quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Ik denk dat Ralf naar Williams gaat...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ben benieuwd of we die volgend seizoen nog terug zien![]()
Wat een klapmongool![]()
Dat zou wel heeeeeeeeeeeeel toevallig zijnquote:Rosberg en BMW Saubers mogelijk met foute benzine
Coureurs moeten bij de stewards komen
[21-10] Het houdt maar niet op met controverse in de Formule 1. Nu is de wereldtitel van Kimi Raikkonen ineens onzeker omdat Nico Rosberg en de BMW Sauber-coureurs mogelijk met illegale benzine hebben gereden. Diskwalificatie zou Lewis Hamilton de titel opleveren.
.Het trio finishte in Interlagos als vierde, vijfde en zesde. Hamilton werd zevende en verloor daardoor ieder uitzicht op de wereldtitel. Wordt dit drietal gediskwalificeerd, dan schuift hij op naar de vierde plek en met de bijbehorende punten heeft hij er dan genoeg om ten koste van Raikkonen alsnog kampioen te worden.
Mogelijk heeft een en ander te maken met de gemeten temperatuur tijdens de keuring na afloop van de race. Het is op dit moment nog onduidelijk wanneer de stewards, die hebben gesproken met afgevaardigden van beide teams, tot een beslissing komen.
Zo'n drie uur na afloop van de race staat er dus opnieuw een vraagteken achter de wereldkampioen van 2007.
Ik was stonedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |