Ben best benieuwd wat de FOK!kers hiervan vinden, dus hierbij dezelfde poll:quote:79%: De Haan betere bondscoach dan Van Basten
AMSTERDAM - De reputatie van Marco van Basten lijkt af te brokkelen. De roep van het Oranje-legioen om Foppe de Haan, tijdens het duel met Slovenië, wordt nog maar eens onderstreept door de bezoekers van Telesport.nl. Maar liefst 79 procent vindt dat 'De Haan een betere bondscoach is dan Van Basten.'
Bron: De Telegraaf
Het is een vraag die De Telegraaf heeft verzonnen, niet ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:33 schreef Tennessee het volgende:
Die vraag kan je toch pas stellen als De Haan óók de kans heeft gehad te bewijzen wat hij kan? Dit is toch weer púúr glazenbollenwerk en stemmingmakerij. Of niet?
dan is mijn commentaar via jou aan de telegraaf gericht... aangezien jij ook de vraag voor ze hebt gesteld kan je hem misschien ook voor ze beantwoorden?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
Het is een vraag die De Telegraaf heeft verzonnen, niet ik.
Hij is wel een bondscoach, alleen een ander type.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:33 schreef Tennessee het volgende:
Die vraag kan je toch pas stellen als De Haan óók de kans heeft gehad te bewijzen wat hij kan? Dit is toch weer púúr glazenbollenwerk en stemmingmakerij. Of niet? Als je nou zou vragen of De Haan een betere bondscoach zou zijn, of wordt... Dan waren er tenminste meer antwoorden mogelijk dan; Nee, want hij IS geen bondscoach...
Je hebt gelijk, ik had moeten zeggen "bondscoach van hét Nederlands Elftal"... veranderd verder inhoudelijk niets trouwens... of misschien toont het juist nóg meer het dubbelzinnige van de stelling op zich aan...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is wel een bondscoach, alleen een ander type.
...
stem voor jezelf dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:59 schreef ErikT het volgende:
Ja. Maar ik zou leipe loetje ook de voorkeur geven.
Haha. Daar heb je zeker wel je best op moeten doen?quote:
Het dubbelzinnige is dat je de vraag op twee manieren op kan vatten, namelijk; Is De Haan een betere coach van jong oranje dan Van Basten van hét oranje, of, zóu De Haan een betere bondscoach van oranje zijn dan van Van Basten is... Hóe je het ook opvat is het, zéker na gisteravond, een heel dubieuze vraag om te stellen want het versterkt de negatieve sfeer rond Van Basten... Dat kán niet goed zijn vlak voor de EK.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:02 schreef Solstice het volgende:
Beiden moeten in ongeveer dezelfde omstandigheden werken, met een groep die weinig bij elkaar is resultaten halen, dus ik denk dat je die vergelijking heel goed kunt maken. Het is ook geen vraag over wie er de grootste successen heeft gehaald als bondscoach, maar over wie jij een betere bondscoach vindt. Het zijn allebei bondscoaches dus ik zie je punt niet helemaal.
Gewoon wie je betere kwaliteiten als bondscoach vind hebben. Dus wie jij op de vier vlakken van het voetbal(fysiek, mentaal, tactisch, technisch) beter vindt scoren, De Haan of van Basten. Zo dubieus vind ik de vraag trouwens niet, d'r zijn blijkbaar een heleboel mensen die vinden dat van Basten het niet goed doet, en een hoop mensen die vinden dat Foppe de Haan het als coach van Jong Oranje wel goed doet. Dan is het wel interessant om te kijken wie De Haan nou daadwerkelijk een betere coach vind dan v. Basten. Als iedereen hier nou ineens post dat v. Basten een veel betere bondscoach is, zou het dan wel ineens een goed idee zijn trouwens? Dat het niet goed is vlak voor de EK(is volgend jaar pas) vind ik ook niet, het is in ieder geval niet erger dan de negatieve stemming die is ontstaan door het in vele ogen slechte spel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het dubbelzinnige is dat je de vraag op twee manieren op kan vatten, namelijk; Is De Haan een betere coach van jong oranje dan Van Basten van hét oranje, of, zóu De Haan een betere bondscoach van oranje zijn dan van Van Basten is... Hóe je het ook opvat is het, zéker na gisteravond, een heel dubieuze vraag om te stellen want het versterkt de negatieve sfeer rond Van Basten... Dat kán niet goed zijn vlak voor de EK.
Het was "Robben bedankt!" en "Foppe de Haan!" op dezelfde melodie.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef GizartFRL het volgende:Foppe bedankt
( riepen ze gister niet Robben bedankt na de wissel?
ik hoopte op een inhoudelijke en serieuze reactie... was even vergeten in welke topic ik zat. sorry...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:12 schreef M0NTANA het volgende:
Als die sfeer nou nóg negatiever wordt, moet de KNVB hem maar ontslaan, lijkt me beter voor het team!
Geen van beiden, ze riepen Foppe de Haan. Scandeerden z'n naam dus gewoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef GizartFRL het volgende:Foppe bedankt
( riepen ze gister niet Robben bedankt na de wissel?
Dat kun je net zo serieus opvatten als je zelf wil. Hij vindt v. Basten dus schuldig aan die negatieve stemming, jij dit soort polls+de media blijkbaar? Maakt niet dat hij het minder serieus meent dan jij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik hoopte op een inhoudelijke en serieuze reactie... was even vergeten in welke topic ik zat. sorry...
LMFD dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Geen van beiden, ze riepen Foppe de Haan. Scandeerden z'n naam dus gewoon.
een -21 team is toch iets compleet anders dan een volwaardig nationaal elftal, zéker Oranje met zijn sterren... Voor wie heeft een Seedorf, Van Bommel, Nistelrooij of Davids nou meer respect, Van Basten of De Haan... Wat heeft De Haan in hun ogen ooit gepresteerd? Beetje Heerenveen gecoacht...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef RayMania het volgende:
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |