Je deed het anders erg goed, bijna de maximaal haalbare score. 't is dat Guis één vraag zelf wist...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtig![]()
Ik heb me zo een gevoel dat we Domien(tje) nog wel eens in een halve finale ofzo kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtig![]()
Dat zegt ie net, had ie geen budget (meer) voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel, waar heb je het publiek toch gelaten?
Ik wil het klapvee terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat zegt ie net, had ie geen budget (meer) voor
Tijd voor een Jensen-style oplossing dan maar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat zegt ie net, had ie geen budget (meer) voor
Deed mij het ook al aandenken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een Jensen-style oplossing dan maar?
Qua het wekelijkse radio-item is het in ieder geval een kwestie van nooit meer wat van gehoord...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:38 schreef Seraphina het volgende:
Rustig hier...
Hoestie eigenlijk met Michiel zijn moeder? (ja sorry, ik begin echt voor het eerst in maanden weer een beetje radio te luisteren en weet alleen nog dat `t toen niet zo goed ging).
Sjah, ook deze week weer minimaal 2 x per dagquote:
zal wel weer door het voetbal komen....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:38 schreef Seraphina het volgende:
Rustig hier...
Ik moest aan kerstmuziek denken (van die mechanische kerstmannen met maffe muziekjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Dat wachtmuziekje lijkt wel zo'n ding wat boven een baby hangt
de manier om psychopaten te kwekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Dat wachtmuziekje lijkt wel zo'n ding wat boven een baby hangt
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:53 schreef Seraphina het volgende:
Nacht van de VN klinkt wel leuk...jammer dat ik moet slapen
Ik denk dat ze `m ook in Guantanamo Bay gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
de manier om psychopaten te kweken
terug luisteren donderdagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:53 schreef Seraphina het volgende:
Nacht van de VN klinkt wel leuk...jammer dat ik moet slapen
Goed plan idd! Wordt iets later dan, donderdag is dagje stadten en daarna naar Van Velzenquote:
Maricha, als ik om 20 over negen bel voor de popquiz, ben ik toch op tijd?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, daarom ben je producer geworden! Praktische oplossingen!![]()
je moet gewoon luisteren naar de uitzending, dan hoor je precies wanneer je moet bellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maricha, als ik om 20 over negen bel voor de popquiz, ben ik toch op tijd?
Ik baalde gister echt als een stopcontact met 20 stekkers dat ik te laat was![]()
Mja, ik bel dan vanaf bed, heel vreemd, maar ik ben 14, heb morgen weer school, en ben na een schooldag heel moe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
je moet gewoon luisteren naar de uitzending, dan hoor je precies wanneer je moet bellen
Stiekem heb ik die CD al sinds umbrella uit is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:28 schreef Marc63 het volgende:
Jammer van Umbrella. De andere singles van Rihanna zijn best goed te verteren. Misschien moet ik toch maar eens die hele cd een keer luisteren.
* Marc63 denkt... volgens mij is Maricha de laatste geweest die mn Rihanna-cd in haar handen heeft gehad:?
Ik weet. Ik heb em bij de popquiz gewonnen in juni, alleen nog niet geluisterd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik die CD al sinds umbrella uit is.
Komt van het album "Good Girl Gone Bad".
Staat ook "Don't stop the music" op.
Hmm, 'k heb hem gemistquote:
Maricha grijpt inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:38 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha arme kandidaat!
Haha ja ik doelde nog op de driehoek, maar `t zat `m in z`n geheel niet mee....Maar hij kreeg 2 badeendenquote:
Maricha, ook wel bekend als "afdeling hij-had-er-maar-twee-goed"quote:
er moet wel een beetje eerlijk gespeeld worden....;)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maricha, ook wel bekend als "afdeling hij-had-er-maar-twee-goed"
Wahaha, geestig!quote:
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik dacht al even dat ik de tel kwijt was, maar kennelijk was het dus Michielquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
er moet wel een beetje eerlijk gespeeld worden....;)
Zelfs Michiel zou de hoogte aanpassen als 'ie nu met een programma zou moeten beginnen (wat 'ie normaal gesproken nooit doet).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef Broekie het volgende:
Goh, nooit geweten dat het bureau *zo* ver naar beneden kon...
PR! Eddie was vannochtend nog op de radio. Ik moest natuurlijjk gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
tvp!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en geloof het of niet: de 3FM lift is stuk!!!! we hebben die kooi met zn vieren naar de derde verdieping moeten sjouwen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
PR! Eddie was vannochtend nog op de radio. Ik moest natuurlijjk gelijk aan jou denken![]()
.
omg, dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en geloof het of niet: de 3FM lift is stuk!!!! we hebben die kooi met zn vieren naar de derde verdieping moeten sjouwen
Och, je kan niet met iedereen vrienden zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei alle boze boeren van nederland zitten in de sms-box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |