quote:Op woensdag 14 november 2007 00:44 schreef popolon het volgende:
Regen, regen, regen.
Maar ik ben nu dan ook in Nederland.
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:44 schreef popolon het volgende:
Regen, regen, regen.
Maar ik ben nu dan ook in Nederland.
In Michigan al wat sneeuw en vorst.
Ga weg op gek, een lekker frisse bui doet wonderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:48 schreef StefanP het volgende:
Vandaag nog lekker 26 graden... morgen nog maar 23, en donderdag nog maar maximaal 9
Verdomme, hou die kou bij je in het noorden! Die rommel willen we hier in TX niet.
In een overdekt bad ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb vandaag gezwommen
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben niet in Nederland als er schaatsen op TV is
Hier ook, maar er is in de loop van de nacht nog maar een cm of 5 gevallen. Hoeveel er intussen bij is gekomen weet ik niet, maar heb ik ieder geval maar weer een sneeuwschep in de auto neergelegd zodat ik wat makkelijker van de parkeerplek af kan komen indien het flink tekeer is gegaan. (het komt af en toe voor dat je met de handen de achterklep moet uitgraven om zo bij de schep te komen...)quote:
Gelukkig rij je een Zweedse Volvo toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier ook, maar er is in de loop van de nacht nog maar een cm of 5 gevallen. Hoeveel er intussen bij is gekomen weet ik niet, maar heb ik ieder geval maar weer een sneeuwschep in de auto neergelegd zodat ik wat makkelijker van de parkeerplek af kan komen indien het flink tekeer is gegaan. (het komt af en toe voor dat je met de handen de achterklep moet uitgraven om zo bij de schep te komen...)
Streep hier alleen juni door, en zet er april voor in de plaats..... er zijn sinds april geloof ik twee dagen geweest toen er wat "vochtigheid" uit de lucht kwam van het type waar men in Nederland niet eens een paraplu voor pakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:34 schreef Chief het volgende:
Het regent eindelijk... sinds juni geen regen van betekenis gehad. Toch raar dat je als Nederlander ook het punt kan bereiken dat je denkt: "goh, ging het maar eens regenen."
Ik denk dat als je een minuutje buiten gaat staan dat de ijspegels aan je wenkbrauwen hangen.quote:Op zondag 2 december 2007 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hagel? Wel ruig weer dan. Waait het ook hard? Morgen storm in NL.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |