Naad heeft dat bijna letterlijk uitgesproken tegen Amanda. Ze kon niks zeggen, je weet.........het hokje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Het gaat niet om druk op Dennis, het gaat om back up geven aan Dennis, zodat hij overloopt naar HJL, waardoor Nadia hem laat vallen, en hij donderdag weggestemd kan worden.
Dus blijkbaar wil het hokje dat hij blijft![]()
![]()
![]()
![]()
Brian wil natuurlijk Huub, Japio en Lieke niet roepen. Hij wil beslist zelf de eer hebben Nadia omgeluld te hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Dus in feite vind ik dat Amanda en Brian goed bezig zijn.
De grote verzaking is dat HJ of L er niet bij gehaald worden voor de definitieve breuk tussen Dennis en Nadia.
Ik snap dat niet hoor
BB-style ....quote:
Ja. Ik ben jaloers, ik geef het toe.quote:
Dat is het probleem juist, als ze toegeeft dat ze Dennis erin houdt omdat hij haar enige back-up is dan geeft ze dus aan dat ze de rest niet vertrouwt, en dat brengt haar in de problemen, want als ze moet toegeven dat ze Amanda niet vertrouwt dan is ze haar laatste back-up ook kwijt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan gaat ze vast slijmen bij Amanda....![]()
Wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef Scandalous het volgende:
"en stil want ik ben jarig over 1 minuut en ze komen eraan"![]()
Zijn matties?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist, als ze toegeeft dat ze Dennis erin houdt omdat hij haar enige back-up is dan geeft ze dus aan dat ze de rest niet vertrouwt, en dat brengt haar in de problemen, want als ze moet toegeven dat ze Amanda niet vertrouwt dan is ze haar laatste back-up ook kwijt.
Bij mij Cry me a River.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef Nostalgist het volgende:
Only the Lonely van Roy Orbinson komt in me op...
ik geloof nadia zowiezo nooit, die wil altijd overal een lijntje openhouden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:51 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel babe![]()
[..]
Naad heeft dat bijna letterlijk uitgesproken tegen Amanda. Ze kon niks zeggen, je weet.........het hokje.
Precies, en over 2 minuten begint de knalfuif voor Dennix.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist, als ze toegeeft dat ze Dennis erin houdt omdat hij haar enige back-up is dan geeft ze dus aan dat ze de rest niet vertrouwt, en dat brengt haar in de problemen, want als ze moet toegeven dat ze Amanda niet vertrouwt dan is ze haar laatste back-up ook kwijt.
Idd.. net als ie weer een jaar ouder blijkt te zijn geworden is ie nog jarig ook, dat moet dramatisch zijn als je zo ijdel bent als Dennis en er op deze leeftijd al zo verrot uitzietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:58 schreef Stupidisco het volgende:
die verjaardag van hem kont nu wel op een enorm klote moment.....
Om de streamers uit Enschede te sparen denk ikquote:
Volgens mij wordt het over het hek gegooid ofzo. Ik hoorde Brian ook zeggen dat ze naar binnen moeten van de beveiliging.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:00 schreef dgk_fan het volgende:
Nou ja, d'r wordt een beetje vuurwerk afgestoken buiten het hek.......HUP! STREAMLOCK!
*triest*
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Om de streamers uit Enschede te sparen denk ik
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Om de streamers uit Enschede te sparen denk ik
maties van hemquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
Wtf is dit? Hebben er fans vuurwerk voor Nix geregeld?
Welke fans?
Edit: laat maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef Soho het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het over het hek gegooid ofzo. Ik hoorde Brian ook zeggen dat ze naar binnen moeten van de beveiliging.
Oke.... 't zijn blijkbaar vrienden van Nix.
Is dat zijn IQquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
Brian hoorde ze roepen - Dennis kom naar huis!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
MIJN SKATTIE IS JARIG !!!!!!!!
[ afbeelding ]
IEDEREEN OP FOK! HIER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DENNIS !!!!
Dank jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet jij geen vuurwerk afsteken??? desnoods met sterretjes over straat rennen ofzo..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, voetballersquote:
dat was het startsein waar hij op zat te wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:04 schreef SiRojK het volgende:
Wat mooi!
Zijn vrienden hebben vuurwerk gegeregeld, heeft er toch niet iets geknald!
Je mag me feliciteren als die loser naar huis gaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[i][b]
De gemiddelde bakker/bloemist weet toch inmiddels wel hoe je dat schrijft???
Koekenbakkersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
FFGallen Feliciteerd Dennis??
Waarom neemt een bakker een bestelling aan waarop het woord "feliciteert" niet eens goed gespeld is?!
De gemiddelde bakker/bloemist weet toch inmiddels wel hoe je dat schrijft???
VAN HARTE MET JE SKATTIE!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Namens mij ook Dennisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Nostalgist het volgende:
Stik er maar in, Dennis.
quote:
Ja er werd snel iets besproken.. ik kreeg niet mee wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft Huub en Jaap weer instructies.....
Hahhaha, sterretjes, zou wel gepast zijn voor Nixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:05 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet jij geen vuurwerk afsteken??? desnoods met sterretjes over straat rennen ofzo..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Heee Rotterdammert Feli en nog vele jaren van een Amsterdammertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Ik weiger gewoon om op die site te kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:09 schreef NG het volgende:
heb even op die ffgallen.nl gekeken, maar wat een lege kutsite... wachten zeker af tot Web 12.0 tot ze gaan knallen?
Nou echt vette shit die site.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:08 schreef kit2u het volgende:
Vette site zegt dennix, staat niks op.
alleen gejatte youtube flimpies
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
staat ook nix op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om op die site te kijken.
Ik feliciteerdt geen Rotterdammertsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Gefeliciteert !!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Geeft nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
Ik ben niet van plan de verjaardag mee te vieren, succes voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen FOKkers.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Jeetje, er is al een filmpje van het vuurwerk van Nix zijn matties
http://nl.youtube.com/watch?v=YS8KQYCcqeE
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vier je het vandaag, of stel je het nog even uit?![]()
GEFELICITEERD !!!!!! Dan heb jij dus hetzelfde sterrenbeeld als Dennisquote:
ROFLquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vier je het vandaag, of stel je het nog even uit?![]()
Waarschijnlijk staat FF voor; vrienden van..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
De site van FFGALLEN.
http://www.ffgallen.nl/
Ik ben ook weegschaal!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
GEFELICITEERD !!!!!![/u][/i][/b] Dan heb jij dus hetzelfde sterrenbeeld als DennisEn ben jij dus ook
sterk, knap, lief, emotioneel, open, aardig, sociaal, betrokken, sexy, intelligent !!![]()
![]()
![]()
Kappe nou ... me mascara loopt uit Whahahahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Hehehehhe Lekker bezigquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou ... me mascara loopt uit Whahahahahaha![]()
Ik ook, maar mensen die vandaag jarig zijn, zitten op het randje weegschaal/schorpioen.quote:
Op je Puch met een kaarsje naar de poortquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal [ afbeelding ] van Dennis !!
(maar ik ga een kaarsje voor hem branden morgen.......)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Zo'n sukkel is het nouquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Werkelijk uniek. Ze zitten gewoon open te praten over het ontslag van Dennix waar hij zelf bij zit. Dat is nog nooit op deze manier vertoond !
dat fake jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:18 schreef Soho het volgende:
Weegschaal (24 sep - 23 okt)
KIES VOOR GELUK Je zult je geheugen deze week nogal eens moeten opfrissen. Heel vervelend dat iemand precies wil weten wat er is gebeurd en hoe het is verlopen. Het meest vervelende is dat er een oordeel wordt geveld. Of je het nou zelf doet of iemand anders, dat maakt niet uit. Probeer eerst een hoofdlijn te vinden. Soms lijken details veel belangrijker dan ze zijn. Als je een keuze moet maken, kies dan voor persoonlijk geluk. De rest is toch maar tijdelijk.
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Rotterdammer
Ik ben in de war, feliciteerD is toch goed
inkoppertjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef SiRojK het volgende:
Merk ik nu dat
100% is verandert in 'Zéker weten Zéker weten'
Thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.![]()
Jij hebt stiekem nog even op google gezochdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.![]()
Whahahahahahaquote:
sorry?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Nix heeft meer eigenschappen van een Schorpioen. Een bepaalde soort daarvan hebben ook zo'n bolle kop van extra vreten, denken dat ze grappige en leuk zijn en hebben een genieperig achterbaxs karakte, maar blijven sluw op de achtergrond.
Brian ook; we gaan allemaal naar de tandarts....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
hoe komt Huub aan die informatie
vind dat niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
gelukkig zegt hij vandaag niet "klopt klopt klopt"
ik zit dan telkens rond te kijken waar dat geluid van daan komt
Gewoon de 'smurfregel' gebruiken: FFgallen smurft Dennisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks
Mijn man is het er mee eens, iemand feliciteren kan niet met een D.... pffff, Nederlands![]()
Bashen maar ze spreken het uit als beigequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Vraagje tussendoor: waar komt dat beige vandaan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gewoon de 'smurfregel' gebruiken: FFgallen smurft Dennis
Ik denk dat dat haar 'onschuldige' versie is, ze zei tegen Amanda dat ze hem erin moet houden. Het klinkt alleen veel liever als ze zegt dat ze het hem zo guntquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:30 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia wil hem er inhouden vanwege z'n rep buiten
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef tutjehola het volgende:
Rotterdammert, proficiat, hoop voor jou dat je verjaardag iets leuker verloopt![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Bashen maar ze spreken het uit als beige![]()
Bandje van vandaag is zeker weten,zeker wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
gelukkig zegt hij vandaag niet "klopt klopt klopt"
ik zit dan telkens rond te kijken waar dat geluid van daan komt
Maar ik hoor ook weer , klopt klopt kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Bandje van vandaag is zeker weten,zeker weten
Ik zei een bepaald de soort van een schorpioen.quote:
Gelukkig lijk ik dan niet op Nix.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zei een bepaald de soort van een schorpioen.Nix ligt meer op de grens van weegschaal/schorpioen, maar heeft toch meer trekjes van schorpioen.
Ik heb jaren astrologie gestudeert en mensen bekeken en vergeleken daarop tot
dat ik dat achter me gelaten heb omdat het niet echt meer boeide, maar moet wel
zeggen heel veel karakte trekjes komen wel overheen met beschrijvingen.
Daarom zeg ik ook dat nix 80% meer schorpioen is dan weegschaal.![]()
Pas ik als Kreeft een beetje bij Dennis ??quote:
Wat zeg je ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:41 schreef Flabberguest het volgende:
Hmzzzzzzzz op deze manier ben ik op mijn 32ste aan een gehoorapparaat toe
Dat klopt, zeker weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval een onvergetelijke verjaardag.![]()
Jahoor helemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pas ik als Kreeft een beetje bij Dennis ??
Dat is het al zeker 2 weken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:45 schreef riri het volgende:
dit is afgedane zaak met die jongen....
AL 25 JAARquote:
Gelijk dumpenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man heeft gister stiekem DGK gekeken en die vond Nadia een lekker wijf
Stretcher.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's de eerste indruk had ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Probeer maar even terug te denken aan haar binnenkomst. Toen konden wij toch ook niet vermoeden wat een zeikerig verwend en verwaand kreng het zou blijken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, hij had zelf ook wel eens wat meer aan andere relaties kunnen werken. Maar het is een feit dat Nadia een superkreng is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Maar eigenlijk is het mooi kut voor hem. Is ie Jarig en gedumpt door Nadia en op een of andere manier word die breuk ook nog in zijn schoenen geschoven. Echt fair is het niet .Nadia verdient een harde rotschop.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebt![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja dat kan ook niet als hij op de stretcher ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebt![]()
Dat deed Huub destijds Lieke ook niet, hij slaakte een zucht van verlichting toen Lieke hem erin hield. Hij sprak dat toen ook nog uit, en liegt dus nu met z;n verhaal dat hij dat wel deed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:57 schreef SiRojK het volgende:
Wat een immense wanvertoning weer..
Huub heeft 100% gelijk.. Nix is bang, hij vertrouwt Nadia niet 100%
Ze is ook niet te vertrouwen. Ik denk nog steeds dat ze hem eruit stemt aankomende donderdag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:57 schreef SiRojK het volgende:
Wat een immense wanvertoning weer..
Huub heeft 100% gelijk.. Nix is bang, hij vertrouwt Nadia niet 100%
Ik heb nog ergens een kopie van goede en slechte karakte beschrijvingen uit een boek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:44 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ben schorpioen maar totaal niet als Nix en heb zeker niet die karaktertrekjes.. weet je welke schrijfster goed is qua astrologie.. jane goodman..
Klopt, maar dat kan.. Wat Huub zei is dat hij haar niet heeft gesmeekt, OMDAT hij haar vertrouwde.. Het klopt ook, ik heb HUub toen nooit zo horen smeken als Nix tot nu toe elke keer doet bij Nadia...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat deed Huub destijds Lieke ook niet, hij slaakte een zucht van verlichting toen Lieke hem erin hield. Hij sprak dat toen ook nog uit, en liegt dus nu met z;n verhaal dat hij dat wel deed.
Niet vergeten dat het oorlog isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat deed Huub destijds Lieke ook niet, hij slaakte een zucht van verlichting toen Lieke hem erin hield. Hij sprak dat toen ook nog uit, en liegt dus nu met z;n verhaal dat hij dat wel deed.
Inderdaad, redelijk sterk van Dennis. Kalm blijven en zelfs tegen leugens goed pareren. Daarnaast wist hij nog redelijk goed wat hij gezegd had en bleef erbij.....Ik zou zelfs zeggen, gezien allen tegen één dat Dennis gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef BsJanssen het volgende:
Ik noem het een remise...
Dennis enigzins gepakt op een paar uitspraken, maar op zich vrij sterk in z'n eentje en het plannetje om hem tegen Amanda op te zetten is mislukt want daar stuurden ze wel op aan.
ach, het komt uit de mond van onze neprappert, dan kun je zulke uitspraken verwachten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef Taurus het volgende:
"Wat hij Nadia heeft aangedaan, niet normaal" zegt Luc, die is mooi zeg, Dennis doet Nadia iets aan.. Juist.
Hou nou eens op met die onzinquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:59 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een kopie van goede en slechte karakte beschrijvingen uit een boek.
Vissen en Schorpioenen komen daar het slechst mee uit.
Uiteraad ligt het natuurlijk ook gewoon aan nix zijn luie rijkeluis opvoeding en persoonskarakte opzich dat hij zich zo gedraag. Er zijn ook wel schorpioenen die hard werken, sterker in de schoenen staan of zich spiritueel intresseren. Schorpioenen kun je in drie types verdelen, dus eigelijk kun je wel blij zijn dat je niet zoals nix ben. Hellaas ken ik er zelf wel een paar die sprekend op hem lijken.![]()
En Huub vertrouwde Lieke dus niet totaal. Daarnaast is het een volledig andere situatie. Lieke had niemand en nu heeft Nadia Amanda. Destijds had Lieke haar eigen doodvonnis getekend door Huub weg te sturen, nu Nadia niet, als ze Dennis wegstemdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan.. Wat Huub zei is dat hij haar niet heeft gesmeekt, OMDAT hij haar vertrouwde.. Het klopt ook, ik heb HUub toen nooit zo horen smeken als Nix tot nu toe elke keer doet bij Nadia...
Ja, ik vond nix ook niet echt zwak. Maar naar mijn idee gaat het daar niet om. Hij is zich weer aan het verdedigen en gaat niet over tot daden. Ik denk dat ie daar simpelweg niet creatief genoeg voor is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:58 schreef BsJanssen het volgende:
Ik noem het een remise...
Dennis enigzins gepakt op een paar uitspraken, maar op zich vrij sterk in z'n eentje en het plannetje om hem tegen Amanda op te zetten is mislukt want daar stuurden ze wel op aan.
die krijgt het nog wel heel moeilijk...als ze donderdag dennix erin houdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
En waneer krijg die kut snol het es vet moeilijk.... Gaaat ze nu weer leuk doen tegen Dennis. Hoop geven wat zeker fake is .. Maar ja hij is jarig dan mag je toch niet gemeen zijn . Morgen mag het weer Nadia![]()
ik wilde nog even de aftertalk tussen Nadia en Dennis afwachten, maar nu Nadia hem geen rare uitspraken verwijt of de suggestie dat ie tegen Amanda zou spelen zeg ik ook dat Dennis gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, redelijk sterk van Dennis. Kalm blijven en zelfs tegen leugens goed pareren. Daarnaast wist hij nog redelijk goed wat hij gezegd had en bleef erbij.....Ik zou zelfs zeggen, gezien allen tegen één dat Dennis gewonnen heeft.
Ik ben een krokodilquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die onzinMijn vader was een schorpioen en een prima mens.
quote:
Nou, nou... dat is niet best hoor. Ik heb even gekeken maar bij de krokodil staat al helemaal geen goede eigenschap.quote:
Hij pareerde goed, één keer, door Huub en Lieke aan te wrijven dat deze twee juist Brian wilden aanpakken via Amanda..........nog waar ook!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik vond nix ook niet echt zwak. Maar naar mijn idee gaat het daar niet om. Hij is zich weer aan het verdedigen en gaat niet over tot daden. Ik denk dat ie daar simpelweg niet creatief genoeg voor is.
Och van de andere kant smeekte hij haar ook om hem eruit te stemmen... dus wat mij betreft is dat meer in de emotie van het gesprek...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan.. Wat Huub zei is dat hij haar niet heeft gesmeekt, OMDAT hij haar vertrouwde.. Het klopt ook, ik heb HUub toen nooit zo horen smeken als Nix tot nu toe elke keer doet bij Nadia...
toen het 5 tegen 2 was waren Huub en Lieke zich ook telkens aan het verdedigen, daar kun je met een groot overtal gewoon niets tegen doen omdat er altijd wel iemand iets zegt/vraagt/suggereerd, dus in deze 5 tegen 1 actie is dat niet verwonderlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik vond nix ook niet echt zwak. Maar naar mijn idee gaat het daar niet om. Hij is zich weer aan het verdedigen en gaat niet over tot daden. Ik denk dat ie daar simpelweg niet creatief genoeg voor is.
Normaal gesproken zijn schorpioenen echt niet zo passief als Dennix.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die onzinMijn vader was een schorpioen en een prima mens.
Amanda gaf in de discussie al aan dat ze onvoorwaardelijk achter Nadia blijft staan wat haar keuze ook zal zijn dus ik denk dat dat wel meevalt en na een uurtje weer helemaal over is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:03 schreef riri het volgende:
[..]
die krijgt het nog wel heel moeilijk...als ze donderdag dennix erin houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |