abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54116686
Dolly... Fijn dat het bij jou wel allemaal goed lijkt t egaan lopen!!!
En hopelijk kun je dan toch heeeel snel "uit de kast" komen!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54116739
BE... rustig aan hoor! Zit er misschien een griepje aan te komen? Of ben je jezelf een beetje voorbij aan het rennen?
Of komt het zomaar uit het niets opduiken?
  Jubileum moderator dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:52:25 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54116883
BE het klinkt alsof je toch een beetje te druk bent geweest, ik herken je klachten wel een beetje. Het advies wat ik toen kreeg was toch weer even een paar tandjes minder hard gaan en dat hielp wel.
Voorzichtig aan hoor!

ET en Swets ik moet stiekum wel erg lachen om Saskia, zo pittig dat ze zo graag een zusje wil
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54117280
BE, kalmer aan

En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Variety is the spice of life
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:14:08 #155
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54117357
Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!

.

Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"

Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh! . . Nee, je zou eens een keer een kant kiezen! .
Ik denk dat ik zo maar ga slapen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:15:06 #156
14746 k_i_m
pi_54117381
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
BE, kalmer aan

Elk excuus om een tas te kopen is er één! .
In my life
Why do I smile
pi_54117459
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Das waar
Variety is the spice of life
pi_54117551
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:28:12 #159
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54117743
zo daar ben ik ook weer.
Vandaag lekker gezellig bij een vriendinnetje geweest even er uit.

Maar ik merk aan van alles dat ik in mijn eigen wereld raak. Al dat gezeur van al die mensen die maar allerlei dingen van me willen. Uit eten, op visite, kerst hier kerst daar, men dan ben ik net bevallen of misschien nog niet eens, wat we doen dit weekend of juist die avond, tig verjaardagen, straks nog Mara haar verjaardag, kraambezoekje, familie bezoekje bij iemand die uit new zeeland over is voor een paar weekjes. Bah Laat me allemaal gewoon met rust, in mijn eigen huis, met mijn eigen spulletjes, rommeeltjes en dingejes en wacht gewoon tot ik weer bij de mensen ben.

Ondertussen nieuwe pillen voor mijn ijzer en ook hier word ik doodziek van en baal er zo vreselijk van. Vanmorgen weer kotsen en ik kan je vertellen een beschuitje met vlokken voor de tweede keer eten is geen pretje hoef ook even geen chocolade meer bah.

Donderdag naar de vk die rotpillen neem ik morgen niet hoop dat ze nog een andere optie heet want dit is geen doen zo.

zo dat was een hele klaagzang.
Die luiertas van de kruidvat die wilde wij ook gaan halen.
ach ik weet het het is echoistisch maar ik reageer de volgende keer weer op jullie.

Liefs joyce
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:35:26 #160
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54117932
Welkom bla!

Ik heb volgende week dinsdag een afspraak bij de VK, ben dan 7 weken.
Een echo wordt pas bij 12 weken gemaakt, maar toch wel leuk even een afspraak!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:35:32 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54117934
Ik heb niet het idee dat ik echt heel druk aan het doen ben, maar idd heb ik me voorgenomen het nog rustiger aan te doen. Gewoon wat meer op dit soort dingen letten, tandje terug enzo.
En... ik hoef nog maar 10 dagen te werken! Over 'de tijd vliegt' gesproken!
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!

.

Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"

Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh! . . Nee, je zou eens een keer een kant kiezen! .
Ik denk dat ik zo maar ga slapen .
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.

Joyce, egoistisch mag hoor.
pi_54118219
BE, nog maar 10 dagen werken, het gaat hard . Rustig aan he die laatste daagies!

Kim, soms heb je gewoon van die dagen en chagerijnig zijn mag dan gewoon hoor .

Joyce, getver zo beroerd. Hopelijk heeft de VK nog een andere oplossing... sterkte
Fake it till you make it...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:48:00 #163
14746 k_i_m
pi_54118278
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Brighteyes het volgende:

En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.
Het is net zo absurd als dat iemand die de loterij heeft gewonnen nooit meer een pestdag kan hebben, want heel veel mensen zouden er een moord voor doen om de loterij te winnen .

Ik vind het af en toe alleen zo verschrikkelijk jammer dat mannen zich niet de illusie schijnen te maken dat ze weten hoe een zwangere vrouw zich voelt en daar dus ook geen enkele moeite voor doen. Vrouwen zijn toch al een stelletje zeuren die zich altijd aanstellen . En in dit geval vind ik het misschien nog wel erger dat mijn wederhelft er niks van zegt maar mij ook nog eens een rotgevoel geeft, want ik heb immers voor de helft schuld .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:06:10 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54118750
Ja, die helpt ook niet echt nee.

Ik heb net trouwens heerlijk zitten douchen op mijn plankje. Ik zal jullie de foto's besparen, maar neem maar van mij aan dat het echt een aanwinst is!
Over foto's gesproken... Dé buik.
pi_54119437
Joyce: hehe...ik kan niet tegen ijzerpillen dus ik snap hoe beroerd je er van kunt worden :s

Ik heb geen flauw idee hoe het met m'n ijzer zit deze zwangerschap. De vorige keer was het veel te laag en bleef het ook veel te laag terwijl ik voedsel at met veel ijzer erin (onder de 6). En deze keer..bij het eerste gesprek vertelde de VK dat het 7.2 was...dus ik was enorm blij want zo hoog is het bij mij nog nooit geweest. Bij het 2e gesprek gaf hij aan dat de uitslag van de bloedtest nog niet binnen was dus dat hij mijn ijzer niet wist (huh? en waar kwam die 7.2 dan vandaan?). Bij het derde gesprek was het weer 7.2 (hij had de uitslag opgevraagd...) maar moest ik toch extra op m'n voeding letten...ik heb het opgegeven Bij de volgende afspraak prikt hij toch opnieuw bloed dus dan zien we wel wat het wordt. Nou ja...zolang hij m'n huis maar weet te vinden als ik lig te bevallen vind ik het wel best.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:29:06 #166
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54119481
welkom bla!!

BE, prachtige buik!!!

En ik ben al 4 dagen sjagerijnig, ben echt niet te geniten.
Mede omdat ik een paar dagen terug het contact met mijn broer heb verbroken om allerlei redenen en denk dat ik het dankzei mijn hormonen nog erger vindt dan ik het normaal zou vinden.

En dan zit ik te vitten op mijn man terwijl hij juist enorm lief en zorgzaam is (is nu gewoon mac voor me halen), ik moet echt wat liever tegen hem gaan doen.

ik dacht echt, ach, die hormonen, dat zijn smoesjes omdat ik dat bij Demi niet zo erg had, nu weet ik beter..
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:31:24 #167
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54119553
Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
pi_54120013
k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten dood Figuurlijk dan he. Nou ja soms.....

Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.

Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.

Ben net zwanger en zeur nu al.
pi_54120350
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
Ik gebruik hem toch echt wel heel veel, vooral als ik eens ging shoppen ofzo. Tas onderin en weg wezen. Of op visite, dan nam ik hem ook altijd mee.

Randa, die kipling ziet er wel degelijk uit, maar erg handig.

En ja Oilily luiertassen, echt van de zotte zo duur. Sommigen zijn wel leuk hoor, maar ik vind het het geld echt niet waard.
pi_54120594
Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.

Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.

KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
pi_54123186
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
Ik vroeg me ook al af of ik iets gemist had?!

BE... Snoopy kan een aardig stukje wandelen voordat ie rond is he?!

Welkom Bla!

Wat betreft luiertassen... Heb er 2. De eerste gekregen als kraamkado en die ging overal mee naartoe. In mijn 2e kraampakket van de Unive zat er ook 1, maar geloof dat ik alleen in het prille begin de tas gebruikte. Daarna kom je er steeds meer achter dat die paar luiers ook wel in een gewone tas passen (plastic zakkie voor de vuile luiers) en de reservekleertjes die je altijd bij je hebt, blijken te klein zodra je ze echt nodig hebt.
pi_54123282
mammietje, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd geloof ik bij deze! is 't al helemaal tot je doorgedrongen dat er een nr. 3 aan komt?
pi_54123624
Volgens mij is Chanell al bevallen. Ik ben wel erg benieuwd in iieder geval.

Oh en ik had dat nog niet eens gemeld. Ik had gisteren toch wel een paar serieuze weeen. Maar het nam weer af een tijdje later. Toen ik vannacht naar de wc moest, zat husby gelijk rechtop, die dacht dat het begonnen was Hij begint echt een beetje nerveus te worden. Voor diegenen die het niet weten, hij heeft Chantel gedeeltelijk op de wereld geholpen, omdat ambulance naar een verkeerd adres waren gereden Ze was er al half uit in ieder geval.

Of het nou sterker wordt met elke zwangerschap, ik weet het niet. Maar ik heb een stuk meer voorweeen volgens mij.
pi_54123646
Ik zit af en toe nog in de ontkenningsfase, Bix , maar mijn buik drukt me met de dag meer met de neus op de feiten! (Nieuwe broeken die nu gewoon blijven hangen EN alleen lekker zitten met knoop en rits volledig open! )
Maar hoewel ik er erg 'nuchter' in stond (eerst prenataal onderzoek etc.) verandert dat nu wel!

Heb nu flinke griep en dat drukt je wel met de neus op de feiten hoe 'makkelijk' ik het nu nog heb. Kan die 2 druktemakers nu nog smiddags op bed gooien (hoewel Randy niet altijd meer slaapt) en even mijn rust pakken. Tegen die tijd dat het nieuwe guppie er is, zal dat wel over zijn...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:00:42 #175
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54127460
Als ik jouw hubby was, zat ik ook bij elke voorwee rechtop hoor, Lewis

Midden in de nacht de trap naar zolder oprennen (over traphekje springen) omdat de wasmachine kabaal maakt is niet zo fijn als je zwanger bent Ff in de gaten houden dat m'n bekken niet verder op z'n donder krijgt en nu ff rustig aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54127617
Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:35:51 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54127680
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
Dat is een flinke baby.
Ik hoop voor je dat je je smurf snel in je armen mag houden!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:59:58 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54127896
Oef, dat is idd een flinke gebruikersnaam!

Mammietje! Idd is het een aardige wandeling!
pi_54128603
mijn eerste afspraak bij de vk is 3 december op de website staat dat je bij de eerste afspraak een echo krijgt en ongeveer 2 weken erna de intake is

heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?

BE nog maar 10 dagen werken wat lekker
pi_54128608
Mammietje, dat heb ik dus ook nu met de kinderen. Vorige week weigerden ze allebei een middagslaapje te doen. Ik lag bijna zelf te slapen op de bank Gelukkig was husby lekker vroeg thuis omdat we weg moesten. Maar het is verdraaide lastig dat ook Chantel nu niet altijd meer slaapt s'middags.
pi_54128653
vrouwlief belt net op.
Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
pi_54128706
Gebruikersnaam spannend aan de ene kant en aan de andere kant je weet dat je voor het weekend nog papa bent... Sterkte de komende twee dagen!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:50:34 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54128740
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
vrouwlief belt net op.
Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
Spannend!
Maar wel leuk ook om te weten dat je voor het weekend je kindje al zal zien!
pi_54128769
Heel spannend allemaal. ben bang dat er vandaag weinig werk uit mijn handen komt vandaag.
We hebben wel besloten om nog niks tegen Rhody te zeggen.
Die merkt vrijdag pas dat hij grote broer wordt.
pi_54128931
Spannend gebruikersnaam!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:06:35 #186
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54129059
Wat leuk gebruikersnaam! Spannend hoor!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:15:57 #187
14746 k_i_m
pi_54129262
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Multipass het volgende:
k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten dood Figuurlijk dan he. Nou ja soms.....

Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.

Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.

Ben net zwanger en zeur nu al.
Ik had dat ook, met dat werken. Ik heb in plaats van 3 hele dagen elke dag een paar uur kunnen werken, zodat ik niet zolang achter elkaar hoefde, dat was wel een verademing. Maar de eerste keer dat ik weer 3 hele dagen achter elkaar deed heb ik daarna 2 dagen liggen slapen .

En janken trouwens ook, alhoewel ik nu weer wat nieuws heb. Als ik me ergens boos of druk over maak, krijg ik een heel rood aangelopen (en ook warm) hoofd. En dat blijft ongeveer een half uur zo . Tegen andere mensen zeg ik maar dat ik last van opvliegers heb. Ze hoeven niet alles te weten .

Vandaag gaat het alweer een heel stuk beter trouwens. Ik denk dat ik mijn tekst op msn verander naar "iedereen aan het gas" .
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:22:22 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54129386
Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:26 #189
14746 k_i_m
pi_54129629
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.

Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.

KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheid . )

Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen . Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet! .
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:39:25 #190
14746 k_i_m
pi_54129713
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
Ja, dat is dan weer te aardig. Zo ben ik niet . Daar trapt niemand in .
In my life
Why do I smile
pi_54129932
Wat spannend gebruikersnaam
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:59:20 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54130114
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:

Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen . Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet! .
En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
pi_54130202
Spannend gebruikersnaam!
Lewis ook al aan het rommelen, ik bem zo benieuwd hoe (snel) jouw bevalling zal gaan!

Vanmorgen voor de apk van Spongebob geweest Alles was helemaal in orde. Buik groeit als een speer en is m`n navel al dik voorbij, qua kilo`s ben ik nog niets aangekomen dus dat was netjes en mn bloeddruk was voorbeeldig. Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens leuk zou vinden om zwanger te zijn maar zo wordt het me wel makkelijk gemaakt.
Het enige wat me echt parten speelt is de hoeveelheid harde buiken die ik heb..kan amper normaal boodschappen doen. Heb zo`n babybelt en dat brengt wel wat verlichting maar ik moet `s avonds echt plat anders ben ik de volgende dag nergens toe in staat
Saartje
pi_54130344
Gebruikersnaam, spannend!
Fake it till you make it...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:10:59 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54130361
ah een geplande keizersnee zie ik nu. Spannend!
pi_54131157
KIM, ken je de uitvinding oordoppen Anders slaap ik echt niet. Ik slaap heel erg licht vanwege de zwangerschap. Hij is dan ook wel de lul als er een kind wakker wordt, dat is een heeeel groot voordeel

Gebruikersnaam, wat een joekel van een baby zeg. Een keizersnee lijkt me inderdaad ook wel handig in dit geval. En je weet tenminste wanneer het gaat gebeuren.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:51:51 #197
14746 k_i_m
pi_54131340
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
En dan 's ochtends klagen dat ie zo slecht geslapen heeft omdat ie twee keer wakker is geworden . NOU EN, IK WEL HONDERD! . .

Hee, volgens mij krijg ik weer een rood hoofd . Die oordoppen zal ik onthouden, dat is wel een goeie om te proberen! .
In my life
Why do I smile
pi_54131583
Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!

Ik heb zooooow slecht geslapen....
Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....

Wilde nog meer schrijven, maar weet niet meer wat....
pi_54131780
Hij kan me wat, het weegt niet op tegen de hoeveelheid keren dat ik er straks uit moet en wakker ben. En dan moet hij maar niet snurken
pi_54131859
succes gebruikersnaam! pas je ondertitel maar snel aan!

k_i_m ik zie 't helemaal voor me, hoe je je dagen (en nachten) doorkomt van naar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')