abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2007 @ 22:35:14 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54098417
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
pi_54099559
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Da's klote vamp.
pi_54099572
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.
pi_54099575
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54099638
Ik moet nog om uitleg gaan vragen... Heb nu alleen een brief dat het contract niet verlengd wordt..Niets van een reden erbij... ik was toevallig een weekje ziek, maar dat plan je toch ook niet?
En als het was omdat ik zwanger ben, hadden ze dat wel eerder mogen zeggen... Morgen maar even bellen en dan maar eens aanhoren wat "ze" te vertellen hebben
pi_54104159
Ik denk dat ik me hier ook maar voorzichtig kom melden
voorlopige datum is 27 juni

Vamperotica balen dat je contract niet is verlengd!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:55:16 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104216
Je staat erbij hoor Bla!

Aggos, ik ga heel hard duimen voor Saskia dat het een meisje wordt dan. Natuurlijk heeft ze recht op een zusje.
pi_54104315
Dankje BE

Wanneer hebben jullie trouwens de vk voor t eerst gebeld...geloof dat je eerste afspraak toch pas rond 8 of 9 weken is he, moet ik dan evengoed nu al bellen?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:56 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104391
Ik heb op de site van de praktijk gekeken en daar stond toen iets op van 'bellen in de 6e week voor een afspraak in week 8'. Maar dat wil nog wel eens verschillend zijn.
Even kijken of je die info kan vinden over de praktijk van jouw keuze en anders gewoon even bellen. Dan weet je het zeker.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:14:13 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54104436
Welkom Bla Je kan best nu al bellen hoor Heb je nu al iets om naar uit te kijken. En je hebt nog meer keuze vaak qua tijden om de afspraak te maken Het is trouwens verschillend per vk wanneer je voor het eerst gaat.

Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren

Saskia vindt haar zusje wel heel erg leuk... De warme douche wordt op mijn buik gezet: dat is voor m'n zusje, dan heeft die het ook lekker warm.. Ik moet lekkere dingen eten: dat vind m'n zusje lekker.. Ik ben af en toe meer 'zusje' dan mama
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54104489
Oke thnx BE en E.T zal eens gaan kijken welke praktijk t word en of ik er iets over kan vinden op hun site
pi_54104499
Welkom Bla! Pff....Juni, wat klinkt dat nog ver weg!! kan me van mezelf herinneren, toen ik net wist dat ik (weeheer) zwanger was, dat ik die 9 maanden zo eindeloos lang vond lijken.... En nu zit ik opeens al op de 27 weken!!

Tja... Of dat contract nou wel of niet om de zwangerschap niet verlengd wordt...T is sowieso niet echt een droombaan hoor!! Meer net even lekekr voor de centjes erbij zeg maar ( schoonmaken in 013(popcentrum in Tilburg)) Maar ja... Die extra centjes vallen nu wel weg...En dan mis je ze toch best wel opeens ja....
pi_54104609
vamperotica, officieel... hoeven ze geen reden te geven, en je zwangerschap mógen ze niet als rede geven...
k zat hier met net zoiets, en ze hebben mij allemaal lulkoek (pardon) op de mouw gespeld. de ene leuge bij de ander, om t maar hard te kunnen maken voor zichzelf. mijn contract loopt eind deze maand af,, en dan begint ook mn verlof... Arbo is op de hoogte en wist het meteen heel makkelijk te stellen, na mn vakantie was ik meteen ziek wegens zwangerschap! hoppa... anderhalve maand extra verlof!
daarbij had k toen ze t me vertelden al gezegt, geef me dan maar meteen alle vakantie uren... 4 tot 5 weken bij elkaar... maar neee dat kon niet. max 3 weken. dus ik die netjes opgenomen. de rest mogen ze dus nu gaan uitbetalen. heel sneu voor ze.
naja.. het is gewoon laf, en totaal niet eerlijk om op die manier de deur uitgewerkt te worden. maar je kunt er echt totaal níks tegen doen!

hier gaat t nu verder prima, we sukkelen rustigaan verder. de kleine is al aan t indalen, en beweegt lekker! de kamer vordert, en de rest van t geklus komt ook wel goed.

en welkom bla
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:30:36 #114
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54104664
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:43 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104722
Ze hoeven in principe niet eens iets te zeggen. 'Je contract wordt niet verlengd' is voldoende. Dat kan zonder reden.
Wel heel erg lullig...
pi_54104743
Bla gefeliciteerd

Ja en Vamp, dan kun je natuurlijk voorlopig wel even op je buik schrijven om weer een baantje te krijgen. Het is gewoon een lullig timing, wat de reden ook mag zijn.
pi_54104781
Het enige wat niet mag is eerst aangeven dat het verlengd wordt en het dan ineens niet verlengen door zwangerschap. Maar dan geef je gewoon aan dat het vanwege outsourcen is en dan kan je niets maken als werknemer zijnde
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:53:58 #118
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54105058
Bla ik kom je hier ook nog even feliciteren !
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:00:37 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54105184
vamperotica, ik weet niet wanneer je contract precies afloopt, maar als je binnen 10 weken nadat je contract afloopt bevalt, heb je nog recht op doorbetaling tijdens zwangerschapsverlof. Is misschien wat krap voor jou, maar mocht je dat redden scheelt het wel weer voor de centjes eventjes.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54105245
Kan ik iemand blij maken met een spijkerbroek maat 40 van H&M mama??

Ik heb m een tijdje geleden gekocht, maar hij is nu toch te klein.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54105407
Thnx dames
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
ik heb nog nergens last van eigenlijk behalve dat ik alweer 2 x s'nachts wakker ben geworden van de buikpijn
maar nog niet misselijk ofzo
tot snel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:21:32 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54105487
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54105769
Ja precies, ze kunnen dus 101 redenen bedenken. Die werkgever zou gek zijn om te zeggen dat het komt door de zwangerschap
pi_54105958
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
pi_54106308
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef E.T. het volgende:
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
Bij een contract voor bepaalde tijd mag dat rustig die reden zijn helaas
Heb het pas allemaal mogen uitzoeken en dat is wat men zowel bij de ministeries als bij het UWV als bij de jurofoons aangeeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')