Ik zei een bepaald de soort van een schorpioen.quote:
Gelukkig lijk ik dan niet op Nix.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik zei een bepaald de soort van een schorpioen.Nix ligt meer op de grens van weegschaal/schorpioen, maar heeft toch meer trekjes van schorpioen.
Ik heb jaren astrologie gestudeert en mensen bekeken en vergeleken daarop tot
dat ik dat achter me gelaten heb omdat het niet echt meer boeide, maar moet wel
zeggen heel veel karakte trekjes komen wel overheen met beschrijvingen.
Daarom zeg ik ook dat nix 80% meer schorpioen is dan weegschaal.![]()
Pas ik als Kreeft een beetje bij Dennis ??quote:
Wat zeg je ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:41 schreef Flabberguest het volgende:
Hmzzzzzzzz op deze manier ben ik op mijn 32ste aan een gehoorapparaat toe
Dat klopt, zeker weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ja, het is in ieder geval een onvergetelijke verjaardag.![]()
Jahoor helemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pas ik als Kreeft een beetje bij Dennis ??
Dat is het al zeker 2 weken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:45 schreef riri het volgende:
dit is afgedane zaak met die jongen....
AL 25 JAARquote:
Gelijk dumpenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man heeft gister stiekem DGK gekeken en die vond Nadia een lekker wijf
Stretcher.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's de eerste indruk had ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Probeer maar even terug te denken aan haar binnenkomst. Toen konden wij toch ook niet vermoeden wat een zeikerig verwend en verwaand kreng het zou blijken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, hij had zelf ook wel eens wat meer aan andere relaties kunnen werken. Maar het is een feit dat Nadia een superkreng is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Maar eigenlijk is het mooi kut voor hem. Is ie Jarig en gedumpt door Nadia en op een of andere manier word die breuk ook nog in zijn schoenen geschoven. Echt fair is het niet .Nadia verdient een harde rotschop.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebt![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja dat kan ook niet als hij op de stretcher ligtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen 6 dagen per week, 3 keer per nacht sex hebt![]()
Dat deed Huub destijds Lieke ook niet, hij slaakte een zucht van verlichting toen Lieke hem erin hield. Hij sprak dat toen ook nog uit, en liegt dus nu met z;n verhaal dat hij dat wel deed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:57 schreef SiRojK het volgende:
Wat een immense wanvertoning weer..
Huub heeft 100% gelijk.. Nix is bang, hij vertrouwt Nadia niet 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |