Voorlopig ontwijk je m'n uitdaging, m'n vraag over leeftijd en weiger je verder in te gaan op opleiding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor offtopic gelul? Probeer je je maatje DS4 te beschermen door wat offtopic gebrabbel te plaatsen over hoe de grote, boze VS een kutland is?
Modjes? Gaarne deze onzin verwijderen zodat we het hier kunnen hebben over de vraag of 300PK bij 3000 toeren hetzelfde is als 300PK bij 6000 toeren. En die vraag is inmiddels wel beantwoord, lijkt me. Na het Supra topic waarin al zijn Porsches in vergelijkende tests het moesten afleggen kwa remafstand, lateral Gs, slalomsnelheid en circuit tijden is dit de tweede keer dat hij op z'n muil gaat. StefanP 2 - DS4 0.
Inderdaad. En dat is ook letterlijk wat ik schrijf, o.a. in deze post.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hetzelfde koppel bij meer toeren = meer pk. Daar ontkom je niet aan. Een auto met meer koppel zou meer PK kunnen leveren, maar dan moet ie wel de toeren kunnen maken. Als het alleen maar om koppel draaide kon je uit een F1 motor van slechts 3 liter nooit 800+ pk halen.
Gelukkig ben ik niet de enige die het snapt, dat geeft me toch nog hoop dat niet iedereen dom is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef StefanP het volgende:
Ik zal het even voor je quoten hoor, aangezien je te dom bent om te lezen:
It is better to make torque at high rpm than at low rpm, because you can take advantage of *gearing*
Neem een goede autoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:11 schreef StefanP het volgende:
Ik ben twee uur weg - DS4, veel succes met het proberen te goedpraten van je onzin. Laat maar horen hoe 300PK bij 4000 toeren hetzelfde is als 300PK bij 6000 toeren, of hoe je dat uiteraard 'wel bedoelde' ondanks dat je letterlijk het tegenovergestelde schreef.
Op vrijdag trok ie iets bij, maar maandagochtend verwacht ik hem gewoon weer op 1,43 E/$quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:02 schreef GizartFRL het volgende:
Wat doet die dollar nu nog?
Nee, want ik ga 15km hardlopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neem een goede autoben je over een uurtje terug
Succesquote:
Ik ga niet eens de moeite nemen om mensen die niet kunnen lezen, te verbeteren. Hint: lees de laatste posts van dat 367km/u Supra topic om te zien hoe ver je er wel niet naast zit. Hoequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:15 schreef Flashwin het volgende:
stefke p heeft slechts een vwo diploma en is nu systeembeheerder in de vs?!!!
Heb je enig idee hoe lang opwarmen, strekken, afkoelen en strekken duren? Jammer dat je niet mee kunt, dan was het straks StefanP 3 - DS4/Googolplexian 0.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:17 schreef Googolplexian het volgende:
PS.: 7.5 km/h is het maximale halen uit de term "hardlopen". Zeg maar gewoon snelwandelen
mand + vallen = doorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:15 schreef Flashwin het volgende:
stefke p heeft slechts een vwo diploma en is nu systeembeheerder in de vs?!!!
Zo, Heracles - Fietsweg zal me jeuken, dus weer terug...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:03 schreef StefanP het volgende:
Gaarne deze onzin verwijderen zodat we het hier kunnen hebben over de vraag of 300PK bij 3000 toeren hetzelfde is als 300PK bij 6000 toeren. En die vraag is inmiddels wel beantwoord, lijkt me.
Nou dat zou m'n conditie wel goed doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite nemen om dwazen die niet kunnen lezen, te verbeteren. Hint: lees de laatste posts van dat 367km/u Supra topic. Hoeis het wel niet om iemand
te noemen terwijl je zelf onjuiste onzin plaats vanwege het onvermogen om te kunnen lezen?
[..]
Heb je enig idee hoe lang opwarmen, strekken, afkoelen en strekken duren? Jammer dat je niet mee kunt, dan was het straks StefanP 3 - DS4/Googolplexian 0.
Tot straks
Gewoon ruk dus net zoals de rest van dat "land"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op vrijdag trok ie iets bij, maar maandagochtend verwacht ik hem gewoon weer op 1,43 E/$
Er is een verschil tussen TAAL en WISKUNDE.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo, Heracles - Fietsweg zal me jeuken, dus weer terug...
Stefan. PK is een (zij het verouderde) EENHEID. 300 Pk is dus altijd 300 Pk. Daar KUN je niet eens over discussiëren... Nou het kan wel, maar de persoon die beweert dat 300Pk ook ongelijk kan zijn aan 300 Pk is een belachelijke idioot.
Nope .. dan lees je niet goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen TAAL en WISKUNDE.
Wiskunde: 300 pk = 300 pk.
Taal: '300 pk is 300 pk' hoeft niet altijd te kloppen, aangezien jij het in een context gebruikte die zou aangeven dat auto's niet verschillen als het vermogen gelijk is.
Helaas is dat ook waar. 300pk is een resultante van o.a. het toerental. Dus als er 300 pk is dan is dat zo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:11 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is ook letterlijk wat ik schrijf, o.a. in deze post.
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die het snapt, dat geeft me toch nog hoop dat niet iedereen dom is.
Ik ben twee uur weg - DS4, veel succes met het proberen te goedpraten van je onzin. Laat maar horen hoe 300PK bij 4000 toeren hetzelfde is als 300PK bij 6000 toeren, of hoe je dat uiteraard 'wel bedoelde' ondanks dat je letterlijk het tegenovergestelde schreef.
Ik zal jouw tekst nog eens herhalen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef StefanP het volgende:
Kolder, jochie. Je bent bezig je eigen posts goed te praten om je gezicht te redden. Maar ik wil je nog wel eens letterlijk quoten hoor:
Ik weet precies hoe koppel en vermogen zich tot elkaar verhouden. Simpel: bij koppel = X is bij toerental Y vermogen Z. Als koppel 2X is, is bij gelijkblijvend toerental vermogen 2Z. Is het vermogen gelijk bij koppel 2X, dan is het toerental 1/2e Y.quote:Je geeft letterlijk aan dat je geen donder snapt van vermogen bij toerentallen of het belang van koppel. Je schrijft letterlijk dat je het niet eens bent dat 300PK bij 4000 tpm iets anders is dan 300PK bij 6000tpm.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je achterlijk?
1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.
Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Nee, je moet terug naar het begin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:23 schreef TC03 het volgende:
Wiskunde: 300 pk = 300 pk.
Taal: '300 pk is 300 pk' hoeft niet altijd te kloppen, aangezien jij het in een context gebruikte die zou aangeven dat auto's niet verschillen als het vermogen gelijk is.
Hoho... Ron, Mon, Pon... 92 in de VS is niet in RON.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef Jimmeh het volgende:
2. In Amerika verkopen ze octaan 92 en wellicht nog lagere troep...
Ehm, vermogen is vermogen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:31 schreef StefanP het volgende:
Nou DS4, waar blijf je? Kom dan! 300PK is volgens jou toch 300PK? 300PK met 4000 toeren is volgens jou toch niet anders dan 300PK bij 6000 toeren? Of ben je bezig de OP te wijzigen zodat je je eigen stelling niet lachwekkend stuk maakt?
DS4:
[..]
DS4:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:19 schreef TC03 het volgende:
StefanP heeft gewoon gelijk. Snap niet hoe daar nou nog discussie over kan zijn.
StefanP de import amerikaan maar ziet zichzelf wel als een echte amerikaan maar dan gaat ie wat tegen iedere pure zichzelf respecterende amerikaan ingaat in een Jap rijdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dan is Stefke nog niet eens een echte amerikaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |