Die ook jaquote:
Jah ze wist het niet zo goed he...quote:
Ik ook!!! loop ook mankquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef amaranta het volgende:
nee de grapjes over het hinken vond ik zeer misplaatst
ik vond ze goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef amaranta het volgende:
nee de grapjes over het hinken vond ik zeer misplaatst
Is waar .. Ik zit er niet zo meequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
achja, als het zelfspot is dan kan het wel soury, maar dat was het niet
gordon zou eens in de spiegel moeten kijken.... lelijke nageboorte dat ie is...quote:
Enkel omdat ze bruin is zeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Perilook!
Jij bent leuker hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Enkel omdat ze bruin is zeker. [ afbeelding ].
Dat muziek er ook onder aan het eind en dat commentaar van Martijnquote:
Dat is nog erger. Kwie-Kwie op zn hindoestaans uitgesproken, doe je fonetisch "khukehie"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens Khuki. En nee, dit is géén TTchange verzoek.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:06 schreef TheVulture het volgende:
"Ik hink op twee gedachten" beste commentaar van deze uitzending![]()
een shemalequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef PeRi het volgende:
welke moeder noemt zn dochter Koekie?
Die opmerking dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:37 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond het echt een schatje. En ze zong niet eens zo heel slecht! Arme Koekie.
En die opmerking..
Martijn: En hoe heet je vriend? Monster?
Dat werd dacht ik niet gezegd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:44 schreef sbientje het volgende:
hoe oud was ze eigenlijk?
Dat dusquote:
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik moest ook niet zo heel hard lachen om Gordon's commentaar want ik vond niet dat zij het verdiende...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een schat van een mens. Zo zouden er meer moeten zijn. Echt vet jammer dat ze niet door is.
Peri ziet er stukken beter uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Perilook!
ze heeft make up op de verkeerde plaatsen gesmeerdquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Peri ziet er stukken beter uit!
En wat sneu voor dat kind dat haar moeder haar ooit toestemming heeft gegeven om make-up te kopen!
Racist!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:18 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
ze kan het beter op haar huid smeren, die ziet er niet zo fris uit..
Gordon zelf haat ik ook hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
gordon zou eens in de spiegel moeten kijken.... lelijke nageboorte dat ie is...
het is wel heel makkelijk om te grappen met iemands handicap....
Ik vond haar erg meevallen hoor. Heb weliswaar alleen de auditie gezien, maar daarom vond ik de reactie van de jury ook echt te ver gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef Nouk het volgende:
Oh echt fantastisch die opmerkingen. Echt zo'n fout mens gewoon die Koekie..
Die kleding, die ogenschaduw, owow. Ik moest ook wel gelijk aan Peri denken toen ik d'r zagquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond haar erg meevallen hoor. Heb weliswaar alleen de auditie gezien, maar daarom vond ik de reactie van de jury ook echt te ver gaan.
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook aan PeRiMaar dat was gewoon zo'n vlaag van verstandsverbijstering
![]()
quote:
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).quote:
Spreek de voornaam en de achternaam die Vaduz haar gegeven heeft even achter elkaar op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).
Net zo flauw als Martijn. Ik snap de lol er niet van om haar belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Spreek de voornaam en de achternaam die Vaduz haar gegeven heeft even achter elkaar op.
Zo fout is ze ook weer niet, volgens m'n is ze best lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef Nouk het volgende:
Oh echt fantastisch die opmerkingen. Echt zo'n fout mens gewoon die Koekie..
Dank voor deze opmerking, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).
Om je eigen zouteloze grap zeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank voor deze opmerking, ik moest lachen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar, je ziet het niet.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om je eigen zouteloze grap zeker.
vond 'm wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om je eigen zouteloze grap zeker.
Ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
"Nou Gordon, ik heb m'n snor laten staan omdat ik dacht dat jij op mannen viel."
Geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
"Nou Gordon, ik heb m'n snor laten staan omdat ik dacht dat jij op mannen viel."
Beetje jammer dat ze die dan niet paraat heeft als ze voor Gordon's neus staatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
Uitspraken van Khuki in Idols Confessions:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
Ik wil er wel een.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Lynx666 het volgende:wat een heerlijk nuchter persoon
Waarom heeft niemand nog een Khuki-avatar
daar waren we op pagina 1 al achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je spelt het dus zo: Khuki. Dacht al zoiets, Koekie is wel heel bizar natuurlijk.
De juiste spelling van haar naam staat al een week op de officiële Idols site, maar kennelijk hadden veel mensen het zo druk met haar belachelijk maken dat even checken te veel moeite was. Khuki is overigens een heel normale naam in onder meer Bangladesh (waar ook haar roots liggen). Even googelen leverde bijvoorbeeld deze foto op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je spelt het dus zo: Khuki. Dacht al zoiets, Koekie is wel heel bizar natuurlijk.
He huillie, BVO was al veel sneller hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
De juiste spelling van haar naam staat al een week op de officiële Idols site, maar kennelijk hadden veel mensen het zo druk met haar belachelijk maken dat even checken te veel moeite was. Khuki is overigens een heel normale naam in onder meer Bangladesh (waar ook haar roots liggen). Even googelen leverde bijvoorbeeld deze foto op.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens Khuki. En nee, dit is géén TTchange verzoek.
Maar wel schattigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
20 seconden later denk ik: die is verknipt
Mwoah, ze heeft iets ontwapenends, maar tegelijkertijd ook iets waardoor ik me aangevallen voelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef geppie het volgende:
[..]
Maar wel schattigik vind die Mitchel een tikkie erger!
Nee, ik reageerde op shiNinG_staR die er kennelijk een week voor nodig had. Dat BVO het wel meteen wist was mij ook niet ontgaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
He huillie, BVO was al veel sneller hoor
[..]
Sorry hoor, dat ik niet elke dag de Idols-site afstruin om te kijken hoe een bepaalde naam gespeld wordt en die ene post over het hoofd heb gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:36 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op shiNinG_staR die er kennelijk een week voor nodig had. Dat BVO het wel meteen wist was mij ook niet ontgaan.
En niet zomaar een postquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik niet elke dag de Idols-site afstruin om te kijken hoe een bepaalde naam gespeld wordt en die ene post over het hoofd heb gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |