quote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[spoiler]
En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry, je avatar rocks!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strawberry, je avatar rocks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjeIk heb 'm niet zelf gemaakt, maar ben er erg blij mee
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:18 schreef Larsch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat niet misa van death note?quote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En check mijn kerst avaik vind um echt tof.
![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is dat niet misa van death note?
ps: gvd spoilers zie je wel in quote's gelukkig alles snel weggehaald
Nah, volgensmij gaat de kyuubi Naruto weer tegenvallen. Net als toen tegen Deidara..quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:24 schreef wdn het volgende:
Heerlijk slot
Dat stuk in de preview met Naruto is echt geweldig
Wilde ik je vorige week nog geen gelijk geven, helaas vrees ik voor aankomende ep ook dat dit zal tegenvallen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Nah, volgensmij gaat de kyuubi Naruto weer tegenvallen. Net als toen tegen Deidara..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |