Ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef Rottdog het volgende:
Heeft het kerststalletje te pakken gekregen
Leuk om te geven als die man met die baard komt, Zoë is dan wel 3 maar vindt het nog steeds geweldig en leuk om de fantasieën van je kind dan te horen.
Ik zag hem vorig jaar in de winkel liggen... vond m zooo lief!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:Wat schattig zeg!
Hmmm... dit zijn van die dingen waarvan ik denk \'nu alvast kopen voor het geval dat er over een (paar) jaar niet meer is?
*nog even verder denkt...
Hier ook het 'traditie-gevoel' .. Papa die met de kids een boom gaat uitzoeken en kopen.. ondertussen heeft mama de kerstspullen naar beneden en is alvast begonnen met versieren. Samen de boom optuigen en de kerststal inrichten..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk is het jeugdsentimentIk weet nog dat ik het zo gaaf vond om de kerstboom te versieren en zo'n mobieltje met een kaarsje nier te zetten. Kijk er al naar uit om dat met mijn kindjes ook te doen
(Dit wordt weer het tweede jaar dat er een kerstboom komt)
Verder zie ik het ook als iets educatiefs. Ik vind het wel belangrijk dat kinderen weten waarom het Kerstmis is.
Ja maar lieve lieve lieve PM-girl, ik stond bij de Intertoys, echt waar, maar ik was te laahaaaaaat *jank*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, bart smit is fout, intertoys is goed, dat weet je toch
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef PM-girl het volgende:
Icicle, bart smit is fout, intertoys is goed, dat weet je toch
Oxy, wat fijn dat de discussie je wat goeds opgeleverd heeft! Alvast heel veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken.
BE, jij schijft over 'alvast kopen', wij hadden al jaaaaren de Baumschmuck van Playmobil in gebruik voor de kerstboomMaar die is ook echt leuk!
Ik vind kerststalletjes overigens wel leuk voor kinderen, misschien die van LP toch bestellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |