quote:
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).quote:
Spreek de voornaam en de achternaam die Vaduz haar gegeven heeft even achter elkaar op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).
Net zo flauw als Martijn. Ik snap de lol er niet van om haar belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Spreek de voornaam en de achternaam die Vaduz haar gegeven heeft even achter elkaar op.
Zo fout is ze ook weer niet, volgens m'n is ze best lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef Nouk het volgende:
Oh echt fantastisch die opmerkingen. Echt zo'n fout mens gewoon die Koekie..
Dank voor deze opmerking, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, in de uitzending zegt ze zelf dat haar achternaam Teklenburg is. Luister maar even terug (rond 34:45).
Om je eigen zouteloze grap zeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank voor deze opmerking, ik moest lachen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar, je ziet het niet.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om je eigen zouteloze grap zeker.
vond 'm wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Om je eigen zouteloze grap zeker.
Ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
"Nou Gordon, ik heb m'n snor laten staan omdat ik dacht dat jij op mannen viel."
Geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
"Nou Gordon, ik heb m'n snor laten staan omdat ik dacht dat jij op mannen viel."
Beetje jammer dat ze die dan niet paraat heeft als ze voor Gordon's neus staatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
Uitspraken van Khuki in Idols Confessions:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |