quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Together het volgende:
"Nou Gordon, ik heb m'n snor laten staan omdat ik dacht dat jij op mannen viel."
Ik wil er wel een.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:48 schreef Lynx666 het volgende:wat een heerlijk nuchter persoon
Waarom heeft niemand nog een Khuki-avatar
daar waren we op pagina 1 al achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je spelt het dus zo: Khuki. Dacht al zoiets, Koekie is wel heel bizar natuurlijk.
De juiste spelling van haar naam staat al een week op de officiële Idols site, maar kennelijk hadden veel mensen het zo druk met haar belachelijk maken dat even checken te veel moeite was. Khuki is overigens een heel normale naam in onder meer Bangladesh (waar ook haar roots liggen). Even googelen leverde bijvoorbeeld deze foto op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je spelt het dus zo: Khuki. Dacht al zoiets, Koekie is wel heel bizar natuurlijk.
He huillie, BVO was al veel sneller hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
De juiste spelling van haar naam staat al een week op de officiële Idols site, maar kennelijk hadden veel mensen het zo druk met haar belachelijk maken dat even checken te veel moeite was. Khuki is overigens een heel normale naam in onder meer Bangladesh (waar ook haar roots liggen). Even googelen leverde bijvoorbeeld deze foto op.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens Khuki. En nee, dit is géén TTchange verzoek.
Maar wel schattigquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
20 seconden later denk ik: die is verknipt
Mwoah, ze heeft iets ontwapenends, maar tegelijkertijd ook iets waardoor ik me aangevallen voelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef geppie het volgende:
[..]
Maar wel schattigik vind die Mitchel een tikkie erger!
Nee, ik reageerde op shiNinG_staR die er kennelijk een week voor nodig had. Dat BVO het wel meteen wist was mij ook niet ontgaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
He huillie, BVO was al veel sneller hoor
[..]
Sorry hoor, dat ik niet elke dag de Idols-site afstruin om te kijken hoe een bepaalde naam gespeld wordt en die ene post over het hoofd heb gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:36 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op shiNinG_staR die er kennelijk een week voor nodig had. Dat BVO het wel meteen wist was mij ook niet ontgaan.
En niet zomaar een postquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik niet elke dag de Idols-site afstruin om te kijken hoe een bepaalde naam gespeld wordt en die ene post over het hoofd heb gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |