Koekenbakkersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
FFGallen Feliciteerd Dennis??
Waarom neemt een bakker een bestelling aan waarop het woord "feliciteert" niet eens goed gespeld is?!
De gemiddelde bakker/bloemist weet toch inmiddels wel hoe je dat schrijft???
VAN HARTE MET JE SKATTIE!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:02 schreef dgk_fan het volgende:
MIJN SKATTIE IS JARIG !!!!!!!!
[ afbeelding ]
IEDEREEN OP FOK! HIER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DENNIS !!!!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Namens mij ook Dennisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:06 schreef Nostalgist het volgende:
Stik er maar in, Dennis.
quote:
Ja er werd snel iets besproken.. ik kreeg niet mee wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft Huub en Jaap weer instructies.....
Hahhaha, sterretjes, zou wel gepast zijn voor Nixquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:05 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet jij geen vuurwerk afsteken??? desnoods met sterretjes over straat rennen ofzo..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Heee Rotterdammert Feli en nog vele jaren van een Amsterdammertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Ik weiger gewoon om op die site te kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:09 schreef NG het volgende:
heb even op die ffgallen.nl gekeken, maar wat een lege kutsite... wachten zeker af tot Web 12.0 tot ze gaan knallen?
Nou echt vette shit die site.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:08 schreef kit2u het volgende:
Vette site zegt dennix, staat niks op.
alleen gejatte youtube flimpies
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
staat ook nix op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om op die site te kijken.
Ik feliciteerdt geen Rotterdammertsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Gefeliciteert !!!!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:07 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik ben ook jarig
Geeft nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
Ik ben niet van plan de verjaardag mee te vieren, succes voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen FOKkers.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Jeetje, er is al een filmpje van het vuurwerk van Nix zijn matties
http://nl.youtube.com/watch?v=YS8KQYCcqeE
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vier je het vandaag, of stel je het nog even uit?![]()
GEFELICITEERD !!!!!! Dan heb jij dus hetzelfde sterrenbeeld als Dennisquote:
ROFLquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vier je het vandaag, of stel je het nog even uit?![]()
Waarschijnlijk staat FF voor; vrienden van..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
De site van FFGALLEN.
http://www.ffgallen.nl/
Ik ben ook weegschaal!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
GEFELICITEERD !!!!!![/u][/i][/b] Dan heb jij dus hetzelfde sterrenbeeld als DennisEn ben jij dus ook
sterk, knap, lief, emotioneel, open, aardig, sociaal, betrokken, sexy, intelligent !!![]()
![]()
![]()
Kappe nou ... me mascara loopt uit Whahahahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Jeetje, er is al een filmpje van het vuurwerk van Nix zijn matties
http://nl.youtube.com/watch?v=YS8KQYCcqeE
Hehehehhe Lekker bezigquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou ... me mascara loopt uit Whahahahahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |