Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gedownload? Ik ook.
Het huidige seizoen is nog bezig, maar als je mee wilt doen kun je in seizoen twee erbij komen.
Wat wil je, FIFAquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Ik vind het niet de moeite waard om het spel te kopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Geldt niet alleen voor FIFA. Ook voor alle andere spelen, zoals Football Manager e.d.quote:
FMquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor FIFA. Ook voor alle andere spelen, zoals Football Manager e.d.
Ik ook, daarom nu gedownload. Vorig jaar wel gekocht om online te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Ok, keer een potje spelen dan, lachen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook, daarom nu gedownload. Vorig jaar wel gekocht om online te kunnen spelen.
Had je hem ook niet naar Giel moeten laten kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
Vanavond geen stadion voor mij, Axel kotst al sinds 1 uur vanochtend, heb geen oog dichtgedaan
Rondje van mij. WIelerpronowinnaar 2007quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Het wielerseizoen zit er ook weer op.
Het schaatsen kan beginnen.
Zozo, netjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Rondje van mij. WIelerpronowinnaar 2007
blijft altijd lastig hoor vvv thuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat vrijwel iedereen er vanuit gaat dat PSV wint.
Ik ben ook naar het stadion
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Het wielerseizoen zit er ook weer op.
Het schaatsen kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |