Die Fontein maakt het allemaal niet uit als hij maar mooie cijfertjes kan overleggen. En Jaakke tsjah die blijft maar lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.
Hij staat in rangorde grlijk aan Fontein. Jaakke controleert hem, en de andere directieleden, weliswaar maar heeft over zoiets echt niks te zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.
Zoiets als bij een bepaalde club uit Rotterdam bedoel je?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:42 schreef twi het volgende:
Piet Keizer moet je wegsturen of desnoods aanstellen als hoofd scouting, Fontein moet je geld laten oprapen als commercieel directeur en Molenaar moet je aanstellen als Algemeen Directeur waaraan Van Geel, Slop en Fontein verantwoording dienen af te leggen.
Geen idee of jullie zo werken, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er nu teveel mensen willen bepalen welke spelers er komen en de afdelingen afzonderlijk best goed zouden kunnen functioneren wanneer er iemand is de daar de leiding over heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Zoiets als bij een bepaalde club uit Rotterdam?
De structuur die jij noemde is ongeveer zoals wij die sinds enkele maanden hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee of jullie zo werken, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er nu teveel mensen willen bepalen welke spelers er komen en de afdelingen afzonderlijk best goed zouden kunnen functioneren wanneer er iemand is de daar de leiding over heeft.
Dat is idd het enige wat een beetje onduidelijk is...quote:Feyenoord heeft een voor mij nog steeds zeer onduidelijke structuur met nog zo'n zweverige rol voor Wim Jansen. Dat is zeg maar de Piet Keizer van Feyenoord. Dus nee, niet zoals in Rotterdam.
Zoveel is er volgens mij bij jullie niet veranderd alleen omdat het team een beetje presteert horen we jullie niet. Anders was er alweer om het volgende hoofd gevraagd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De structuur die jij noemde is ongeveer zoals wij die sinds enkele maanden hebben
[..]
Dat is idd het enige wat een beetje onduidelijk is...
Verdiep je er maar eens in, bij ons is ontzettend veel veranderd ondanks dat het misschien niet zo lijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zoveel is er volgens mij bij jullie niet veranderd alleen omdat het team een beetje presteert horen we jullie niet. Anders was er alweer om het volgende hoofd gevraagd.
Oh god daar hebben we de Fok-kneus weer , was jij vorig jaar niet het hardst aan het schreeuwen dat Bosz op moest rottenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Zucht. Het ligt toch ook niet aan Jorien dat jullie geen UEFA spelen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
quote:Ajax-voorzitter Jaakke aangeslagen
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Hij was de meest bezongen en tegelijkertijd meest bespotte man tijdens Ajax-NEC. Het Amsterdamse thuispubliek greep menig dood spelmoment aan John Jaakke, voorzitter van Ajax, weg te honen.
De aanhang ging zelfs zover in de slotfase in koor de moeder van Jaakke als hoer neer te zetten. Een dag later kan Jaakke er amper geloven wat hij zaterdagavond heeft gehoord. ,,Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver,’’ aldus de voorzitter. ,,Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.’’
Vrijdag al werd rondom de Arena er een protestmars georganiseerd tegen Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein. De fans stellen de Ajax-leiding verantwoordelijk voor het twee jaar achtereen mislopen van Champions League-voetbal en dat Ajax er niet in geslaagd waardige vervangers voor Wesley Sneijder en Ryan Babel aan te trekken. Jaakke: ,,Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint.’’
Jaakke heeft afgelopen week geprobeerd in contact te komen met de opruiers. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters.
,,Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is.’’
Wellicht dat de supporters in de winterstop versterkingen mogen verwachten? Jaakke: ,,Zo ver is het nog niet en daar wil ik ook niets over zeggen. Dat doen we nooit. Ik kan alleen maar zeggen dat we niet stil zitten. Ik hoop in elk geval wel dat het tij voor de winterstop is gekeerd.’’
Omdat je een successuporter bent?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Altijd lachen in die ArenA.
Terwijl je eigen club geen deuk in een pakje boter trapt het bestuur gaan lopen weghonen en zingen dat z'n moeder een hoer is. Lekker niveautje....
Je kan je club ook steunen, op zich..
En dan vragen mensen zich af waarom ik niet meer naar wedstrijden ga........
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.quote:
Persoonlijk vind ik het te kansloos voor woorden dat personen zónder SCC denken supporters te moeten veroordelen, die wél wekelijks in het stadion zitten. Als je écht een supporter bent van Ajax, bezoek je toch op zijn minst de wedstrijden? Ook al heb je dat in het verleden wél gedaan, als je het nu niet meer doet, kan je moeilijk een echt Ajacied genoemd worden. Hou die kritiek dan ook voor je, is allemaal heel makkelijk achter je pc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.
Overigens heb ik zat slechte tijden gekend in het stadion hoor..
Afgezien van het feit dat ik op zondag vaak niet eens kon de afgelopen jaren, heb ik lang genoeg wel een SCC gehad om te mogen veroordelen. Overigens zit niet iedereen elke week in de ArenA, dus die vlieger gaat niet op, hoe graag je het ook zou willen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het te kansloos voor woorden dat personen zónder SCC denken supporters te moeten veroordelen, die wél wekelijks in het stadion zitten. Als je écht een supporter bent van Ajax, bezoek je toch op zijn minst de wedstrijden? Ook al heb je dat in het verleden wél gedaan, als je het nu niet meer doet, kan je moeilijk een echt Ajacied genoemd worden. Hou die kritiek dan ook voor je, is allemaal heel makkelijk achter je pc.
De lol is er voor mij ook snel af als die supporters zich weer eens tot t Josti niveau verlagen. Dus ik kan me voorstellen dat Daggla daar geen zin in heeft. Verder kan t me ook aan mn reet roesten of ik een echt Ajacied genoemd word.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het te kansloos voor woorden dat personen zónder SCC denken supporters te moeten veroordelen, die wél wekelijks in het stadion zitten. Als je écht een supporter bent van Ajax, bezoek je toch op zijn minst de wedstrijden? Ook al heb je dat in het verleden wél gedaan, als je het nu niet meer doet, kan je moeilijk een echt Ajacied genoemd worden. Hou die kritiek dan ook voor je, is allemaal heel makkelijk achter je pc.
En zeker niet als zo'n triangeljosti het zegt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:56 schreef JoeyT het volgende:
Verder zou t me ook aan mn reet kunnen roesten of ik een echt Ajacied genoemd word.![]()
quote:Spandoeken Ajax-fans mochten niet mee naar binnen 22 oktober 2007
Voor aanvang van de wedstrijd Ajax - NEC zijn er weer eens enkele spandoeken van supporters in beslag genomen. Dat meldt de AFCA Supportersclub. Het ging onder meer om doeken met teksten als 'Jaakke en Fontein eruit!' en 'Jaakke rot op!' Het materiaal mocht niet mee De Arena in. De AFCA Supportersclub is hier furieus over en betreurt de wijze waarop Ajax omgaat met vrijheid van meningsuiting.
"Een beetje triest, want deze teksten zijn duidelijk maar niet over het randje", reageren de fans. "Maar goed, misschien denken de hoge heren zo hun eigen positie minder in gevaar te brengen? Het interesseerde je toch niet, Maarten?"
quote:22/10/2007 - Van Geel in Brazilië voor versterking
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren in de Amsterdam Arena ontbrak. Hij is momenteel in Brazilië op zoek naar versterking voor in de winterstop. „We weten om welke posities het gaat”, aldus Adrie Koster in De Telegraaf.
Kan me er echt verschrikkelijk aan irriteren dat bepaalde personen trots zijn om Ajacied te zijn, als het goed met de club. Maar als er wat negatieve punten zijn, zijn zij de eerste die het veroordelen. Echt clubliefde kennen zij niet, het begrip supporter is ook niet op hen van toepassing. Een beetje clubvoorkeur hebben ze, verder niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik op zondag vaak niet eens kon de afgelopen jaren, heb ik lang genoeg wel een SCC gehad om te mogen veroordelen. Overigens zit niet iedereen elke week in de ArenA, dus die vlieger gaat niet op, hoe graag je het ook zou willen.
Je redenatie dat ik geen echte Ajacied ben is wel erg aandoenlijk. Dus omdat jij vroeger niet ging, was je ook geen Ajacied. Dat je nu wel gaat, staat daar dan los van. Lekker he, zo kortzichtig redeneren..
Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb..
Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan me er echt verschrikkelijk aan irriteren dat bepaalde personen trots zijn om Ajacied te zijn, als het goed met de club. Maar als er wat negatieve punten zijn, zijn zij de eerste die het veroordelen. Echt clubliefde kennen zij niet, het begrip supporter is ook niet op hen van toepassing. Een beetje clubvoorkeur hebben ze, verder niet.
Maar waarom ga je dan niet? Geen behoefte meer aan? Identificeer jij je niet meer met de club? Is het te duur geworden? Teveel reisafstand? Je voelt je te goed ten opzichte van je medesupporters?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?
Het goed of slecht gaan staat los van het feit of ik wel of niet ga.
Maar goed, hier heb je een doekje tegen het kwijlen..
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
Een mening is toch niet alleen voorbehouden aan diegenen die in het stadion zitten?
kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....
Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.
Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.
De simpelheidquote:Je bent geen supporter, maar iemand met een voorkeur voor Ajax, als je het stadion niet bezoekt.
Legio redenen.quote:Waarom zou je niet naar het stadion gaan?
Dat is dus niet verplichtquote:[..]
Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?
Die hebben een reden, kunnen Ajax niet bezoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?
Nogmaals, wat houdt je tegen om Ajax te bezoeken?quote:[..]
De simpelheid
Noem er eens één.quote:[..]
Legio redenen.
Lijkt me niet, heb jij wel meegedaan dan?quote:[..]
Dat is dus niet verplicht.
Ik begin het me soms af te vragen.quote:
Niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
Er is inderdaad maar één reactie mogelijk:quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
Zo, rot op zeg met die achterlijke discussie. Ajax presteer kut, een Feyenoorder komt ons hier organisatieadvies geven en dan wordt er ook nog onderling gekibbeld als een stel ouwe wijven..
"ik ben een echtere Ajacied dan jij"... teringjantje wat een treurnis.
Niet.. want hij gaat er vanuit dat Rommedahl (en Bakkie Choco als ie dadelijk terug is) goede spelers zijn voor rechtsvoor naast Suarez en Klaas..quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Laten we het inderdaad maar weer over Ajax hebben.
Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
Nee omdat mensen DENKEN dat het zo moet zijn.. het is allemaal gezeik!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de slectie, maar Ajax-onwaardig. Kennedy Bakircioglu, Luis Suarez en Leonardo kunnen er eventueel ook spelen, maar zijn geen échte buitenspelers. Wat is dan het draagvlak nog om nog 4-3-3 te blijven spelen? Echt alleen omdat dat nu eenmaal moet bij Ajax?
Nooit inderdaad. Zaterdag was wel bedroevend hoor. Een middenveld dat geheel verdedigend is ingesteldquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Laten we het inderdaad maar weer over Ajax hebben.
Als het nog goed komt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Triptamine het volgende:
Als je gisteren hoorde wat er allemaal fout zit, dat duurt jaren voordat dat weer goed is![]()
Dan is hij dus geen 175.000....quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:06 schreef Wooldoor het volgende:
Hm die Amrahbat zou 175.000 moeten kosten, ik zou zeggen die jongen moet in de winterstop gehaald worden
Gaan ze misschien luisteren naar vd Zee?quote:
Waarom zouden we ineens van de beurs afgaanquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben erg benieuwd wat de komende tijd nou gaat gebeuren binnen Ajax..
Blijven we een politiek correcte NV zoals het nu is.. of zijn we binnenkort gewoon weer AFC AJAX..
Dat zeg ik helemaal niet chefquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zouden we ineens van de beurs afgaan? Voor sprookjes moet je een paar subfora verder zijn hoor
.
Toen hoopte iedereen dat Jaakke weg zou gaan. We zijn allemaal weer terug op aardequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:30 schreef Triptamine het volgende:
Dit topic gaat trouwens langzaam, laatst waren het er een keer 3 op een dag![]()
nou, qua bezorgdheid stijgt mijn niveau tot de atmosfeer.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toen hoopte iedereen dat Jaakke weg zou gaan. We zijn allemaal weer terug op aarde.
Nou daar zijn we bij mij al.. Ik ben er echt bang voor dat dit seizoen wederom weggegooid is..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
nou, qua bezorgdheid stijgt mijn niveau tot de atmosfeer.![]()
Inderdaad, er moeten daar mensen komen zoals Sjaak Swart, die rood-wit bloeden. Die hart hebben voor de club. Realistisch moet er gehandeld worden, de negatieve sfeer is niet goed. Maar wat moeten we dan? Vrolijk toezien hoe onze geweldige club kapot gaat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou daar zijn we bij mij al.. Ik ben er echt bang voor dat dit seizoen wederom weggegooid is..
Wanneer worden de mensen bij Ajax nou eens wakker en zien ze dat zij de club kapot maken..
Nou, dat valt volgens mij best mee qua advies en zo. Gisteren zei die nadrukkelijk dat Cruijff er bijna nooit is en(indirect) dus fouten maakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:13 schreef Nashje het volgende:
Jammer dat Swart zo Cruijff gezind is.
Nja.. Ik zie eerder gewoon algemene mensen uit de voetballerij.. Kijk op de commerciele post is iemand als Fontein helemaal niet verkeerd.. bekend persoon.. goed netwerk.. mooi voor de financien..quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Inderdaad, er moeten daar mensen komen zoals Sjaak Swart, die rood-wit bloeden. Die hart hebben voor de club. Realistisch moet er gehandeld worden, de negatieve sfeer is niet goed. Maar wat moeten we dan? Vrolijk toezien hoe onze geweldige club kapot gaat?
Nou, dit is een voortdurend terugkomend probleem. Er moet iets veranderen. Ook als we nou een paar wedstrijden winnen. Utrecht is in pocket als je maar op Grandel blijft schieten. Daarna Roda thuis, wat je zou moeten winnen. Win je de komende twee wedstrijden niet zit je al weer met een grotere afstand, en krijg je weer zoiets als vorig seizoen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals Jaakke zei in dat interview. Als we nu alles winnen houd iedereen zijn bek weer.
Klopt, leek me ook een man die zegt waar het op staat, dat heb je ook nodigquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ondanks hij het gister nog niet ambieerde lijkt een type Keje Molenaar mijn inziens een perfecte voorzitter van Ajax.. verstand van zaken, maar ook bedrijfsvoerig verstandig,.
quote:Volgens verschillende Spaanse media wilde Ajax in eerste instantie niet Luque maar Mikel Arteta overnemen van Everton FC. Arteta zelf had wel oren voor een overgang naar Amsterdam. Everton onving een bod van acht miljoen van Ajax maar Everton wilde elf miljoen voor Arteta en dus ging de transfer niet door.
Nadat Ajax Arteta geprobeerd had te halen werd Albert Luque overgenomen van Newcastle United voor een bedrag van acht miljoen euro. Luque was voor Ajax dus zeker geen eerste keus.
Meest duidelijke voorbeeld vond ik dat verhaal over die "O ZO GEWELDIGE COMMISSIE"..quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, leek me ook een man die zegt waar het op staat, dat heb je ook nodig
Ten Cate gaf ook al eens aan in het Parool dat hij niet de eerste keus was, maarja. Arteta had een goede versterking kunnen zijn trouwens.. Hoewel ik niet helemaal begrijp waarom er wel 8 miljoen aan Arteta besteed kan worden, en niet aan bijvoorbeeld Steven Defour. Ik zie liever een speler die de potentie heeft om tot de absolute top te komen, dan een speler halverwege de twintig voor wie Evertoon het hoogst haalbare is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of dit al ooit voorbij is gekomen hier. Vond 't toen ik aan het Googlen was op Renato Augusto. Waarom ik Google naar Renato Augusto? Van Geel is in Brazilie op zoek naar versterking en Koster weet om welke posities het gaat. Aanvallende middenvelder dus sowieso.
[..]
Ik zie het zo: Lijfsbehoud tot de winterstop door in de top 3 te blijven. In de winterstop goed inkopen. Proberen kampioen te worden, en dan op zoek naar een goede coachquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Meest duidelijke voorbeeld vond ik dat verhaal over die "O ZO GEWELDIGE COMMISSIE"..
Die krijgt 4 maanden.. JA 4 FREAKING MAANDEN! de tijd om te onderzoeken wat er aan de hand is.. Maar over 4 maanden is het seizoen al weer zo goed als voorbij.. what the neuk heb je er dan nog aan?
Precies zoals Molenaar ook zei.. je moet NU! actie ondernemen en het seizoen zien te redden..
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zie het zo: Lijfsbehoud tot de winterstop door in de top 3 te blijven. In de winterstop goed inkopen. Proberen kampioen te worden, en dan op zoek naar een goede coach
quote:Ajax roept hierbij fans op!
Steeds meer goedwillende supporters melden zich vol frustratie bij Ajax dat via diverse kanalen omwisselbiljetten voor uitwedstrijden worden verkocht voor een hogere prijs dan op het ticket staat vermeld. Ajax roept hierbij fans op informatie te verschaffen die kan leiden tot aanpak van personen die aan trouwe supporters geld willen verdienen.
Ajax komt in actie tegen illegale doorverkoop tickets & omwisselbiljetten
Ajax is in de veronderstelling dat supporters die via de reguliere weg (=TicketBox) toegangskaarten kopen, altijd de intentie hebben om ‘ons aller Ajax’ te steunen bij wedstrijden. Deze kaarten dienen uiteraard niet te worden aangeschaft om commercieel door te verkopen en hierbij zelf winst te maken.
Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de huisregels van Amsterdam ArenA -zie www.ajax.nl/www.amsterdamarena.nl - en de standaardvoorwaarden van de KNVB -zie www.ajax.nl- ).
Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de standaardvoorwaarden van KNVB(zie www.ajax.nl).
Ajax spoort actief naar alle vormen van doorverkoop en zal bij constatering van doorverkoop van kaarten direct de betreffende kaarten blokkeren en een maatregel nemen tegen de (Seizoen/ Supporters) Club Cardhouder. Doorverkoop van kaarten wordt volgens de landelijke richtlijn van de KNVB bestraft met 18 maanden stadionverbod en een boete van ¤ 450,-! Daarnaast wil Ajax op het feit wijzen dat je als (Seizoen)Club Cardhouder verantwoordelijk én aansprakelijk bent voor de gedragingen van de personen die met gebruikmaking van jouw (Seizoen) Club Card of de door jou gekochte tickets toegang hebben gekregen tot het eigen en/of bezoekende stadion .
Zo zal de Club Cardhouder bestraft kunnen worden met één van de in artikel 6 (zie voor voorwaarden clubcard: www.ajax.nl) te noemen sancties, indien iemand die toegang tot een Evenement of Stadion heeft gekregen met gebruikmaking van diens Club Card, zich tijdens dat Evenement of in dat Stadion aan wangedrag heeft schuldig gemaakt of dat er bv sprake is van gebruik door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
Ik ook wel, maar ik denk dat Koster niet echt een trainer is die zijn spelers eens flink op hun donder kan geven als de prestaties niet goed zijn. Een speler als Emanuelson moet soms (de laatste tijd wat meer dan anders) toch op scherp gezet worden, en ik twijfel of Koster de juiste persoon is om dat voor elkaar te krijgen. Maar goed. Hij heeft zicht op het spelletje, dus ik hoop dat het allemaal (alsnog) goed uitpakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal je heel eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk best zie zitten met Koster.. rustige man.. goed met de media.. verstand van zaken.. kan emoties in toom houden, maar toch tijdens wedstrijden wel erg meeleven..
helemaal mee eens, goede punten, duidelijk stond hij te springen om zijn mond eindelijk open te doen over van alles en nog wat en het sprak me allemaal aan! Geef hem maar snel een prominente plek binnen Ajax!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond die Molenaar gisteren goed overkomen, verstandige man met het hart op de juiste plaats voor Ajax.
Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Een speler als Emanuelson moet soms (de laatste tijd wat meer dan anders) toch op scherp gezet worden, en ik twijfel of Koster de juiste persoon is om dat voor elkaar te krijgen.
Alleen maar goed.quote:
Tja, hij doet een beetje rustig aan. Hij moet thuis ook nog knallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.
Yep.. precies wat ik ook zegquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.
Ik wist dat de KNVB-Beker een kleine prijs was, maar dit gaat toch wel heel erg ver.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja, hij doet een beetje rustig aan. Hij moet thuis ook nog knallen.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wist dat de KNVB-Beker een kleine prijs was, maar dit gaat toch wel heel erg ver.
quote:Supportershome op rand van afgrond
Het supportershome van Ajax kan weleens zijn laatste dagen hebben geteld. De burgemeester heeft het home voor onbepaalde tijd gesloten en de stichting supportershome heeft het bijltje er bij neergegooid.
Het bericht luidt: Vandaag, maandag 22 oktober 2007, is er mededeling gedaan van het besluit van de burgemeester dat het supportershome voor onbepaalde tijd gesloten wordt. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden bij de wedstrijd Ajax-Dinamo Zagreb van 4 oktober jl.
Naar aanleiding van het besluit van de burgemeester, moeten wij jullie tot onze spijt meedelen dat wij, als bestuur van de Stichting Beheer Supportershome Ajax, hebben besloten onze bestuursfunctie neer te leggen. Wij kunnen niet langer de verantwoording dragen voor de exploitatie van het home.
Wij zijn ons ervan bewust dat dit grote gevolgen heeft voor de openstelling van het home. Wij hebben, samen met de medewerkers en vrijwilligers van het home, altijd geprobeerd de afgesproken maatregelen na te komen. Dit blijkt niet genoeg te zijn. Er wordt van ons verlangd te voorkomen dat vanuit het supportershome bezoekers naar plekken gaan waar ongeregeldheden plaatsvinden. Deze taak is voor ons onuitvoerbaar.
Wij danken jullie voor de gezelligheid en steun van de afgelopen jaren.
Bestuur Stichting Supportershome Ajax
Zeker ja. Zo iemand heb je hard nodig in je team. Zou ook graag eenzelfde soort type zien komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:21 schreef Cheiron het volgende:
Davids terug.. Ik hoop dat hij er meteen staat en goed genezen is, EN dat hij er nog een jaar aan vastplakt. Belangrijke spil in het team.
quote:Er wordt van ons verlangd te voorkomen dat vanuit het supportershome bezoekers naar plekken gaan waar ongeregeldheden plaatsvinden
Jammer dat ze Gravesen niet op hebben kunnen pikken, ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker ja. Zo iemand heb je hard nodig in je team. Zou ook graag eenzelfde soort type zien komen.
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.
Overigens heb ik zat slechte tijden gekend in het stadion hoor..
quote:
quote:Martin van Geel was een van de grote afwezigen bij de wedstrijd tussen Ajax en het Nijmeegse NEC. De Telefgraaf weet te melden dat technisch directeur van de Amsterdamse club ontbrak, omdat hij in Brazilië op zoek is naar versterkingen die in de winterstop kunnen worden aangetrokken.
"Ik ben erg geschrokken van het niveau van Ajax. Daarom is Martin naar Brazilië gegaan om spelers te scouten die de kwaliteiten hebben om voor Ajax te spelen. We weten om welke posities het gaat", aldus de nieuwe trainer Adrie Koster die Ajax dit jaar naar de titel en de beker moet leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |