vertellen dat ze 'hoofdpijn' heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Met dit soort temperaturen is dat beest niet van bed te meppen.
Bovendien vindt vriendinlief dat "gezellig."
Nog beter: vriendlief vindt het 'gezellig', maar hij slaapt er toch wel doorheen als ze zich met z'n drieën tussen ons wurmen, massaal tegen mijn buik aankruipen en van pure liefde hun nagels in m'n armen, gezicht en borst zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar gaaaat je sexlevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom hebben 'afvalligen' altijd zo de behoefte tot natrappen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef Jurgen21 het volgende:
De bonje binnen de VVD-jongeren wordt nog landelijk nieuws ook. Lekker ding trouwens, die Machteld Vlaanderen![]()
Zie:
Elsevier
De Telegraaf
quote:
Jij kunt pas scharrelen als je poes aan de scharrel is... Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het helpt niet iig. Gelukkig ben ik meer een ochtendmens en dan is dat beest al weer aan de scharrel.
Ik zou zeggen, trap dat beest gewoon uit bed als je aan je vriendin wilt zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij kunt pas scharrelen als je poes aan de scharrel is... Opmerkelijk.
Ach...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij kunt pas scharrelen als je poes aan de scharrel is... Opmerkelijk.
quote:Monniken Myanmar kregen training van VS
BANGKOK (ANP) - Groepen monniken en andere activisten die recent in opstand kwamen tegen de junta in Myanmar (Birma) hebben voor dat doel speciale trainingen gehad in 'opleidingskampen' in Thailand.
Medewerkers van een met Amerikaans belastinggeld betaalde stichting hebben de monniken onder meer geleerd hoe ze effectief geweldloos verzet kunnen plegen, hoe ze gebruik kunnen maken van moderne communicatiemiddelen en hoe ze zich moeten weren tegen infiltranten.
Dat berichtte de krant South China Morning Post uit Hongkong zondag. Ook in deze metropool is de stichting National Endowment for Democracy al jaren actief onder Chinese dissidente groepen. Medewerkers van de stichting hebben tegenover de krant bevestigd dat ze Myanmarese monniken hebben voorbereid op de jongste opstand, die overigens niet tot succes leidde.
duh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, trap dat beest gewoon uit bed als je aan je vriendin wilt zitten.
Die daar dan vervolgens boos om wordt.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, trap dat beest gewoon uit bed als je aan je vriendin wilt zitten.
Las het topic erover... Wat een tendentieus stukje..quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef Jurgen21 het volgende:
De bonje binnen de VVD-jongeren wordt nog landelijk nieuws ook. Lekker ding trouwens, die Machteld Vlaanderen![]()
Zie:
Elsevier
De Telegraaf
Zij presteerde het om op een VVD congres in haar speech te verkondigen dat de AOW op termijn afgeschaft zou moeten worden...quote:
Wowquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zij presteerde het om op een VVD congres in haar speech te verkondigen dat de AOW op termijn afgeschaft zou moeten worden...
Dan zat sex er sowieso niet in, als ze dat als excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die daar dan vervolgens boos om wordt.....
Vrouwen![]()
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kerels die op de mutsen van het JOVD vallen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Van je Christelijke geloof gevallen? Ben je ook zo'n salonchristen die anderen allemaal normen wil opleggen maar er zelf niet aan houdt? (a la Amerikaanse dominees).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Zie:
Elsevier
De Telegraaf
Nog nooit van hoofddoekjes gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
Van nek naar beneden zijn het erg leuke meisjes. Maar die hoofden....dat is dus echt zonde.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hoofddoekjes niet sexy kunnen staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog nooit van hoofddoekjes gehoord ofzo?![]()
Daarmee worden hoofden niet mooier hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog nooit van hoofddoekjes gehoord ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van je Christelijke geloof gevallen? Ben je ook zo'n salonchristen die anderen allemaal normen wil opleggen maar er zelf niet aan houdt? (a la Amerikaanse dominees).
Ach Mutant, er zijn wenig vrouwen die én een mooie kop, én een mooi lichaam hebben. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
Van nek naar beneden zijn het erg leuke meisjes. Maar die hoofden....dat is dus echt zonde.
Das een leugen! Ik heb ze echt gezien!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach Mutant, er zijn wenig vrouwen die én een mooie kop, én een mooi lichaam hebben. Wen er maar aan.
Soms zie je weleens wat fatsoenlijks maar volgens mij was dat nu net niet de bedoeling van een hoofddoekquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hoofddoekjes niet sexy kunnen staan?
Nog een keertje lezen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das een leugen! Ik heb ze echt gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |