Zo'n sukkel is het nouquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Werkelijk uniek. Ze zitten gewoon open te praten over het ontslag van Dennix waar hij zelf bij zit. Dat is nog nooit op deze manier vertoond !
dat fake jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:18 schreef Soho het volgende:
Weegschaal (24 sep - 23 okt)
KIES VOOR GELUK Je zult je geheugen deze week nogal eens moeten opfrissen. Heel vervelend dat iemand precies wil weten wat er is gebeurd en hoe het is verlopen. Het meest vervelende is dat er een oordeel wordt geveld. Of je het nou zelf doet of iemand anders, dat maakt niet uit. Probeer eerst een hoofdlijn te vinden. Soms lijken details veel belangrijker dan ze zijn. Als je een keuze moet maken, kies dan voor persoonlijk geluk. De rest is toch maar tijdelijk.
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Van harte Rotterdammer
Ik ben in de war, feliciteerD is toch goed
inkoppertjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef SiRojK het volgende:
Merk ik nu dat
100% is verandert in 'Zéker weten Zéker weten'
Thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.![]()
Jij hebt stiekem nog even op google gezochdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even dan. Van harte gefeliciteerd klopt maar: FFGallen feliciteert Dennix, schrijf je dus zo.![]()
Whahahahahahaquote:
sorry?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef Shayndel het volgende:
Nix heeft meer eigenschappen van een Schorpioen. Een bepaalde soort daarvan hebben ook zo'n bolle kop van extra vreten, denken dat ze grappige en leuk zijn en hebben een genieperig achterbaxs karakte, maar blijven sluw op de achtergrond.
Brian ook; we gaan allemaal naar de tandarts....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
hoe komt Huub aan die informatie
vind dat niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
gelukkig zegt hij vandaag niet "klopt klopt klopt"
ik zit dan telkens rond te kijken waar dat geluid van daan komt
Gewoon de 'smurfregel' gebruiken: FFgallen smurft Dennisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks
Mijn man is het er mee eens, iemand feliciteren kan niet met een D.... pffff, Nederlands![]()
Bashen maar ze spreken het uit als beigequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Vraagje tussendoor: waar komt dat beige vandaan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gewoon de 'smurfregel' gebruiken: FFgallen smurft Dennis
Ik denk dat dat haar 'onschuldige' versie is, ze zei tegen Amanda dat ze hem erin moet houden. Het klinkt alleen veel liever als ze zegt dat ze het hem zo guntquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:30 schreef Nomrc2 het volgende:
nadia wil hem er inhouden vanwege z'n rep buiten
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef tutjehola het volgende:
Rotterdammert, proficiat, hoop voor jou dat je verjaardag iets leuker verloopt![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Bashen maar ze spreken het uit als beige![]()
Bandje van vandaag is zeker weten,zeker wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
gelukkig zegt hij vandaag niet "klopt klopt klopt"
ik zit dan telkens rond te kijken waar dat geluid van daan komt
Maar ik hoor ook weer , klopt klopt kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Bandje van vandaag is zeker weten,zeker weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |