Hier verder.quote:I get up in the evening, and I aint got nothing to say
I come home in the morning, I go to bed feeling the same way
I aint nothing but tired, man Im just tired and bored with myself
Hey there baby, I could use just a little help
You cant start a fire, you cant start a fire without a spark
This guns for hire even if were just dancing in the dark
Message keeps getting clearer, radios on and Im moving round the place
I check myself out in the mirror I wanna change my clothes my hair my face
Man I aint getting nowhere just sitting in a dump like this
Theres something happening somewhere baby I just know that there is
You cant start a fire...
You sit around getting older theres a joke here somewhere and its on me
Ill shake this world off my shoulders come baby this laughs on me
Stay on the streets of this town and theyll be carving you up alright
They say you got to stay hungry hey baby Im just about starving tonight
Im dying for some action Im sick of sitting round here trying to write
This book
I need a love reaction come on now baby give me just one look
You cant start a fire..
Linux all over again.quote:Nieuwe Windows wordt uitgekleed
AMSTERDAM - De opvolger van Microsofts besturingssysteem Windows Vista wordt veel slanker. Dat blijkt uit een presentatie die ontwikkelaar Eric Traut van het bedrijf heeft gegeven.
Traut liet tijdens een presentatie aan de Universiteit van Illinois videobeelden zien van MinWin, een minimalistische systeemkern die de de basis moet vormen van Windows 7, de interne codenaam van de volgende editie van Windows. Het uitgeklede systeem heeft maar 25 megabyte aan harde-schijfruimte nodig, en verbruikte veertig megabyte aan werkgeheugen. Windows Vista vereist een veelvoud daarvan.
Beetje last van een anale fixatie?quote:
Linux cq ripoff is zo gay.quote:
Je zou de video van dat nummer moeten zien. Bruce die een meisje op het podium vraagt. De blik van dat meisje: zo schattig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Beetje last van een anale fixatie?
Beter tellen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:12 schreef Floripas het volgende:
Andere was eerder.
Courtney Cox. Of bedoel je een andere?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je zou de video van dat nummer moeten zien. Bruce die een meisje op het podium vraagt. De blik van dat meisje: zo schattig.
Dát.
En intellectuele Linux Goeroe, leg mijn ook eens haar fijn uit, hoe het toch steeds komt dat er altijd technische problemen zijn, wanneer er ergens stemmen geteld moeten wordenquote:
Wat een computer-muts ben je ook. Lastig heh al die knopjes.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:18 schreef Floripas het volgende:
Oeps, had die andere ineens al vijf postings.
Jij bent hier de kenner. Waarom kom je altijd bij mij met dat soort rare vragen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En intellectuele Linux Goeroe, leg mijn ook eens haar fijn uit, hoe het toch steeds komt dat er altijd technische problemen zijn, wanneer er ergens stemmen geteld moeten worden
Je zit in de war met Lesbian Vibrator Bitches.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Courtney Cox. Of bedoel je een andere?
Smoesjes.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:23 schreef Elseetje het volgende:
Leuk. Dan voer je een berichtje in, dat duurt eeuwen, dus je denkt 'ach, komt wel als ik klaar ben met lunchen', zie je bij terugkomst dat je het topic vol hebt geluld.
Altijd m'n .odt's als .doc's opslaan voor sukkels die nog met word werken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Linux cq ripoff is zo gay.
Overigens is het wel grappig dat iedereen zich druk maakt over de eventuele kartelvorming van Windows. Maar niemand maakt zich druk over het allerbelangrijkste, dat je geen openoffice-write documenten (.odt/internationale standaard integenstelling tot .doc) in Word 2007 kan openen.
Oh ja, die contemplatieve blik in het oneindige met die slaperkamerogen altijd die die jongen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |