Huh, dat betekent dus dat ze bij de oorspronkelijke eigenaar terug zijn??quote:Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef Qwea het volgende:
Guess wie we vandaag buiten zagen?
Zonder baasje.
Mn zus zei dat ze vlakbij haar vandaan komen en dat het baasje de voordeur openlaat staan zodat ze zelf kunnen plassen. Zij woont dus pakweg 1km bij mij vandaan. En die honden lopen dus constant los
Als ik ze weer zie, bel ik gewoon weer de dieren ambulance. Zo ga je niet met hondjes om. Die beesten komen regelmatig bijna onder de auto
Ik zou zo willenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
Ik kan de herder zo bij Senesta voor de deur afzetten
Nee, maar MM kan hem zo in de auto meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou zo willen![]()
Ik denk alleen niet dat ik dat erdoor krijg hier![]()
![]()
Is dit in Den helder dan Qwea?
Daar is het hondje van m'n oom en tante ook terechtgekomen idd. Die man heeft nergens vermeld of doorgegeven dat hij zo'n hondje had opgehaald. Het was dat mijn oom tijdens een zoektocht hoorde dat iemand de Dierenambu Drenthe had gebeld om te melden dat er een klein hondje losliep.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:40 schreef lexine het volgende:
Uh, uit betrouwbare bron weet ik dat de dierenambulance in Zuid-oost Drenthe regelmatig dieren van straat haalt en verkoopt aan derden. In ieder geval vaag en opletten dus.
Beste is ze rechtstreeks naar Beilen te brengen of Amivedi bellen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar is het hondje van m'n oom en tante ook terechtgekomen idd. Die man heeft nergens vermeld of doorgegeven dat hij zo'n hondje had opgehaald. Het was dat mijn oom tijdens een zoektocht hoorde dat iemand de Dierenambu Drenthe had gebeld om te melden dat er een klein hondje losliep.
Die heeft um dus opgehaald en vervolgens nergens melding van gemaakt. Mijn oom is heen gereden, dus die man kon niet eens ontkennen dat ie het beestje wel had.
Moest overigens nog 50 euro voor betaald worden ook, terwijl het bij andere ambulances iets van 20 is.
Nou, dat wil ik wel ff verder uitzoeken. Want die gast is niet klaar met me danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope...
Mss dat m'n oom het weet. Hoezo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |