Doe mij zo'n lunchpauze van 12.15 uur t/m 13.47 uur...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:52 schreef Flitspaal het volgende:
Inderdaad MM, ik had het al gecheckt. Ik was vergeten te melden dat ik ging lunchen, sorry.
Die lunchpauze moet je je eigen werkgever vragenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij zo'n lunchpauze van 12.15 uur t/m 13.47 uur...![]()
Is nu de middagborrel aangebroken?![]()
MadMaster +1quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Alweer de WB skieën?
Daardoor weet ik sinds gisteren dat Nicole Hospe dat is geworden.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:07 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zocht de juiste vraag, maar kon niet precies vinden wat ik wilde.
Inderdaad. Ik ga maar eens wat voorbereiden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan ie het alweer niet vinden?
MadMaster +1quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Stephanie, Caroline, Reinier en Gracia
Ik wachtte niet af, maar zocht bevestiging voor mijn sterke vermoeden en vond het niet. En dan komen twee telefoontjes ongelegen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Reinier zal waarschijlijk Rainier zijn, maar de bedoeling is goed...
En Gracia is Grace kelly, maar dat wilde ik net even niet melden om geen tijd te verliezen...
Flits, vraag beantwoorden, dan meteen een nieuwe bedenken als je tocgh weet dat je het goed hebt en niet afwachten werkt echt.
3 Keer raden wat ik nu ga doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |