Ik zie meteen zo'n Sjakie uit Flodder figuur voor me die deze jongens toespreekt.quote:Deze mannen, in leeftijd variërend van 20 tot 32 jaar, werden vrijgelaten op voorwaarde dat zij dertig dagen niet samenscholen of de openbare orde verstoren.
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Is een delict erger als het in groepsverbad gebeurt?
Oh, je hebt gelijk. Kan het OM dan nog wel tot vervolging overgaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens het parket waren er 'onvoldoende aanwijzingen'. Volgens mij komt het er dan op neer dat ze niet vervolgd gaan worden...
Tja veel zachtgekookter kan het ook niet. Ze liepen met een jerrycan met bezine rond notabene.quote:Deze mannen, in leeftijd variërend van 20 tot 32 jaar, werden vrijgelaten op voorwaarde dat zij dertig dagen niet samenscholen of de openbare orde verstoren.
'die werden verdacht' , dit betekent dus dat er niet tot verdere actie zal worden overgegaan. Onschuldig, vrij en op de koop toe een sterk verhaal voor de vriendjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk. Kan het OM dan nog wel tot vervolging overgaan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie meteen zo'n Sjakie uit Flodder figuur voor me die deze jongens toespreekt.
Tragisch dat zo'n fictief personage eigenlijk helemaal niet zo fictief is en dat er bij de overheid misschien wel duizenden van dat soort mensen werken.
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze rellen vanwege jou en soort mensen
Bullshit... Ze roepen dat ze daarom rellen. Discriminaaasie... Flikker toch op. Die discriminatie wordt veroorzaakt door hun ongein. Ze rellen om te rellen. Exact de reden waarom er van die bosmongolen rellen bij voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze rellen vanwege jou en soort mensen
Meki!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:26 schreef Meki het volgende:
Hoezo ~?? 020 Gaza ???
Tja de goeden moeten altijd lijden onder de slechten. Altijd zo geweest en zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Feit is dat we deze groep met de middelen die ons nu ter beschikking staan niet aan kunnen pakken. Het is ook hopeloos om te proberen hun leven te veranderen. Ten eerste willlen ze zelf niet. Waarom werken als je het ook kunt jatten. Ten tweede zoek maar eens een werkgever die zulk werknemers wil hebben. Als ik werkgever zou zijn zou ik bedanken voor de eer. Deze groep moet je dus zo spoedig als mogelijk isoleren en keihard aanpakken. Dat heeft een afschrikwekkende werking op anderen die op het punt staan af te glijden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef Floripas het volgende:
Dan straf je dus mensen die niets gedaan hebben, en dat druist rechtstreeks tegen onze westerse rechtswaarden in.
"Jullie"? Nu ga je er dus van uit dat Meki ook staat te rellen, over vooroordelen gesproken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bullshit... Ze roepen dat ze daarom rellen. Discriminaaasie... Flikker toch op. Die discriminatie wordt veroorzaakt door jullie ongein.
Naja, pak me maar weer op 1 woordje. Ik zal het voor je veranderen in hun.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Jullie"? Nu ga je er dus van uit dat Meki ook staat te rellen, over vooroordelen gesproken.
Nee, de kern van het probleem ligt aan twee kanten: Meki die Wilders de schuld geeft van de rellen en mensen die het onderscheid niet kunnen maken tussen criminele Marokkanen en niet-criminele Marokkanen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, pak me maar weer op 1 woordje. Ik zal het voor je veranderen in hun.
Geneuzel altijd. Wel typisch weer... Om het probleem heen lullen want er zegt iemand "jullie".
Je hebt het verkeerd. Cohen en 'de rechters' weten wat er speelt en zijn niet meer nat achter de oortjes. Cohen en 'de rechters' hebben meegemaakt dat er keihard gevochten werd met krakers en radicale jongeren bij de kroning van Beatrix, dat de binnenstad wordt afgebroken wanneer Ajax een prijs wint, tientallen demonstraties die uit de hand liepen etc. Tuurlijk vinden ze 5 (!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:15 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lollig dat iedereen roept dat ze harder aangepakt moeten worden en Cohen & de rechters roepen dat het allemaal wel meevalt. Kunnen ze niet ergens Cohen en een groepje rechters in die wijk laten overnachten? Dat ze een week mee lopen met die buurtvaders enzo?
ahhh bron dat Cohen dat zegt?...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:15 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lollig dat iedereen roept dat ze harder aangepakt moeten worden en Cohen & de rechters roepen dat het allemaal wel meevalt. Kunnen ze niet ergens Cohen en een groepje rechters in die wijk laten overnachten? Dat ze een week mee lopen met die buurtvaders enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |