Ik ook wel, maar ik denk dat Koster niet echt een trainer is die zijn spelers eens flink op hun donder kan geven als de prestaties niet goed zijn. Een speler als Emanuelson moet soms (de laatste tijd wat meer dan anders) toch op scherp gezet worden, en ik twijfel of Koster de juiste persoon is om dat voor elkaar te krijgen. Maar goed. Hij heeft zicht op het spelletje, dus ik hoop dat het allemaal (alsnog) goed uitpakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal je heel eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk best zie zitten met Koster.. rustige man.. goed met de media.. verstand van zaken.. kan emoties in toom houden, maar toch tijdens wedstrijden wel erg meeleven..

helemaal mee eens, goede punten, duidelijk stond hij te springen om zijn mond eindelijk open te doen over van alles en nog wat en het sprak me allemaal aan! Geef hem maar snel een prominente plek binnen Ajax!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond die Molenaar gisteren goed overkomen, verstandige man met het hart op de juiste plaats voor Ajax.

Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Een speler als Emanuelson moet soms (de laatste tijd wat meer dan anders) toch op scherp gezet worden, en ik twijfel of Koster de juiste persoon is om dat voor elkaar te krijgen.

Alleen maar goed.quote:

Tja, hij doet een beetje rustig aan. Hij moet thuis ook nog knallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.

Yep.. precies wat ik ook zegquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Davids is de perfecte persoon om spelers op scherp te zetten. Urby heeft even kunnen chillen, maar binnenkort mag ie weer voor 120% aan de bak met Davids voor hem.
 Als Davids terug is komt het vanzelf wel goed met die linkerkant..
 Als Davids terug is komt het vanzelf wel goed met die linkerkant..

Ik wist dat de KNVB-Beker een kleine prijs was, maar dit gaat toch wel heel erg ver.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja, hij doet een beetje rustig aan. Hij moet thuis ook nog knallen.
[ afbeelding ]

Whehequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wist dat de KNVB-Beker een kleine prijs was, maar dit gaat toch wel heel erg ver.

quote:Supportershome op rand van afgrond
Het supportershome van Ajax kan weleens zijn laatste dagen hebben geteld. De burgemeester heeft het home voor onbepaalde tijd gesloten en de stichting supportershome heeft het bijltje er bij neergegooid.
Het bericht luidt: Vandaag, maandag 22 oktober 2007, is er mededeling gedaan van het besluit van de burgemeester dat het supportershome voor onbepaalde tijd gesloten wordt. Dit naar aanleiding van de ongeregeldheden bij de wedstrijd Ajax-Dinamo Zagreb van 4 oktober jl.
Naar aanleiding van het besluit van de burgemeester, moeten wij jullie tot onze spijt meedelen dat wij, als bestuur van de Stichting Beheer Supportershome Ajax, hebben besloten onze bestuursfunctie neer te leggen. Wij kunnen niet langer de verantwoording dragen voor de exploitatie van het home.
Wij zijn ons ervan bewust dat dit grote gevolgen heeft voor de openstelling van het home. Wij hebben, samen met de medewerkers en vrijwilligers van het home, altijd geprobeerd de afgesproken maatregelen na te komen. Dit blijkt niet genoeg te zijn. Er wordt van ons verlangd te voorkomen dat vanuit het supportershome bezoekers naar plekken gaan waar ongeregeldheden plaatsvinden. Deze taak is voor ons onuitvoerbaar.
Wij danken jullie voor de gezelligheid en steun van de afgelopen jaren.
Bestuur Stichting Supportershome Ajax

Zeker ja. Zo iemand heb je hard nodig in je team. Zou ook graag eenzelfde soort type zien komen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:21 schreef Cheiron het volgende:
Davids terug.. Ik hoop dat hij er meteen staat en goed genezen is, EN dat hij er nog een jaar aan vastplakt. Belangrijke spil in het team.

quote:Er wordt van ons verlangd te voorkomen dat vanuit het supportershome bezoekers naar plekken gaan waar ongeregeldheden plaatsvinden

Jammer dat ze Gravesen niet op hebben kunnen pikken, ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker ja. Zo iemand heb je hard nodig in je team. Zou ook graag eenzelfde soort type zien komen.

Heel herkenbaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.
Overigens heb ik zat slechte tijden gekend in het stadion hoor..

quote:

quote:Martin van Geel was een van de grote afwezigen bij de wedstrijd tussen Ajax en het Nijmeegse NEC. De Telefgraaf weet te melden dat technisch directeur van de Amsterdamse club ontbrak, omdat hij in Brazilië op zoek is naar versterkingen die in de winterstop kunnen worden aangetrokken.
"Ik ben erg geschrokken van het niveau van Ajax. Daarom is Martin naar Brazilië gegaan om spelers te scouten die de kwaliteiten hebben om voor Ajax te spelen. We weten om welke posities het gaat", aldus de nieuwe trainer Adrie Koster die Ajax dit jaar naar de titel en de beker moet leiden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |