abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:36:55 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54227072
Nieminen speelde geen verstoppertje vandaag. Mooi/Sneu om te zien hoe hij probeerde met zijn eigen spel Federer af te troeven.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54227747
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54228321
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef Federer-fan het volgende:Als hij speelt, moet hij in de tweede ronde misschien al tegen Karlovic. Dat wil ik dan wel zien.
Want ?
pi_54228422
, hiero........ [Tennis] TMS Parijs #1: BNP Paribas Masters
My God, wat een getoppichop
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:40:44 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54230519
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Want ?
Het is Federer in de laatste twee wedstrijden die hij tegen Karlovic heeft gespeeld niet gelukt de service van Karlovic te breken (behalve in de tiebreaks uiteraard). Daarmee krijgen die wedstrijden iets loterijachtigs. Federer kan bijna alle spelers 'at will' breken maar Karlovic in elk geval niet. Dus als Karlovic een gelukkige bal in de tiebreak heeft en zijn service houdt, is Federer de set kwijt. Hij heeft weinig marge tegen Karlovic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_54246441
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het is Federer in de laatste twee wedstrijden die hij tegen Karlovic heeft gespeeld niet gelukt de service van Karlovic te breken (behalve in de tiebreaks uiteraard). Daarmee krijgen die wedstrijden iets loterijachtigs. Federer kan bijna alle spelers 'at will' breken maar Karlovic in elk geval niet. Dus als Karlovic een gelukkige bal in de tiebreak heeft en zijn service houdt, is Federer de set kwijt. Hij heeft weinig marge tegen Karlovic.
Mwah, je ziet toch dat Federer in de TB een tandje hoger schakelt. Niet alleen op eigen service maar ook op de return. Daarnaast zie je in de stats dat Fed. toch ruim 50% van de punten op de 2e service van Karlovic pakt, daar komt Karlovic in eigen servicegames nog mee weg, maar in de TB niet tegen Federer. Kan best dat hij dan eens een set inlevert, maar 2 (laat staan 3 op een GS) zie ik tegen dat soort spelers niet snel gebeuren.
pi_54295768
Daar ben ik het mee eens. Dat is ook de kwaliteit van een echte topper. Op de belangrijke momenten staan ze er meestal. Dat is ook zo bij Federer.. op het moment dat het nodig is kunnen ze wat extra's geven.
rogerfederer.nl - De fansite van Roger Federer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')