Montov is als nieuweling niet aan het pluche geplakken. Hij zegt wat hij denkt en schrijft wat hij doet. Niet links, niet rechts, maar recht door zee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Waarom overigens Montov zo graag?
Bullshit. Dit is islamisering!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:23 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Alle mods waren uitgenodigd, maar niet iedereeen wilde.
Sowieso, waarom wil je ubuntu draaien als je OS X hebt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Elke keer een zwart scherm op een ander moment tijdens het installeren...
Uhm, nee. Nee, dat geeft het niet aan. Hoe, in godsnaam?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Maar het zijn juist die zaken die aangeven dat de klimaatmaffia naief is en ons zaken opdringt die totaal onjuist zijn. Goed dat Kroonenberg daar iets tegenover zet.
Ik vertel het hier maar, Yvonne heeft de feedback op haar nieuwe vondst al gesloten, blijkbaar hadden we wel met een mededeling te maken en niet met een discussie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:55 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Mochten jullie nog leuke input hebben, dan ben je uiteraard ook welkom op Skype of op de IRC
we zijn een grote familiequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ode aan Sidekick?
Je snapt hem niet? Ik dacht een nummer gevonden te hebben dat een hommage vormde aan Sk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ode aan Sidekick?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Waarom is Montov niet uitgenodigd voor FokRadio? Dan zou het pas interessant worden. Nu krijgen we een moslim die hardere straffen gaat prediken. Sharia-praktijken.
Ook al geabboneerd op Opinio? Het wordt steeds gekker: ik hoopte nog wel dat dat blad zo snel mogelijk falliet zou gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen. Ik vond het een bar slecht artikel. Kroonenberg probeert aan te tonen dat Al Gore zijn prijs niet verdiend heeft, door driekwart van z'n verhaal te vullen over terpen in Bangladeh.
Je kunt dat blaadje ook zonder abonnement onder ogen zien, vriend Klopkoek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook al geabboneerd op Opinio? Het wordt steeds gekker: ik hoopte nog wel dat dat blad zo snel mogelijk falliet zou gaan.
Dat is een andere laptop.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sowieso, waarom wil je ubuntu draaien als je OS X hebt?
Die jongen heeft de kosmische krachten door...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:50 schreef Aoristus het volgende:
Satan's Anti-Christ 666 : Islam
wat 'n aardige vent
O jeetje!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een andere laptop.
Komt het op Al-Jazeera?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maakt iemand een samenvatting van dat fukradio?
Dat zie je bij het beginshot al, als duidelijk wordt dat het bovenste knoopje van zijn felblauwe shirt dichtgeknoopt blijkt en als zijn gezicht vanuit het licht ineens een profiel blijkt te hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die jongen heeft de kosmische krachten door...
Dunno, maar ik heb geen zin om de hele avond naar die bs te luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |