quote:
Moest ie kotsen als hij sex met je had.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
maar ik zal het even uitleggen: met Robbie was het altijd heel fijn in bed. ik vond hem heel geil en hij liet teminste het achterste van ze tong zien (snap je m)
Ja en nu klaagt TS ( viswijfjequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Moest ie kotsen als hij sex met je had.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Moest ie kotsen als hij sex met je had.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Blijf gewoon sex hebben met je vaderquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
raar probleem he hahah![]()
maar ik zal het even uitleggen: met Robbie was het altijd heel fijn in bed. ik vond hem heel geil en hij liet teminste het achterste van ze tong zien (snap je m)
dat was dus fijn maar na hem vallen alle vriendjes en bijna alle seks tegen![]()
toen het uit was met Jefrey was ik vet down maar tegelijk ook weer blij dat ik weer kon seksen met robbie! (Jeffers was lief hoor maar de seks was gewoon minder!)
en zo was het na Maikel eigelijk ookhet is bijna altijd 'is dit het nou' met de seks als het niet robbie is...
wat moet ik nou doen?
oja, ik vind lekker seksen wel belangrijk in relaties!!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Blijf gewoon sex hebben met je vader [ afbeelding ]
Raap me op!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
(Jeffers was lief hoor maar de seks was gewoon minder!)
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef jmac het volgende:
Robbie, Jeffrey, Maikel....
Volgens mij woon je in een achterbuurt of op het kamp
Oh doen jullie rollenspellen tegenwoordig... whatever rocks your boat ...quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef nicket84 het volgende:
Dan ga je toch terug naar je ex
Je bedoelt dat ze dan de rest van haar leven lesbisch was geweest?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef avotar het volgende:
Wees blij dat je niet met mij naar bed bent geweest... dan had je helemaal verpest geweest.. nu heb je nog een kans..
whahaha dies vet goed!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:45 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dan de rest van haar leven lesbisch was geweest?
Dan doen jullie toch een kwartet?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die woont samen met Emmy en da's een vriendin van mij!!
Trioquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet het! [ afbeelding ]
Blijf gewoon bij die Jeffrey en dan als je zin hebt in sex dan pak je gewoon je visstick erbij jeweettoch
Echt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
dat soort flauw doe je maar erges anders! dit is een serieus topic!!!
No shit? Heb jij het met Lollerkuuul gedaan? Dat zal Jennifuuur niet rofls vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
en zo was het na Maikel eigelijk ook
Dus als ik het geod begrijp deed jij het, nadat het uit was met Jeffrey, weer met Robbie, terwijl Robbie samenwoont met Emmy.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Oh is het uit?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het is uit met jefrey dat weet je best!!
![]()
nee robbie is gewoon lekker maar echt niks voor relatie hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:19 schreef katerwater het volgende:
Ben je niet nog een klein beetje verliefd op Robbie? Voel je nog iets voor hem?
Niet al jouw vriendjes zijn zoals Robbie. Dat zou maar saai zijn, niet?
Kijk eens hoe serieus ik reageer!
exactquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef jmac het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:04 schreef P0rt0 het volgende:
Anders laat je je toch verwennen door Captain Iglo?
Wie noemt zijn kind nou viswijfje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:19 schreef Viswijfje het volgende:
wat is dat nou weer voor shit? gaan we nou al mensen veroordelen over hun namen??? hoe heet jij dan???
quote:
Voorbinddildoquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef MissMayhem het volgende:
Neuk je ex gewoon.. Je bent niet de enige die dat nog doet
Heeft zn vriendin problemen, dan neem je haar ook gewoon eens goed..
Het is een kwestie van beffen en gebeft worden.
Ik vind reacties van nederlandse vrouwen altijd verassendquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef MissMayhem het volgende:
Neuk je ex gewoon.. Je bent niet de enige die dat nog doet
Heeft zn vriendin problemen, dan neem je haar ook gewoon eens goed..
Het is een kwestie van beffen en gebeft worden.
eerste post meteen raakquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Blijf gewoon sex hebben met je vader [ afbeelding ]
Conclusie: TS en haar vriendinnen zijn hoeren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o en voor die ene die zeikte over goede vriendinen: Emmie doet ook welles wat met andere in het laantje dus die moet niet zeiken![]()
Mirella. Nee, die naam hoor je nooit op het kamp.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zou een bak zijn!
maar ik heb een hele normale mooie naam buiten fok hoor![]()
Belgische vrouwquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:48 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik vind reacties van nederlandse vrouwen altijd verassend![]()
Lekker rechtstreeks!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef michiel5 het volgende:
Koop een hond, collies schijnen goed te kunnen likken, je weet wel likken als lassie.
eh sinds dit kabinet mag dat nie meer he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef michiel5 het volgende:
Koop een hond, collies schijnen goed te kunnen likken, je weet wel likken als lassie.
Bij nader inzien zie ik af van het geven van commentaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
dat was dus fijn maar na hem vallen alle vriendjes en bijna alle seks tegen![]()
toen het uit was met Jefrey was ik vet down maar tegelijk ook weer blij dat ik weer kon seksen met robbie! (Jeffers was lief hoor maar de seks was gewoon minder!)
en zo was het na Maikel eigelijk ookhet is bijna altijd 'is dit het nou' met de seks als het niet robbie is...
wat moet ik nou doen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Ik trek me nederig terug![]()
hoi landgenootje
Maar het was zulk goed advies!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:38 schreef Smitju het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik af van het geven van commentaar.
Nou, misbruik je mod-power dan, je kunt het toch terug zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar het was zulk goed advies!
Het is veel leuker om als enige te weten wat er staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, misbruik je mod-power dan, je kunt het toch terug zetten.![]()
Eén grote gangbang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef RonaldV het volgende:
Kan iemand me even voorzien van een samenvatting? Ik begrijp niet goed met wie Brechtje Viswijfje het nou allemaal gedaan heeft. Robbie, Jeffrey, Maikel en Emmy, en Emmy ook nog weer met Robbie? Of was dat laatste nou weer een trio?
Ah, kort & bondig!quote:
quote:
Robbie is bi dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NEE!
Maikel en Robbie zijn exen en met Jefrey is het net uit en Emmie is de vriendin van Robbie!!
en ik heb nooit met emmie gesekst ik ben geen lesbie![]()
quote:
nou heb goed idee voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo dat nou? natuurlijk niet! emmie is een meisje!
Op verzoek:quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
wat moet ik nou doen?
misschien kunnen ze dan samen jou het achterste van de tong laten zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mirella. Nee, die naam hoor je nooit op het kamp.
Haha, de hele maand volplannen gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
![]()
Luister priscilla/samantha/ramona oid, je verdoet je tijd met dit tooic. In de tussentijd had je al 15 internetdates kunnen maken. Zoek en gij zult vinden
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef jmac het volgende:
Klopt, geen seks is het einde van de wereldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Zalera het volgende:
5) Volwassen worden en inzien dat slechte sex niet het einde van de wereld is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |