[Lui] Storm vrijdag?quote:Op maandag 5 november 2007 21:11 schreef Tmaatje het volgende:
Hallo, de superstorm is pas voor eind November aangekondigd, Vrijdag is een generale...
Wie neemt Paulus nog serieus?quote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja ze zeggen het, in ieder geval die Paulus![]()
![]()
Dat is niet te lezen op zn site dus waar haal jij dat vandaan ?quote:Op maandag 5 november 2007 22:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wie neemt Paulus nog serieus?
Hij heeft het over natte sneeuw in het noordoosten vannacht.![]()
Wikipedia:quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe zit dat met springtij eigenlijk? Volgens mij is het over een aantal dagen nieuwe maan, en iets van twee dagen daarna hebben we dan sprintij in Nederland. Weet jij waar ik de precieze data kan vinden van springtij?
Ik weet ook niet wanneer het nieuwe maan is,kan het nergens vinden.quote:Doordat het getij, zoals het in Nederland wordt waargenomen, vooral wordt veroorzaakt door de invloed van maan en zon op het water van de Atlantische oceaan, treedt springtij in Nederland op ongeveer 3 dagen ná volle maan.
Ik woon +/- 10m boven NAP, dus kut voor je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Idd, laat die A'dammers/R'dammers maar lekker verdrinken.
Wij zitten hier droog.![]()
10 november en 27 november...quote:Op maandag 5 november 2007 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wikipedia:
[..]
Ik weet ook niet wanneer het nieuwe maan is,kan het nergens vinden.![]()
zaterdag is het nieuwe maan.quote:Op maandag 5 november 2007 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wikipedia:
[..]
Ik weet ook niet wanneer het nieuwe maan is,kan het nergens vinden.![]()
Ik woon in Zeeland..op een eiland.quote:Op maandag 5 november 2007 22:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik woon +/- 10m boven NAP, dus kut voor je.![]()
tja.. Storm is leuk op het strand, maar mijn ervaring is dat je landinwaarts er weinig van merkt, afgezien van dat het wat harder waait dan normaal.. Zodra ze het over orkanen gaan hebben, moet je mss maar eens beginnen ze serieus te nemenquote:Op maandag 5 november 2007 22:02 schreef Apotheose het volgende:
nou ik vind t maar nix eigenlijk.... Storm is leuk idd maar als ze over orkanen gaan praten...
Dat verkondigde die beste man net op SBS 6quote:Op maandag 5 november 2007 22:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat is niet te lezen op zn site dus waar haal jij dat vandaan ?![]()
edit zie het op zn weer video
hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
zaterdag is het nieuwe maan.
maar als ik deze getijdentabel pak is het a.s. donderdag 170cm tov NAP en zondag 172cm tov NAP.
27 november (periode van de superstorm?) is het dan zelfs 189cm tov NAP.
ook de dagen voor 27 november staat het water hoog.
http://www.duikteamgejo.n(...)jdentabel%202007.htm
[ afbeelding ]
Ik ben een jaar of tien geleden ook eens tijdens een storm op Schiphol geland. We kwamen scheef en slingerend op de baan terecht en de bagagebakken boven ons hoofd vielen open.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef FJD het volgende:
Goeie timing, ik land de 25e op Schiphol....
Dat wordt dus zo'n landing.
mietjequote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of tien geleden ook eens tijdens een storm op Schiphol geland. We kwamen scheef en slingerend op de baan terecht en de bagagebakken boven ons hoofd vielen open.
Eenmaal uit het vliegtuig kon ik mijn onderbroek uitwringen.![]()
Whehequote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef cheqy het volgende:
Eenmaal uit het vliegtuig kon ik mijn onderbroek uitwringen.![]()
inderdaad...quote:
Hmmm??? Gaan we toch Amersfoort aan zee krijgen???quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland..op een eiland.
En ik weet ook dat er hier slechte zeedijken zijn,die vervangen moeten worden.
1 dijkbreuk,en heel het eiland staat onder water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |