Ik stond laatst in de tram en toen kwam dat nummer voorbij op m'n ipod, schoot ook spontaan in de lachquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.quote:
Dat was geloof ik met de Beatles.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Welke uitzending was het ook weer met de datingshow waar Ruben Nicolai, Albert Verlinde was, die vond ik briljant..quote:
Ow ja, toen was Sara er nog inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.
Idd, Eveli haalt het een beetje door de war.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.
Is anders vast wel op YouTube ofzo te vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Eveli het volgende:
Weet niet eens of ik die wel gezien heb.Vast wel.
Moet je ff in het archief van afleveringen kijken. Met Guus Meeuwis als gast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Eveli het volgende:
Weet niet eens of ik die wel gezien heb.Vast wel.
Daphne Deckersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef -Franktastic- het volgende:
Wie is er vanavond te gast?
Hmmz..quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=5723541&md5=4292731d8b209c1d1abb8c497769398c
Ja eindelijk, dat moordspel is wel zo'n beetje het saaiste van de hele show.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:01 schreef Djeez het volgende:
Leuke aflevering, eindelijk eens geen moordspel, maar een briljante datingshow!
Wie komt er? Najib?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met de enige leuke Nederlandse Marokkaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga desnoods op die uitlaatpijp zitten
Ik ken hem niet en heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond hem wel leuk meedoen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Had wel iets meer verwacht van Mimoum, heb hem een keer gezien bij de vloer op, daar kon hij echt erg goed improviseren, iets andere setting dan ook![]()
Vroeg me af of zo veel mensen wel weten wat ie bedoelde..quote:
quote:
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.quote:Op zondag 4 november 2007 22:24 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen draagt echt de show, zo grappig die gast
Eens is!quote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.
niet mee eens...quote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.
Bah schaatsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Rebbedebje het volgende:
Zijn er geen lama's vanavond???
Of zit ik weer niet goed te kijken.
Ik ging meteen kijken. Ze kunnen het ook wel hebben gezegd vorige week, maar dat ben ik dan ff vergeten ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat raarMeestal is er toch een eind-compilatie-aflevering?
dank voor je snelle antwoord trouwens, ik moet zo weg en wist niet of ik nou de videorecorder moest programmeren
De Lama's is afgelopen hoor, volgend jaar komt het weer volgens mij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:17 schreef heaven7 het volgende:
Patrik zei vorige week toch gewoon 'tot volgende week'???? Ook Ranking the stars mis ik, en die zou zeker nog 1 aflevering zijn (Paul de Leeuw zei 'volgende week de laatste'.
Jeroen kan maar mondjesmaat improviseren.quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Patch het volgende:
[..]
niet mee eens...
Nicolai en Koningsbrugge dragen net iets meer dan vd Meervind ik
Ik vind Jeroen juist vet grappig, en bij draadstaal weer wat minder, en Arie vond ik juist erg flauw en steeds hetzelfde, maarja smaken verschillen he?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen kan maar mondjesmaat improviseren.
Steeds dezelfde grapjes, telkens dezelfde stemmetjes en ook telkens namen of dingen heel snel verkeerd uitspreken. In het begin was dat leuk, maar ik erger me kapot aan Jeroen. Wat dat betreft mis ik Ari wel.
En ik heb ook het idee dat Jeroen Ruben v/d meer niet zo mag. Maargoed, ik vind Jeroen niet grappig bij De Lama's. Bij Draadstaal is ie weer wel briljant. Ruben Nicolai is zeker briljant, maar ook hij vind zichzelf te vaak te grappig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef GloriaTatlock95 het volgende:
Het seizoen begint 1 Feb. weer!!![]()
![]()
![]()
Zozo, jij vind ze wel erg leuk!! Maar elke show is natuurlijk weer anders. Toen in Zwolle namen ze aardig de Librije op de hak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben in Bloemendaal en Haarlem geweest, 5 maart gaan we naar Arnhem en 20 maart naar Enschede![]()
Ik kreeg ook weer tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Je kan mij echt weer opvegen... de vertolking van Ruben van der meer van Guus meeuwis, zo vaak gezien maar hij blijft fantastisch![]()
Volgende week nieuwe afleveringen?
quote:Lama’s ontvangen Jim, Humberto Tan en Caroline Tensen
De Lama’s ontvangen dit seizoen weder- om een keur aan bekende Nederlanders in hun populaire improvisatieshow. Ook tijdens de nieuwe serie, vanaf vrijdag 1 februari te zien, zal er iedere aflevering één gast plaatsnemen naast presentator Patrick Lodiers. De gast wordt getest op zijn of haar improvisatietalent en speelt mee met één van de spellen. Tijdens de eerste aflevering komt zanger en acteur Jim Bakkum langs. Later in het seizoen verschijnen onder meer Humberto Tan en Caroline Tensen.
De overige BN’ers die langsomen bij De Lama’s zijn Loretta Schrijver, weervrouw Marjon de Hond, zanger Xander de Buisonjé, royaltykenner Peter van der Vorst, misdaadverslaggever John van den Heuvel en Erik Hulzebosch.
De Lama’s zijn volgens BNN ‘hilarischer dan ooit’. “De vier leukste troeteldieren van Nederland zijn helemaal klaar voor hun achtste seizoen. De samenstelling van De Lama’s blijft ongewijzigd: Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Ruben van der Meer en Jeroen van Koningsbrugge zijn alle vier weer van de partij.”
De Lama’s zijn vanaf 1 februari weer elke vrijdag te zien om 21.15 uur op Nederland 3 en worden iedere zondag herhaald om 20.45 uur op dezelfde zender.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Adelante het volgende:
Jim Bakkum, goede reden om de eerste aflevering te skippen kijken.
och.. het is wel een makkelijke om af te zeikenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Adelante het volgende:
Jim Bakkum, goede reden om de eerste aflevering te skippen
Is dat Jeroen van Koningsbrugge?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef SlimShady het volgende:
ik heb er zin in! Jeroen van Koningsbrugge in de recente wegenwacht reclame gaf me al een opkikker.
http://www.youtube.com/watch?v=en53w5RDjKQ
Volgens mij niet dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat Jeroen van Koningsbrugge?
Volgens mij is het hem gewoon, hij deed eerder toch ook die citroën(?) reclame?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is het z'n neef/broer ofzo. Iig een lookalike, maar niet JvK zelf.
Dat vond ik weer niet grappig. Maarja smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef Jovatov het volgende:
Alleen bij 'niets te maarre ton' moest ik lachen.
Tijn? Eric van?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben niet echt een Lama-fan, maar heb regelmatig wel moeten lachen en die datingshow vond ik toch wel erg grappig hoordie Tijn als extreme Jim-fan
Inderdaad, scene met de zoemer is echt geen reet aan. Verder vond ik het maar een matige aflevering.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het erg leuk. Alleen helaas de eerste 10 min gemist, begon kennelijk eerder dan in de gids stond.
enJim
. Scene met de zoemer mag van mij wel weg, is altijd het mindere onderdeel van de aflevering.
Die was ook wel mooi jaquote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat ze het moordspel niet hebben laten zien, die was wel mooi(te zien op de site).
Ter bescherming van Loretta. Vond ik overigens niet zo'n ramp, ze laten elkaar steeds dezelfde dingen doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:49 schreef Xrenity het volgende:
Patriek, waarom stop je dat interview halverwege al
Dit is een aan winst voor mijn mp3-spelerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:33 schreef Mhjoezick het volgende:
beetje offtopic maar jeroen zit in een band hè :![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CO4Y2Ao2b3A
Terwijl die normaal altijd veel te snel alles wegdruktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:36 schreef Rebbedebje het volgende:
En die bijna zoen van Ruben en Ruben![]()
En zo naar Patrieck kijken en hij zo, ja ik wacht, ik druk niet op de zoemer.
Dat was leuk ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:36 schreef Rebbedebje het volgende:
En die bijna zoen van Ruben en Ruben![]()
En zo naar Patrieck kijken en hij zo, ja ik wacht, ik druk niet op de zoemer.
ken je die draaideur ronde met 't Puttertje?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Terwijl die normaal altijd veel te snel alles wegdrukt
Ik vind de draaideur ronde overigens ook altijd maar kut.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef SlimShady het volgende:
hopelijk zijn er geen flauwe hond-grappen.
Vond het idd niet zo bijzonder neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh wat is het vandaag toch flauw..
Hehe ja, "heb je eens zo hard gelachen dat je wang is open gescheurd"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:39 schreef amaranta het volgende:
de jorangrappen waren wel oke
Die was idd meesterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe ja, "heb je eens zo hard gelachen dat je wang is open gescheurd"![]()
Ik vond die juist pijnlijk, er gebeurde nietsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Toen Jeroen "This is the moment" deed als slechte Froger-imitator kon je me echt opvegen
Kees & Co?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
tegen beter weten ga ik humorloze programma toch weerkijken
Soms is het wel leuk idd. Hoppelijk vanavond ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind de Lama's namelijk niet humorloos
Hoe die Freud ook deed, geniaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vond het toch een best leuke aflevering! Maar idd, Jeroen is gewoon echt de besteDie vent doet ook echt elk stemmetje, je kan het zo gek niet bedenken
Bezoekers, heb wel eens iemand gesproken die naar de opname is geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Zijn dat echt bezoekers of is dat gewoon 'personeel' dat doet alsof ie in de zaal zit?
Hoe doet hij datquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Die grap van Jeroen over Cruyf, water bij de saké doen, ik ging echt stuk...
en dat stukkie dat hij probeert te praten zonder tong, geweldig
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die grap van Ruben over de laatste man
Via je ademsappel praten zonder je tong te bewegenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat![]()
Mijn pa en ik hadden echt alletwee iets van OMG, dat kan niet
Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het accent van Ruben Nicolai in 't kippenhok was mooi.
Dat was een goeie idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die grap van Ruben over de laatste man
Volgens mij is dat de lach van Humberto Tan. Hij lacht precies zo!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef Han-Pekel het volgende:
irritant, die vent in t publiek die zo keihard lacht
Geen type voor een diashow...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:36 schreef HocBarr het volgende:
Die cecille ofzo was slecht.
kom op!! pin up club??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:28 schreef Smash-it het volgende:
Prik op club? Help me even..
Hij kan ook echt goed buitenlanders die Nederlands proberen te praten nadoen. Prachtig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef DaFrenk het volgende:
Jeroen is echt geniaal.. die doet gewoon alles, geen typetje is hem te gekEn dat gezicht dat hij jerbij trekt
Ja, vind je het gek? De meeste topmodellen spenderen 99,9% van hun tijd in hun ivoren torens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:36 schreef HocBarr het volgende:
Die cecille ofzo was slecht.
Dit doet me herinneren aan de Radio Top2000-topicreeks waarin bij schering en inslag kromme vertalingen van songteksten worden neergekwakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:28 schreef Smash-it het volgende:
Prik op club? Help me even..
Stond er net wel op!quote:
Die was wel leuk ja.quote:
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind trouwens dat Tijl wel weer mag minderen met zn Ruben Nicolai grappen.
4 per uitzending is te veel.
Ik vond dat accent van Ruben N wel leuk zoals een boer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:21 schreef Hurmpje het volgende:
Wel leuk dat ze nu nieuwe onderdelen hebben. Die persconferentie is leuk bedacht. Vooral Ruben vd Meer met z'n gaykrant.
Ik heb 'm vanmiddag om 13u al gekeken, dus ik zou ff wat beter zoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Nog steeds niet onlineIk had toch moeten kijken gisteren
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Nog steeds niet onlineIk had toch moeten kijken gisteren
Thnxquote:
Sayidquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij kan ook echt goed buitenlanders die Nederlands proberen te praten nadoen. Prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |