Koeltjes eigenlijk 20 tot 25 graden, maar bewolkt. Weinig zon vandaag....
Dat noemen ze hier "June Gloom", altijd voor een paar weken rond deze tijd van het jaar vrij bewolkt. De hete zomer is in Augustus/September pas.
Proud to be American. Hier woon ik. "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin. - "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Hier vandaag niet boven de 12c uitgekomen, op dit moment 8 en het regent al sinds gisteravond. Oftewel bagger weer. En dit huis heeft 0% insulatie geloof ik
Okidoki, Mexico - Playa del Carmen, het is nu 10.40 ´s ochtends en het is denk ik een graad of 28, luchtvochtigheid van 70% ongeveer. Het heeft de afgelopen dagen aan één stuk geregend dus ik ben erg blij dat de zon eindelijk weer schijnt
Het weer in Michigan is nogal eens onvoorspelbaar vanwege de ligging tussen de grote meren. Het zijn eigenlijk gewoon zeeën. Om even een indruk te geven: Nederland past al een keer of drie/vier in Lake Michigan.
Het kan hier ontzettend hard stormen die bijna altijd samen gaan met indrukwekkende onweersbuien.
Maar goed, 't is vandaag nu, rond 12 uur 's middags, een beetje bewolkt en zo'n graad of 25.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Het is hier over het algemeen hetzelfde weer als in Nederland, maar iets extremer. Meer regen, meer zon, meer sneeuw. Toen er in Nederland al sprake was van een hittegolf in april, lag hier nog sneeuw
Ik vind het wel best eigenlijk. Van alles wat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable." "My brain is too smart for me." "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Hier in Arequipa, Peru schijnt overdag lekker de zon bij zo´n 20 graden, maar koelt het ´s nachts erg af. Van die zonzekerheid ga ik nog een weekje erg genieten en hopelijk is het dan vanaf volgende week volop zomer in Nederland als ik terugga!!
*´¨) ¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru? (¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !