Volgende week is bekend. 1 episode rennen tot we aan de brug zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 11:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Volgende week een dubbele aflevering waarvan ik denk dat die ook niet veel actie zal bevatten. Meestal krijg je na een paar van dit soort afleveringen juist enorm veel actie dus over een paar weken hebben we weer hele goede eps denk ik zo.
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 14:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.
Net als de 5 minutes van dat planet Namek opgeblazen zou worden?quote:Op zondag 25 november 2007 14:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze een uur (of who cares hoelang) hadden om zich voor te bereiden voor de missie, wist ik al hoe laat het was.
Hahaha, geniaalquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Net als de 5 minutes van dat planet Namek opgeblazen zou worden?
tsjah , nou ze waren voor het einde van de episode klaar om te vertrekken.quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja dat was ook zoiets jaquote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spoiler Mangaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De episode was trouwens ook wel ok. In de manga vond ik Sai wel tof, maar eigenlijk is het maar een lul.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |