Zonde van het bier altijd.quote:Op zondag 25 november 2007 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik had in ieder geval een beste glas bier in mn nek
Schitterende aanname, en schitterend schotquote:Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef Prosac het volgende:
die van Nevland is echt schitterend, snoeiharde voorzet uit de lucht plukken, draaien en scoren. Prachtig.
Die paar keer dat ik naar de fc ben geweest, ben ik ook altijd gefouilleerd, terwijl ik toch een hele keurige burgerlul benquote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben een heel net meisjeen wordt ook altijd gefouilleerd hoor bij ingang 1.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef MaxPower het volgende:
je bent gewoon een proleet met sjonniekleren dus.
Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:
wat me trouwens ook opviel dat R.Jans gewoon 2 onder 1 kap woont. lol!
Ik moest laatst een scheermesje bij hun leveren als postbode voor 1 dag lol xD.
ah well, hij verdient genoeg om in een alleenstaande villa te wonen, maar hij woont in een heel bescheiden 2 onder 1 kap huis lolquote:
Misschien woont 'ie er al een hele poos, en vind hij het zonde/niet nodig om een ander huis te betrekken.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ah well, hij verdient genoeg om in een alleenstaande villa te wonen, maar hij woont in een heel bescheiden 2 onder 1 kap huis lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |