quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef michiel5 het volgende:
Koop een hond, collies schijnen goed te kunnen likken, je weet wel likken als lassie.
eh sinds dit kabinet mag dat nie meer he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef michiel5 het volgende:
Koop een hond, collies schijnen goed te kunnen likken, je weet wel likken als lassie.
Bij nader inzien zie ik af van het geven van commentaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
raar probleem he hahah![]()
maar ik zal het even uitleggen: met Robbie was het altijd heel fijn in bed. ik vond hem heel geil en hij liet teminste het achterste van ze tong zien (snap je m)
dat was dus fijn maar na hem vallen alle vriendjes en bijna alle seks tegen![]()
toen het uit was met Jefrey was ik vet down maar tegelijk ook weer blij dat ik weer kon seksen met robbie! (Jeffers was lief hoor maar de seks was gewoon minder!)
en zo was het na Maikel eigelijk ookhet is bijna altijd 'is dit het nou' met de seks als het niet robbie is...
wat moet ik nou doen?
oja, ik vind lekker seksen wel belangrijk in relaties!!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Ik trek me nederig terug![]()
hoi landgenootje
Maar het was zulk goed advies!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:38 schreef Smitju het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik af van het geven van commentaar.
Nou, misbruik je mod-power dan, je kunt het toch terug zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar het was zulk goed advies!
Het is veel leuker om als enige te weten wat er staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, misbruik je mod-power dan, je kunt het toch terug zetten.![]()
Eén grote gangbang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef RonaldV het volgende:
Kan iemand me even voorzien van een samenvatting? Ik begrijp niet goed met wie Brechtje Viswijfje het nou allemaal gedaan heeft. Robbie, Jeffrey, Maikel en Emmy, en Emmy ook nog weer met Robbie? Of was dat laatste nou weer een trio?
Ah, kort & bondig!quote:
quote:
Robbie is bi dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NEE!
Maikel en Robbie zijn exen en met Jefrey is het net uit en Emmie is de vriendin van Robbie!!
en ik heb nooit met emmie gesekst ik ben geen lesbie![]()
quote:
nou heb goed idee voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo dat nou? natuurlijk niet! emmie is een meisje!
Op verzoek:quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
raar probleem he hahah![]()
maar ik zal het even uitleggen: met Robbie was het altijd heel fijn in bed. ik vond hem heel geil en hij liet teminste het achterste van ze tong zien (snap je m)
dat was dus fijn maar na hem vallen alle vriendjes en bijna alle seks tegen![]()
toen het uit was met Jefrey was ik vet down maar tegelijk ook weer blij dat ik weer kon seksen met robbie! (Jeffers was lief hoor maar de seks was gewoon minder!)
en zo was het na Maikel eigelijk ookhet is bijna altijd 'is dit het nou' met de seks als het niet robbie is...
wat moet ik nou doen?
oja, ik vind lekker seksen wel belangrijk in relaties!!!
misschien kunnen ze dan samen jou het achterste van de tong laten zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die woont samen met Emmy en da's een vriendin van mij!!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mirella. Nee, die naam hoor je nooit op het kamp.
Haha, de hele maand volplannen gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
![]()
Luister priscilla/samantha/ramona oid, je verdoet je tijd met dit tooic. In de tussentijd had je al 15 internetdates kunnen maken. Zoek en gij zult vinden
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef jmac het volgende:
Robbie, Jeffrey, Maikel....
Volgens mij woon je in een achterbuurt of op het kamp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |