Met alle plezier.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef Floripas het volgende:
Uitstekend nieuws! De oerconservatieve, fascistische en knotsgekke Poolse regering heeft de verkiezingen verloren. De gebroeders Kaczyński weigerden met de overwinnaars, het liberaal-conservatieve Burgerplatform, te gaan praten.
Zeg hier dag tegen de Gezinsliga, met hun Poolse jugend, hun homo-haat, hun Franco-liefde en hun dogmatische katholicisme en antisemitisme! Zeg hier dag tegen de gebroeders Kaczyński, die wapendragend hun conservatief-liberale tegenstander bedreigden! Zeg hier dag tegen de subsidie op Radio Maryia, het station dat zelfs de conservatieve krachten te ver gaat en antisemitistische, racistische en anti-homo-uitzendingen verzorgt! Doei, ultraconservatieve, nationalistische, cryptofascistische, agressieve antiminderhedenregering!
Doei!![]()
Tot nooit weer, als ik het mag lijen!
Dat doen ze dan wel weer goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond ze vooral kut omdat ze zo hypocriet zijn. Wel lekker miljarden aan subsidies opstrijken maar voor de rest extreem dwarsliggen bij EU zaken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef Floripas het volgende:
Uitstekend nieuws! De oerconservatieve, fascistische en knotsgekke Poolse regering heeft de verkiezingen verloren. !
Doei!![]()
Tot nooit weer, als ik het mag lijen!
Ik zwaai maar wat graag mee. Het is een groot gewin voor Polen dat er nu tenminste één Kaczynski uit zijn macht is ontzet. Helaas zit er nog eentje, als president. De Kaczynski's is het ergste dat Polen is overkomen sinds het communisme. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan met Polen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef Floripas het volgende:
Uitstekend nieuws! De oerconservatieve, fascistische en knotsgekke Poolse regering heeft de verkiezingen verloren. De gebroeders Kaczyński weigerden met de overwinnaars, het liberaal-conservatieve Burgerplatform, te gaan praten.
Zeg hier dag tegen de Gezinsliga, met hun Poolse jugend, hun homo-haat, hun Franco-liefde en hun dogmatische katholicisme en antisemitisme! Zeg hier dag tegen de gebroeders Kaczyński, die wapendragend hun conservatief-liberale tegenstander bedreigden! Zeg hier dag tegen de subsidie op Radio Maryia, het station dat zelfs de conservatieve krachten te ver gaat en antisemitistische, racistische en anti-homo-uitzendingen verzorgt! Doei, ultraconservatieve, nationalistische, cryptofascistische, agressieve antiminderhedenregering!
Ik geloof toch echt dat Floripas de spijker op zijn kop slaat en dat JIJ niet helemaal doordrongen bent van de politieke situatie in Polen. Sterker nog: ik weet het wel zeker. Ga je eerst maar eens goed in de materie verdiepen voordat je 'out of the blue' andermans bijdrage tot 'krankzinnig' betitelt, want op dit moment zet je vooral jezelf voor gek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:01 schreef CANARIS het volgende:
Wat is dat voor een krankzinnige post?
Je bewijst geen enkele wetenschap over die "knotsgekke" broers , het Polen van tegenwoordig of over Fascisme te hebben. Polemiek kan bet wel leuk en discussie verhelderend zijn, maar dit is net ze bespottelijke als de wereld aanschouwing van die tweeling.
Onwijs.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het beleid van de Kaczynski's is een voorbeeld voor Nederland.
Vertel...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Floripas doet net in haar post of het nu afgelopen is met het antisemitisme, homohaat, katholicisme enz enz. Met mijn gebrekkige kennis van de Poolse maatschappij denk ik dat dit wel tegenvalt ook heeft die krankzinnige partij nog altijd teveel macht in het parlement.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geloof toch echt dat Floripas de spijker op zijn kop slaat en dat JIJ niet helemaal doordrongen bent van de politieke situatie in Polen. Sterker nog: ik weet het wel zeker. Ga je eerst maar eens goed in de materie verdiepen voordat je 'out of the blue' andermans bijdrage tot 'krankzinnig' betitelt, want op dit moment zet je vooral jezelf voor gek.
Nou, kom. Als de Polen een liberale economie willen mogen ze dat van mij, maar als ze minderheden vervolgen is dat gewoon ronduit kwalijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Floripas doet net in haar post of het nu afgelopen is met het antisemitisme, homohaat, katholicisme enz enz. Met mijn gebrekkige kennis van de Poolse maatschappij denk ik dat dit wel tegenvalt ook heeft die krankzinnige partij nog altijd teveel macht in het parlement.
Gezien de politieke voorkeur van TS vraag ik me af of zij wel zo blij moet zijn met de winnaar, of is het ene kwaad wat minder erg dan het ander kwaad? overigens ben ik zeer blij met een liberale overwinning in de EU
Wat, antisemitisme, homohaat, haat jegens andersgelovigen, verering van fascistische leiders, vrouwenonderdrukking? Weten we meteen waar jij staat, Nederlandse Ahmadinejad.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard, alleen zal door deze nederlaag het antisemitisme en de homohaat niet verdwijnen uit de Poolse maatschappij.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, kom. Als de Polen een liberale economie willen mogen ze dat van mij, maar als ze minderheden vervolgen is dat gewoon ronduit kwalijk.
Uiteraard, al wordt het economisch wat lastiger om zo stellig te zijnquote:Ik neem aan dat jij met jouw politieke kleur liever de PvdA dan Pinochet aan de macht hebt.
Nee, natuurlijk is nu niet alles ineens voorbij. Maar PiS (de partij van de Kaczynski's) is wel fors gekrompen en een veel gematigder partij heeft gewonnen. Het is een belangrijke stap in de goede richting.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Chewie het volgende:
Floripas doet net in haar post of het nu afgelopen is met het antisemitisme, homohaat, katholicisme enz enz. Met mijn gebrekkige kennis van de Poolse maatschappij denk ik dat dit wel tegenvalt ook heeft die krankzinnige partij nog altijd teveel macht in het parlement.
Gezien de politieke voorkeur van TS vraag ik me af of zij wel zo blij moet zijn met de winnaar, of is het ene kwaad wat minder erg dan het ander kwaad? overigens ben ik zeer blij met een liberale overwinning in de EU
Dat snap ik, maar toch hebben veel Polen ditmaal gekozen voor niet-antisemtische en niet-homohatende partijen. Dat zegt al wel iets.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen zal door deze nederlaag het antisemitisme en de homohaat niet verdwijnen uit de Poolse maatschappij.
[..]
Maar ik vind economische beslissingen echt diep ondergeschikt aan mensenrechtenbeslissingen.quote:Uiteraard, al wordt het economisch wat lastiger om zo stellig te zijnal had ik niet zo gek veel moeite met de economische koers van de PvdA onder Kok.
Wat ik voornamelijk begrijp is dat de opkomst veel hoger was en dat is over het algemeen beter voor de wat gematigder partijen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar toch hebben veel Polen ditmaal gekozen voor niet-antisemtische en niet-homohatende partijen. Dat zegt al wel iets.
Ik vind dat de economie zoveel mogelijk los moet staan van de politiek.quote:Maar ik vind economische beslissingen echt diep ondergeschikt aan mensenrechtenbeslissingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |