Elk excuus om een tas te kopen is er één!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
BE, kalmer aan![]()
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!.
Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"
Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh!.
. Nee, je zou eens een keer een kant kiezen!
.
Ik denk dat ik zo maar ga slapen.
Het is net zo absurd als dat iemand die de loterij heeft gewonnen nooit meer een pestdag kan hebben, want heel veel mensen zouden er een moord voor doen om de loterij te winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.
Ik gebruik hem toch echt wel heel veel, vooral als ik eens ging shoppen ofzo. Tas onderin en weg wezen. Of op visite, dan nam ik hem ook altijd mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Ik vroeg me ook al af of ik iets gemist had?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
Dat is een flinke baby.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
vrouwlief belt net op.
Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
Ik had dat ook, met dat werken. Ik heb in plaats van 3 hele dagen elke dag een paar uur kunnen werken, zodat ik niet zolang achter elkaar hoefde, dat was wel een verademing. Maar de eerste keer dat ik weer 3 hele dagen achter elkaar deed heb ik daarna 2 dagen liggen slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Multipass het volgende:
k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten doodFiguurlijk dan he. Nou ja soms.....
Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.
Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.
Ben net zwanger en zeur nu al.
Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.
Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.
KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
Ja, dat is dan weer te aardig. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen. Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet!
.
En dan 's ochtends klagen dat ie zo slecht geslapen heeft omdat ie twee keer wakker is gewordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |