Nou MikeyMo was met mijn hond aan het lopen, en de hele tijd liepen ze achter hem aan. En ik zag ze al bij mn poort lopen, en helemaal voor in de stad hier.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef The_Forcer het volgende:
Hoe precies heb je ze gevonden? Liepen ze samen? Liep het baasje niet een paar honderd meter verder?
ik was mijn hond aan het uitlaten en ze kwamen op ons aflopen. Er was geen baasje te zien. Ik dacht eerst dat ze zichzelf aan het uitlaten waren omdat ze op een grasveldje omringd door huizen liepen. Toen ik verder ging met mijn hond zag ik ze later op andere plaatsen rondlopen dan het grasveldje. Toen ik met mijn hond een rondje had gedaan zag ik ze weer, nu bij mijn vriendin voor op straat. Toen ik mijn hond terug had gebracht en weer naar buiten ging waren inmiddels alweer 100 meters verderop op een ander grasveld aan het rondwandelen. Al die tijd geen baasje gezien. Heb ze toen opgehaald en in de voortuin gehouden. Niemand kwam opdagen voor ze. Na een uur kwam de dierenambulance en al die tijd is er geen bezorgd baasje langsgekomen die ze riep.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:31 schreef The_Forcer het volgende:
Hoe precies heb je ze gevonden? Liepen ze samen? Liep het baasje niet een paar honderd meter verder?
Nope, maar ik wilde binnenkort even het asiel bellenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef Greys het volgende:
Zouden ze het nog bij je melden als er zich een baasje gemeld heeft?
Ik hoop dat ze snel weer terug naar huis gaan. Wat een schatjes
Huh? Je zet toch niet zomaar 2 honden op straat?quote:
Jup gedaan, met mn foon nr erbij. Niks van gehoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh? Je zet toch niet zomaar 2 honden op straat?
Hebben jullie ook briefje met pics opgehangen in de buurt/supermarkt e.d.?
Al reageren die mensen zelf niet, kan best zijn dat iemand die beesten herkent en kan vertellen van wie ze zijn.
Ga ze halen danquote:Op zondag 4 november 2007 10:36 schreef Qwea het volgende:
ze staan nog steeds op die site
Ja dat wil ik wel, maar Baloe vindt andere hondjes niet stoerquote:
Je naam.quote:
Ik vind dat altijd zo hard he, uit elkaar halen, wie weet hoeveel jaren die al bij elkaar zijn en meegemaakt hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 11:41 schreef Anubis1984 het volgende:
Die herder was toch leuk&lief&schattig? Haal dan alleen die als je er maar 1 hond bij kunt hebben![]()
(Ah toeoeoeoe, dan zien we nog leuke foto's van hem! Ik vind hem té leuk!)![]()
Is niet hard bedoeld, maar ik ga altijd maar van het negatieve uit, en dan zouden ze allebéi heel lang in het asiel zitten, als er dan eentje geplaatst kan worden...quote:Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo hard he, uit elkaar halen, wie weet hoeveel jaren die al bij elkaar zijn en meegemaakt hebbenEr is heus wel iemand die ze samen wil.
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Is niet hard bedoeld, maar ik ga altijd maar van het negatieve uit, en dan zouden ze allebéi heel lang in het asiel zitten, als er dan eentje geplaatst kan worden...
Honden passen zich best goed aan hoor, maargoed, het was maar een idee.
quote:
Ik kan in elk geval daarmee niet helpen, ik heb al een hond. En ik ken helaas ook geen mensen die nog 1 of 2 honden zoeken of willen. Maar ik hoop wel dat de lieverds snel een eigen mandje krijgen!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef Qwea het volgende:
Het fijnste zou zijn als een fokker ze neemt
Dan heb ik een extra goed gevoel over deze daad
quote:Drents.Dierentehuis 1372
Naam: Eric
Rasgroep: Herdershonden (Mechels, Duits, etc.)
Ras: Duitse herder
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: bruin, zwart
Kan bij andere honden: Onbekend
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Onbekend
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Eric is een mooie hond welke als zwerver
in het asiel is gekomen. Het is een
gecastreerde reu en wordt geschat op
ongeveer 2 1/2 jaar oud.
Eric is een leuke, vrolijke en beetje drukke hond
die graag bij je is. Hij heeft nog wel
enige opvoeding nodig.
Eric is een week mee geweest op proef, maar
helaas terug gekomen. Hij heeft net iets teveel
intresse in het vee wat er rond liep.
Verder Leuke, vrolijke hond waar niks mis
mee is!
Huh, dat betekent dus dat ze bij de oorspronkelijke eigenaar terug zijn??quote:Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef Qwea het volgende:
Guess wie we vandaag buiten zagen?
Zonder baasje.
Mn zus zei dat ze vlakbij haar vandaan komen en dat het baasje de voordeur openlaat staan zodat ze zelf kunnen plassen. Zij woont dus pakweg 1km bij mij vandaan. En die honden lopen dus constant los
Als ik ze weer zie, bel ik gewoon weer de dieren ambulance. Zo ga je niet met hondjes om. Die beesten komen regelmatig bijna onder de auto
Ik zou zo willenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
Ik kan de herder zo bij Senesta voor de deur afzetten
Nee, maar MM kan hem zo in de auto meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou zo willen![]()
Ik denk alleen niet dat ik dat erdoor krijg hier![]()
![]()
Is dit in Den helder dan Qwea?
Daar is het hondje van m'n oom en tante ook terechtgekomen idd. Die man heeft nergens vermeld of doorgegeven dat hij zo'n hondje had opgehaald. Het was dat mijn oom tijdens een zoektocht hoorde dat iemand de Dierenambu Drenthe had gebeld om te melden dat er een klein hondje losliep.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:40 schreef lexine het volgende:
Uh, uit betrouwbare bron weet ik dat de dierenambulance in Zuid-oost Drenthe regelmatig dieren van straat haalt en verkoopt aan derden. In ieder geval vaag en opletten dus.
Beste is ze rechtstreeks naar Beilen te brengen of Amivedi bellen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar is het hondje van m'n oom en tante ook terechtgekomen idd. Die man heeft nergens vermeld of doorgegeven dat hij zo'n hondje had opgehaald. Het was dat mijn oom tijdens een zoektocht hoorde dat iemand de Dierenambu Drenthe had gebeld om te melden dat er een klein hondje losliep.
Die heeft um dus opgehaald en vervolgens nergens melding van gemaakt. Mijn oom is heen gereden, dus die man kon niet eens ontkennen dat ie het beestje wel had.
Moest overigens nog 50 euro voor betaald worden ook, terwijl het bij andere ambulances iets van 20 is.
Nou, dat wil ik wel ff verder uitzoeken. Want die gast is niet klaar met me danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope...
Mss dat m'n oom het weet. Hoezo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |