Maricha, ook wel bekend als "afdeling hij-had-er-maar-twee-goed"quote:
er moet wel een beetje eerlijk gespeeld worden....;)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maricha, ook wel bekend als "afdeling hij-had-er-maar-twee-goed"
Wahaha, geestig!quote:
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik dacht al even dat ik de tel kwijt was, maar kennelijk was het dus Michielquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
er moet wel een beetje eerlijk gespeeld worden....;)
Zelfs Michiel zou de hoogte aanpassen als 'ie nu met een programma zou moeten beginnen (wat 'ie normaal gesproken nooit doet).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef Broekie het volgende:
Goh, nooit geweten dat het bureau *zo* ver naar beneden kon...
PR! Eddie was vannochtend nog op de radio. Ik moest natuurlijjk gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
tvp!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en geloof het of niet: de 3FM lift is stuk!!!! we hebben die kooi met zn vieren naar de derde verdieping moeten sjouwen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
PR! Eddie was vannochtend nog op de radio. Ik moest natuurlijjk gelijk aan jou denken![]()
.
omg, dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en geloof het of niet: de 3FM lift is stuk!!!! we hebben die kooi met zn vieren naar de derde verdieping moeten sjouwen
Och, je kan niet met iedereen vrienden zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei alle boze boeren van nederland zitten in de sms-box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |