Van harte!quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
De FC had geen beter cadeau voor m'n verjaardag kunnen geven.
We zijn niet interessant meer. Het lag 100% aan Feyenoord dat wij wonnen.quote:Op zondag 25 november 2007 19:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mooie wedstrijd.
En net bij RTL geen woord over Groningen in de nabeschouwing, da's toch niet te geloven.
Ja ik weet 't wel, maar ja.. blijft echt achterlijk. Van Halst ook, "ja ehh... die spits van groningen".quote:Op zondag 25 november 2007 19:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat zijn we wel gewend hoor Evil.
Doelpunt lijkt precies op de goal die Suarez maakte tegen Utrecht in de playoffs.quote:Op zondag 25 november 2007 20:43 schreef The_Verve het volgende:
Die 2e goal van Berg deed me trouwens een beetje terugdenken aan onze 'vriend' uit Uruguay.
quote:Op zondag 25 november 2007 20:00 schreef Prosac het volgende:
ik heb me trouwens weer gigantisch geergerd aan ingang 1. Voor mij lopen 3 heren in nette gaastra jas zo door. Ik met sjaaltje en legergroene winterjas wordt er ALWEER uitgepikt voor fouilleren. Op de vraag of ik door mag lopen met een Gaastra/Helly Hansen jas wordt niet geantwoord. (mijn neefje mag ook altijd doorlopen)
Vervolgens moet ik met mijn rug naar de fouilleerder staan, armen gespreid, benen wijd, daarna al mijn zakken leeghalen en uitleggen waar mijn fisherman friends voor zijn.![]()
Na mij, weer een flink aantal "nette" heren die gewoon door mogen lopen. Waarna de eerst volgende bomberjack weer gefouilleerd wordt.
bah![]()
Volgende keer mijn nette jas aan met 2 truien ofzo.
Mijn broertje voor de verandering ook eens in het "net", mocht doorlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |