Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Semi-hollowbody. Bekendste is de Telecaster thinline, Die is voor de helft massief, en heeft bovenin een klankkast met f-sleutel, waardoor die klinkt als een...ja, semi hollowbody
[ afbeelding ]
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Fender_Telecaster_Thinline
edit: de andere gitarist/zanger van mijn band heeft er een, zonder Bigsby, maar klinkt echt tof. Lekker vol, maar wel die felle twang.
[ afbeelding ]
Voor al uw trouwpartijen, onversneden rock.![]()
morgane is ook vrouwlijk en ook af en toe hier, dus we kunnen er wel 1tje missenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Lief blijven tegen het enigste meisje hier
Mooi geworden die zelfbouw tele! Meegespoten headstock, kijkt je broer vaak op tdpri.com?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
De zelfbouw telecaster van mijn broer is af. Om heel eerlijk te zijn, ik ben stikjaloers!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij Gretsch wel ff op de kwaliteit. Een goede vriend van mij heeft een 'goedkopere' gretsch en die heeft echt veel problemen met quality-control gehad, zowel met de hals, body als electronica. Ik denk dat het een uitzonderingsgeval is, maar het is misschien wel goed om te weten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar ik kan me nooit verstellen dat een thinline even warm en vol klink als een Gretsch. Ik ga ze allebei nog maar eens uitvoerig testen.
Ontzettend doom mannetje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:08 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb het liefst alles de zelfde kleur gespoten
alles zwart(vind ik persoonlijk wel het mooist)
Ik rook niet en beide gitaristen in mijn band roken niet. Sowieso rookt alleen onze zanger ironisch genoeg, maar we doen ons best ook hem daar vanaf te brengen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Ff tussendoor, iemand zei net: alle gitaristen roken!
Hoe zit dat hier?
Ik in ieder geval wel zo nu en dan.
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraardquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Haha, en dan flikker je van je fiets, en dan is je prachtige nek van je 1500 usd strat kapot.
Hoe zit dat hier?
Haha, sigaren, uiteraard!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben een erg incidentele roker, en dan alleen sigaren uiteraard.
Calva. Uit de schedels van je verslagen vijanden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dacht altijd dat dat een gebraden everzwijn en een pul mede was..
Ja als je je iedere dag scheelt gaat blowenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:09 schreef punkjunk het volgende:
Haha, true true! Maar kenissen die blowen die onthouden je naam nog niet eens, bij mij dan. Maar ik ga dan ook vooral met boeren om, die zupe alleen maar.
Ikke niet. Wel heel even gedaan, is ongezond, is duur en je gaat er zelf ook naar stinken. Dus niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef punkjunk het volgende:
Hoe zit dat hier?
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:36 schreef Cynic het volgende:
Van wie komt die geniale stelling trouwens?
Kaas. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Van een groupie van me, maar ze heb er geen kaas van gegeten blijkt maar.![]()
Ik zat net een berliner bol te etenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er kaas van kan eten wordt het wellicht toch tijd om net iets vaker onder de douche te gaan.
Daar vraag je ook om met die punten hequote:Op maandag 22 oktober 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Stootte ik net met mijn Dean tegen mijn cabHARD!
Net met de onderste 'punt' [ afbeelding ]
Niks aan de hand gelukkig!! [ afbeelding ]
Schrok me wel even de tering man![]()
wel als ie goed speelt en je er voor minder dan een beter klinkende gitaar nieuwe pickups in kunt zetten he, einsteinquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding. Maar als ie niet lekker klinkt koop je em toch elemaal niet?![]()
Precies wat importe sphinx zegt dus. Als die relax speelt. Het word toch een scheurgitaar voor m'n metal dingens enz. dus als die elementen niet helemaal goed zijn (wat je kan verwahcten bij die gitaren in lagere prijsklasse) kan je er altijd nog betere ingooien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef punkjunk het volgende:
Mooi ding. Maar als ie niet lekker klinkt koop je em toch elemaal niet?![]()
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als ie goed speelt en je er voor minder dan een beter klinkende gitaar nieuwe pickups in kunt zetten he, einstein
Ik speel alleen powerchords dus ik heb geen goed hout nodig einsteinquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.
het hoeft toch helemaal geen goedkope gitaar te zijn, maleachi, je kunt toch ook een vette gibson kopen waar je scheurende seymour duncans in wiltquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou hoef je niet gelijk zo bijdehand te doen, rotsmoel. Als je ene goedkope pruts gitaar koopt met goedkope prutselementen heb je ook een gitaar met prutshout.
Als je SD's in een gibson pleurt spoor je nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het hoeft toch helemaal geen goedkope gitaar te zijn, maleachi, je kunt toch ook een vette gibson kopen waar je scheurende seymour duncans in wilt![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Cynic het volgende:
Er zijn ook zat mensen die inderdaad meteen de elementen in hun PRS vervangen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Het is hier soms net alsof smaak niet bestaat.
Als je een Gibson van 3200 euro koopt om er SD in te knallen heb je inderdaad geen smaak.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Soms?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
nou énquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je een Gibson van 3200 euro koopt om er SD in te knallen heb je inderdaad geen smaak.
net als je denkt dat die wond weer genezen isquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
Breken valt ook wel mee, maar ff stukje verf eraf is sneller voorelkaar dan je denkt
Vraag Under_Score maar![]()
je zou het met een normale microfoon kunnen doen, en dan een mic -> usb kabeltje pakken. is de goedkoopste maar niet de beste oplossing. als je het beter wilt doen heb je een audio interface nodig, zoals een toneport of een m-audio fasttrack, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:47 schreef Under_Score het volgende:
ik wil met een mic kunnen opnemen, leren zingen kan altijd nog, of punk gaan maken dan hoef je geen zang talent te hebben
Nee hoor, want dan heb je ook een huis en een auto en moet je af en toe op vakantie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Toneport lijkt mij ook mooi, maar het is nogal een uitave voor een student.
Aaah, ooit met mijn HBO+ baan kan ik mooie dingen kopen.... *droom*.
wat verwacht je anders van ons?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef Cynic het volgende:
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
asl je lekker thuis met gitaar en zang wil aankloten is een toneport inderdaad een hele goede keus. Wil je echt een 'studio' bouwen dan zou ik voor een meer modulair systeem gaan, maar dan praat je ook over ander $$$.
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef imported_sphinx het volgende:
ipv een mic met minijack kun je ook een gewone mic kopen en dan een XLR (mic kabel) naar Jack kabel halen.
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of je knipt de XLR af en soldeert er een jack op![]()
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Litpho het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat I kissed Charles in het voorprogramma van Hooverphonic komt?
Ja, maar voor een ander optredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Shit, je hebt de kaartjes nu al besteld?![]()
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaarquote:
Qua prestaties liggen deze kaarten redelijk dicht bij elkaar aan. de Maudio zal iets betere drivers hebben en de mogelijkheid om later protools erbij te kopen. Echter de Toneport is voor gitarist/zangers veel makkelijker te bedienen en ook omdat er een soort van pod voor gitaar en zang opzit heb je veel sneller een goed resultaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is zo'n toneport, bijv http://line6.com/toneportux1/ nou beter als je het vergelijkt met zo'n M-audio FireWire Solo, of maakt het niet zo'n verschil?
Komt me iets te bekend voor. Ik dacht dat het met gitaren al erg was maar met studioapparatuur neemt je GAS echt kwadratisch toe. oppassen dus, want voordat je het weet is je hele bankrekening leeg en heb je een studio in je slaapkamer waarin je je bed nog amper kwijtkan..............quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef punkjunk het volgende:
Of je koopt een condensator mic met een mooie mengpaneel en een dure geluidskaart en monitor boxen en een geluidsdichte ruimte en en en en..... en...
die heb ik in juni tijdens arrow classic rock gezien, leuke band!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Morgen Tesla. Hun eerste wereldtour in 16 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |