das werk, needful evilquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja... Ik heb op m'n vorige werk verplicht met een petje moeten lopen. Ik was altijd blij als ik afgewerkt was, dan kon dat ding tenminste af. Bedrijfskleding hè?
Waar ik nu werk moet iedereen die een voet op de productie-afdeling zet zo'n "wolk" op z'n hoofd. Dat voel je niet echt, maar je loopt wel voor lul als je 't - eenmaal buiten de productie-afedeling - weer vergeet af te zetten
afgewerkt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik was altijd blij als ik afgewerkt was
--> Zielige humor topicquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:00 schreef Piaf het volgende:
b) een blinde kapper die hun coupe totaal verneukt heeft en het moeten verbergen?
Op een afwerkplek?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik was altijd blij als ik afgewerkt was
Net als een hanger of armband. Een reden heeft het.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die elke dag weer een pet op hebben, alsof ze wat te verbergen hebben![]()
Ga naar een boerendorp ofzo, daar lopen ze allemaal met zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zie nooit iemand met zo'n pet hoor
OMG het kan niet waar zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0's 3n h3t l3v3n iN Th4 Gh3Tt0: Deel 5
Gangstahz, Pimps & ho's deeltje 4 alweer
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.
[Vivi]Waarom?! --> te kleine petjes-2
Waarom?! --> te kleine petjes
ah, net als met schaamhaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef LaCoBo het volgende:
Petjes is funest voor je haar. 't Haar heeft geen functie meer en wordt rap minder. Die petjes generatie zal snel kaal zijn!
Huh? Ik scheer het regelmatig, maar als ik jou goed begrijp is het makkelijker als ik het petje DAAR ga dragen? Dan hoef ik mij na een tijdje niet meer te scheren?quote:
Aight, kankerlauwe nigga's.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0's 3n h3t l3v3n iN Th4 Gh3Tt0: Deel 6
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0's 3n h3t l3v3n iN Th4 Gh3Tt0: Deel 5
Gangstahz, Pimps & ho's deeltje 4 alweer
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.
[Vivi]Waarom?! --> te kleine petjes-2
Waarom?! --> te kleine petjes
Ik heb me altijd al afgevraagd wat daar van waar is, volgens mij is het een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef LaCoBo het volgende:
Petjes is funest voor je haar. 't Haar heeft geen functie meer en wordt rap minder. Die petjes generatie zal snel kaal zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |