abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54029570
Hij was dicht
Er was geen nieuwe

[OUD SC] Het speeltuinbankje met nieuwe banen en huisjes!

BE, kijk ze, Webkim, ophaal ze
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:04:22 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54029609

Pff ben vandaag alleen op de afdeling en heb geen zin om te werken...
Make love, not war ☮
pi_54029759
Be veel plezier met beebje kijken
Wbkim jij veel plezier

Diaan s6 met toch wat te gaan werken

* _Bar_ heeft net een hele tijd jeugdsentimentsfimpjes zitten kijken, wat heerlijk is dat toch en zo herkenbaar
Nu eens gaan haasten om te gaan werken (klaar maken enzo)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:25:35 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54030031
Lekker op je gemakje dan maar Diaan. Het is tenslotten vrijdag.
pi_54030146
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:17 schreef Vivi het volgende:
Méééga-Mindy, Het is Mééééga-Mindy
Die je aan de hemel ziet

vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:32:37 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54030183
Heeft het kerststalletje te pakken gekregen

Leuk om te geven als die man met die baard komt, Zoë is dan wel 3 maar vindt het nog steeds geweldig en leuk om de fantasieën van je kind dan te horen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:35:19 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54030253
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:32 schreef Rottdog het volgende:
Heeft het kerststalletje te pakken gekregen

Leuk om te geven als die man met die baard komt, Zoë is dan wel 3 maar vindt het nog steeds geweldig en leuk om de fantasieën van je kind dan te horen.
Ik heb 'm ook
Er lag hier best wel een stapel, maar voor de zekerheid was ik er om 9.10. Denk dat er nog wel een stuk of 50 (als het er niet meer waren) lagen

Hier gaat ie ook voor 5 december
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54031270
Nouhouw Ik moet op Bart Smit wachten..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:36:48 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54031310
Gaan jullie dat echt neerzetten? Of is het om mee te spelen?
pi_54031423
Ik heb vorig jaar een klein kerstboompje gekocht voor op tafel, en daar wilde ik het stalletje bij zetten. Niet echt om mee te spelen dus Maar als hij het leuk vind, mag het wel
Volgend jaar, als hij 2,5 is, is het misschien leuk om uit te leggen wie wie is in het stalletje.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:42:18 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54031427
Ik ga hem wel neerzetten denk ik LB, maar dan wel dat ie er mee mag spelen. Anders vind ik het zonde (en zielig)
Als ik tenminste niet weer te lang wacht en ze uitverkocht zijn...

Net bij de Hema geweest. Ik moest nog een peuterdekbed hebben voor Noah, en dan natuurlijk ook overtreksetjes. En die waren toevallig net in de aanbieding. En dan ook nog die kortingsstickers erbij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:42:22 #12
3011 E.T.
pi_54031430
Beiden
Hij komt bij de kerstboom te staan en er mag mee gespeeld worden.
Ben blij dat ik niet in paniek hoef te raken omdat er weer een kind met de engel of baby Jezus op stap gaat, zoals menig ander met een stenen kerststal (want volgens mij wil elk kind met de kerststal spelen).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:44:15 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54031469
Ik heb zelf niks met kerststalletjes, van mij hoeft dat echt niet. Voor Noah leek het me wel leuk om mee te spelen. En dan 'hoort' het wel onder de kerstboom vind ik, dus zet ik he dan wel daar neer.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:45:10 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54031490
Oke. Ik vind het zo'n gek idee eigenlijk. Neerzetten omdat het speelgoed is en van raar plastic. En mee spelen ook omdat het een kerststal is. Het klinkt misschien een beetje stom maar zo bedoel ik het verder niet. Ik heb niks met zulke spullen, met kerstspullen en ook niet met Little People dus ik vroeg me even af wat jullie van plan waren.
pi_54031650
Eigenlijk is het jeugdsentiment Ik weet nog dat ik het zo gaaf vond om de kerstboom te versieren en zo'n mobieltje met een kaarsje nier te zetten. Kijk er al naar uit om dat met mijn kindjes ook te doen
(Dit wordt weer het tweede jaar dat er een kerstboom komt)

Verder zie ik het ook als iets educatiefs. Ik vind het wel belangrijk dat kinderen weten waarom het Kerstmis is.
pi_54031707
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat schattig zeg!
Hmmm... dit zijn van die dingen waarvan ik denk \'nu alvast kopen voor het geval dat er over een (paar) jaar niet meer is?
*nog even verder denkt...
Ik zag hem vorig jaar in de winkel liggen... vond m zooo lief!
5 december heb ik m toen als verrassing van vriendlief gekregen

ze kunnen er dus iig mee tot ze zeg.. 24 zijn

Hij heeft hier zo mooi gestaan met kerst... en Luuke was er dol op!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:00:14 #17
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54031756
Wat vind jij toch veel dingen raar, LB
©Dumbo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:02:31 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54031793
Icicle, bart smit is fout, intertoys is goed, dat weet je toch

Oxy, wat fijn dat de discussie je wat goeds opgeleverd heeft! Alvast heel veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken.

BE, jij schijft over 'alvast kopen', wij hadden al jaaaaren de Baumschmuck van Playmobil in gebruik voor de kerstboom Maar die is ook echt leuk!
Ik vind kerststalletjes overigens wel leuk voor kinderen, misschien die van LP toch bestellen...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:02:44 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54031797
Ja sorry Tex, die dingen zijn echt helemaal niet aan mij besteed allemaal. Ook niet altijd handig als je een kind hebt....
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:04:10 #20
3011 E.T.
pi_54031817
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef lcicle het volgende:
Eigenlijk is het jeugdsentiment Ik weet nog dat ik het zo gaaf vond om de kerstboom te versieren en zo'n mobieltje met een kaarsje nier te zetten. Kijk er al naar uit om dat met mijn kindjes ook te doen
(Dit wordt weer het tweede jaar dat er een kerstboom komt)

Verder zie ik het ook als iets educatiefs. Ik vind het wel belangrijk dat kinderen weten waarom het Kerstmis is.
Hier ook het 'traditie-gevoel' .. Papa die met de kids een boom gaat uitzoeken en kopen.. ondertussen heeft mama de kerstspullen naar beneden en is alvast begonnen met versieren. Samen de boom optuigen en de kerststal inrichten..
Vond 't vroeger altijd vreselijk dat ik niet met de kerststal mocht spelen..

En idd.. uitbeelding van het kerstverhaal.. Nu vertel ik het.. volgend jaar leert ze het kerstverhaal op school
pi_54031864
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar lieve lieve lieve PM-girl, ik stond bij de Intertoys, echt waar, maar ik was te laahaaaaaat *jank*
Ik doe d'r wel een intertoys papiertje omheen, goed?

Shit, ik had jou dus eigenlijk wel kunnen vragen.. om..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:08:34 #22
94046 PM-girl
pi_54031909
Dat mag voor een volgende keer altijd!
Op Simons verjaardag kwamen er mensen met een bart smit cadeautje binnen. Geeft niks, maar we moeten dan toch even een opmerking daarover maken

Vicky, ik feliciteer je even met terugwerkende kracht met je grote dochter!
*
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:11:26 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54031944
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef PM-girl het volgende:

Oxy, wat fijn dat de discussie je wat goeds opgeleverd heeft! Alvast heel veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken.

BE, jij schijft over 'alvast kopen', wij hadden al jaaaaren de Baumschmuck van Playmobil in gebruik voor de kerstboom Maar die is ook echt leuk!
Ik vind kerststalletjes overigens wel leuk voor kinderen, misschien die van LP toch bestellen...
Playmobil! Dat vind ik dus veeeeeeel leuker dan Little People, zouden ze daar ook een kerststal van hebben? Zo ja, ik wil um ik wil um ik wil um!

En LB, geeft niks hoor, ieder z'n ding toch
©Dumbo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:15:49 #24
94046 PM-girl
pi_54032030
Volgens mij is die er wel eens geweest tex. Maar net als die baumschmuck, in zeer beperkte oplages, waardoor de meeste klanten het niet eens te zien kregen
*
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:17:30 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54032059
Gevonden

En je kan het gewoon online bestellen
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')