Volgende week is bekend. 1 episode rennen tot we aan de brug zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 11:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Volgende week een dubbele aflevering waarvan ik denk dat die ook niet veel actie zal bevatten. Meestal krijg je na een paar van dit soort afleveringen juist enorm veel actie dus over een paar weken hebben we weer hele goede eps denk ik zo.
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 14:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.
Net als de 5 minutes van dat planet Namek opgeblazen zou worden?quote:Op zondag 25 november 2007 14:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.
Hahaha, geniaalquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Net als de 5 minutes van dat planet Namek opgeblazen zou worden?
tsjah , nou ze waren voor het einde van de episode klaar om te vertrekken.quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja dat was ook zoiets jaquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spoiler Mangaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode was trouwens ook wel ok. In de manga vond ik Sai wel tof, maar eigenlijk is het maar een lul.![]()
Allemaalquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
De manga is zó geweldig op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode was trouwens ook wel ok. In de manga vond ik Sai wel tof, maar eigenlijk is het maar een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu even Sai bekijken in de Anime![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:03 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu even Sai bekijken in de AnimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja wanneer je eenmaal bent begonnen is het erg moeilijk om te stoppen. Ik lees voor mijn studie erg veel dus het viel nogal mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Tsja wanneer je eenmaal bent begonnen is het erg moeilijk om te stoppen. Ik lees voor mijn studie erg veel dus het viel nogal mee.
Ik hoop dat de anime aan de verwachtingen kan voldoen die zijn geschept door de manga. Zeker de aankomende weken lijken me heel erg gaaf te gaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb goede hoop voor de volgende aflevering.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:52 schreef GrupoBalanca het volgende:
Leuke manga afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op zondag 9 december 2007 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
Ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[spoiler]
En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry, je avatar rocks!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry, je avatar rocks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjeIk heb 'm niet zelf gemaakt, maar ben er erg blij mee
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:18 schreef Larsch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat niet misa van death note?quote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat niet misa van death note?
ps: gvd spoilers zie je wel in quote's gelukkig alles snel weggehaald
Nah, volgensmij gaat de kyuubi Naruto weer tegenvallen. Net als toen tegen Deidara..quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef wdn het volgende:
Heerlijk slot
Dat stuk in de preview met Naruto is echt geweldig
Wilde ik je vorige week nog geen gelijk geven, helaas vrees ik voor aankomende ep ook dat dit zal tegenvallen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Nah, volgensmij gaat de kyuubi Naruto weer tegenvallen. Net als toen tegen Deidara..
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wilde ik je vorige week nog geen gelijk geven, helaas vrees ik voor aankomende ep ook dat dit zal tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit verder nog wel met veel andere vragen, niet zozeer over de manga.
Waarom weet Naruto bijvoorbeeld niet wie zijn ouders zijn? Waarom heeft niemand dat hem ooit vertelt en vraagt hij er niet naar? Ik zou wel een foto of iets dergelijks willen zien. Hij heeft het er ook niet echt vaak over...
[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 15-12-2007 22:32:34 ]
Heb ik me ook lopen afvragen. Ik bedoel, Kabuto en Oro waren daar dus met de intentie Sasori om het leven te brengen. Maar zij moeten ook weten dat Sasori geen makkelijke is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:41 schreef Cahir het volgende:
Wat als Sasori nou nog leefde? Zou hij een kans maken tegen Kabuto alleen?
Ik weet het niet hoor, Sakura heeft hem ook alleen kunnen pwnen met die 10 puppets van Elder Chiyo.quote:Op zondag 16 december 2007 13:14 schreef wdn het volgende:
Ik denk dat Sasori geen enkele kans had gemaakt. Oro zou hem geen enkele kans laten (indien hij niet zeker weet dat hij wint was hij er niet aan begonnen toch?).
Hij zal wel moeten tegen Kyuubi in de volgende episode.quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef wdn het volgende:
'Heads on' zou Sasori altijd winnen, Maar Oro is niet iemand die open aanvalt en alleen aanvalt als er de overwinning zeker is.
Ik denk dat dit gaat gebeuren: Oro rent met de staart tussen de benen weg en laat Kabuto achter.quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten tegen Kyuubi in de volgende episode.
Trouwens, las jij de manga nou wel of niet? Om de een of andere reden heb ik dat in mijn hoofd namelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gaat gebeuren: Oro rent met de staart tussen de benen weg en laat Kabuto achter.
Nee ik lees geen mangaquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwens, las jij de manga nou wel of niet? Om de een of andere reden heb ik dat in mijn hoofd namelijk.
Ik gok van niet, anders zou je niet "Ik denk" er neer zetten.
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:52 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Manga[leraren mode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zó veel namen verkeerd spellen?![]()
[/leraren mode]
Sssstt het stond toch in een spoiler dus niet iedereen hoeft het te wetenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[leraren mode]
Zó veel namen verkeerd spellen?![]()
[/leraren mode]
Je zal een leuke avond hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:39 schreef wdn het volgende:
Waag het niet om voor 19:00 spoilers neer te zetten van de nieuwe eps
De download liep voor geen meter vanmorgendus niet kunnen kijken vanmorgen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Naruto op het einde.
Ik vind die Sai tot nu toe maar een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |