Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...quote:
Homo!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef punkjunk het volgende:
Ik niet, ik haat vrouwen.
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
Precies Menno!
Please stay Dupje [ afbeelding ]
En misschien is dan Harptallica ook wel wat voor je.
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Scherp...quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Ik wilde het ook al opmerkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij makkelijk om het enigst te zijn als je de enige bent.
Is het zo? Tot op heden nog geen last van gehadquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Ik? Ik kan ... uhm ... beter spelen als ik helemaal over mijn gitaar hang en continu naar mijn fretboard kijk, ja dat was hetquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gitaristen behoren blijkbaar bij het puistige nerdenvolk dat gaat stotteren als ze een meisje zien...![]()
![]()
![]()
Snel je post editten he!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is hhhhhhhhet zzzzzzzo? Tot op o op op hhhhhhhhheden nog ggegegeegegeen llllllllllllllllast van gehad
Apocalypticaquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Harptallica? Oh God, nee, das te lief.
Geef mij deze maar. Veel beter![]()
Kan m zelf ook spelen, dus maar nu een combi van Apo en Metallica versie.
Jeej een mede fanquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Apocalyptica![]()
Da's pas cellomuziek met ballen! (Om maar eens een knuppel in het hoenderhoek te gooien).
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is dan 'schattig' heh.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik stotter altijd een klein beetje, ook al zie ik geen meiden!
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
Sorry hoor, ik ben wat vrolijk, heb een nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
Ach, hoe maak je een lief meisje die stapel op jou is duidelijk dat jij wel de lusten maar niet de lasten wilt?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem. Een hekel aan gleufdieren hebben als slurfdier, maar wel van gleuven houden...
[ afbeelding ]
Maar die is zonder gleufquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |