abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54107960
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik geef je de vrouwlijke kant van wat Rdingetje net in een enorme post geeft en ik "vind maar wat ik vind"? Je wil het gewoon niet horen!
Als ik zo duidelijk ben naar een vent (flirten, kroelen, blijven slapen) en hij kust me niet eens? Dan ga ik er idd van uit dat ie te passief is en dat er nooit iets vanzelf uit gaat komen en dan ga ik op zoek naar een vent die wat stoerder is en niet in zn broek pist van angst als ik een keertje lonkend naar hem kijk
Plus als een man je na zo lang en zoveel duidelijke hints niet heeft gekust ga je denken dat hij je niet sexueel aantrekkelijk vind en dat wil geen een vrouw zoenen en ze zal dus ook niet lang zich zo op blijven stellen als ze toch afgewezen word
Ik ben ook een vrouw en kan me hier wel in vinden..!!
You gotta learn to live
and live and learn
pi_54108306
Oeh, noemde iemand daar Cc verwaand?

twee violen en een trommel en een fluit
pi_54108966
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef AcidBurner het volgende:
Dan wordt het nog complexer, want dan speelt ze alleen maar met zijn gevoelens. is wel een echte bitch als jij gelijk hebt, want wat kruipt ze dan bij hem in zijn nest? ... ach ja... ik mis TS hier... hij is de enige die ze goed kent, en weet wat wel en niet kan.
Tja... wat moet ik hier nu op zeggen. Een bitch is het niet, maar ze kan zich natuulijk nog wel ontpoppen tot ...Haha.

Ze kruipt bij me in m'n nest. We hebben meerdere malen gezoend, ze pakt mijn hand regelmatig vast, ze komt dicht tegen me aanzitten. Ze wil regelmatig even bij me langskomen voor een gezellig avondje, voordat we gezoend hadden gebeurde dit eigenlijk nooit. Allemaal dingen die erop kunnen duiden dat er iets is. Als ik er echter naar vraag doet ze ontwijkend en ook is ze regelmatig nogal wispelturig in haar gedragingen.

Misschien moet ik haar voor eens en voor altijd duidelijk maken dat ik gek op haar ben geworden. Hoe precies, dat zien we nog wel. Als ze dan weer met een vaag antwoord of afstotende reactie komt en later weer dubbele signalen afgeeft, moet ik maar eens de boot gaan afhouden onder het mom van: "Ik heb geen zin in spelletjes". Wie weet dat dat helpt. Wordt een beetje gek van dit gedoe namelijk. Mijn lange relatie van 6 jaar was vaak lastig , maar dit is ook flink lastig. Verliefdheid maakt onzeker... tenminste... mij op dit moment iig wel.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:04:30 #204
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54109363
Bakkerbakkie!!!! je bent er weer :-) eindelijk weer iemand die een zinnig woord kan posten! Volgens mij speelt ze met je gevoelens vriend... doe hetzelfde...zet het van je af... en doe gewoon lekker mee... koekje van eigen deeg.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:52:45 #205
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54110407
Zoals ik al eerder zei, kijk nou eens naar wat jij zelf wil!
Siesta & Fiesta!
pi_54111535
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:04 schreef AcidBurner het volgende:
Bakkerbakkie!!!! je bent er weer :-) eindelijk weer iemand die een zinnig woord kan posten! Volgens mij speelt ze met je gevoelens vriend... doe hetzelfde...zet het van je af... en doe gewoon lekker mee... koekje van eigen deeg.
Ghehe... jullie zitten wel te springen om vervolg op dit toch wel beetje sneue verhaal hé!
Misschien moet ik inderdaad het spelletje meespelen. Ik zie wel wat er van de week gebeurd. Ze zal ws vrijdagavond wel komen. Vanavond iig niet en morgen en overmorgen heb ik geen tijd.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Bramito het volgende:
Zoals ik al eerder zei, kijk nou eens naar wat jij zelf wil!
Daar kijk ik naar man. Het liefste wil ik haar natuurlijk, maar als dat er niet inzit wil ik ook niet langer als speelbal of knuffelbuddy fungeren. Dus er moet snel duidelijkheid gaan komen en die komt er vast wel. Als ik iets zat begin te worden dan laat ik dat altijd wel merken.
pi_54111858
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:49 schreef baggerbak het volgende:
Mijn lange relatie van 6 jaar was vaak lastig
Breek me de baggerbak niet open...

Anyway, nog steeds geen leeftijdsindicatie?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54112783
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:49 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Als ze dan weer met een vaag antwoord of afstotende reactie komt en later weer dubbele signalen afgeeft, moet ik maar eens de boot gaan afhouden onder het mom van: "Ik heb geen zin in spelletjes". Wie weet dat dat helpt. Wordt een beetje gek van dit gedoe namelijk.
Ja, dat zal helpen. Dus als zij weer 'vaag' reageert, ga jij hetzelfde doen en de boot afhouden (alsof die nu al aangelegd is). Dat schept idd duidelijkheid.. Kom op zeg, dan klooi je gewoon weer verder. Zeg toch 'ns gewoon een keer waar het op staat vent.
pi_54113395
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:50 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Breek me de baggerbak niet open...

Anyway, nog steeds geen leeftijdsindicatie?
Haha... 20-er. Mooie indicatie. Toch?

Nee... ik zal eerlijk zijn. Ik ben net 29 en zij is 24. Ik heb een jaar of 3 samengewoond. Vorig jaar omgedoopt tot vrijgezel. Toen na een maand of 7 weer ff een nieuwe relatie van pak hem beet een half jaar. En nu dit puberale gedoe

Zij speelt of overduidelijk met me of ze wil echt geschaakt worden. Moge duidelijk zijn dat ik niet zo'n goede schaakspeler ben Mijn vorige vriendinen waren niet zo moeilijk en wispelturig en lieten duidelijk merken dat ze mij wilden. Dat het nu ff anders loopt is ook wel weer spannend natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:19:28 #210
163650 Greys
pi_54114884
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 08:19 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Ze zijn nog maar net aan het "courten" he. Ik weet niet wat voor vrouw jij bent, je lijkt me meer het stoere type, maar in mijn ogen krijgt elke vrouw graag een attentie. Ook al zeggen ze van niet. Als jij graag genomen wordt op brute manier, wil dat nog niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn. Ts is een verlegen manneke... dus moet hij het anders aanpakken he.
Ik ben toch echt een 'vrouwelijke' vrouw hoor, trust me
Maar, zoals Copycat ook zegt, ik vind een roos nogal suf. Zo gemaakt romantisch. Zo opgedrongen romantisch, zeg maar, als op een terrasje waar je de rozenverkoper het liefst weg wilt kijken.
Ik snap wat je zegt, dat TS een verlegen 'mannetje' is Maar die andere aanpak heeft hij nou toch wel gehad, lijkt me zo??? Kroelen, veel aandacht, luisteren, op haar wachten tot ze eindelijk eens naar de kroeg komt, handje vasthouden. Dat heeft duidelijk niet het gewenste effect en na alle verhalen die TS verteld heeft lijkt MIJ de dame in kwestie dus ook iemand die op wat directere pogingen zit te wachten. Dat TS eens iets zelfverzekerder wordt, hoe vertaal je 'sweep her of her feet' in het Nederlands? Is daar een vertaling voor? Kan het me even niet voor de geest halen. Maar DAT bedoel ik dus. En een roos doet dat niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:23:13 #211
163650 Greys
pi_54114973
Oh, er was nog een bladzijde. Sorry...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54115178
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef Greys het volgende:
ik vind een roos nogal suf.
Met een sig als de jouwe

Maarre... je noemt het gewenste eindresultaat... tips?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:43:47 #213
163650 Greys
pi_54115413
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Met een sig als de jouwe

Maarre... je noemt het gewenste eindresultaat... tips?
Ja dat komt niet echt geloofwaardig over he?
Maar kijk... ik vind de spreuk dus wel mooi. En de rozenstruik in mijn eigen tuin ook. Kortom, ik vind rozen op zich prachtig. Echter niet om te krijgen als je nog een beetje handje-pepermuntje loopt te aftasten bij elkaar. Daar zit nogal een verschil tussen namelijk

Ik val in eerste instantie op zelfverzekerde mannen die weten wat ze willen. En als ZO'N man dan later in de relatie een roos voor me meeneemt, dan vind ik dat wel mooi. Maar niet als je nog niets hebt met elkaar. Vind ik dan he, meningen verschillen uiteraard (maar ik hoor de meeste dames hier toch echt óók zeggen dat ze een roos een suf idee zouden vinden in dit geval)

Tips... ik denk dat TS niet anders kan doen dan duidelijk zijn. En ik vind dan persoonlijk dat hij dat in daden moet doen, niet in woorden. Geen vragen. Er is niets ergers dan mannen die vragen 'mag ik je zoenen?'. Niet vragen, DOEN! Dit niet op straat bij een willekeurige vreemde uiteraard gaan doen, dan heet het 'aanranding'. Maar aangezien TS al gezoend heeft met de dame in kwestie, aan hoog-op-de-dij-kriebelen doet (heej, ik heb het niet verzonnen! ) dan kan ze dit heus wel hebben. Als ze bij je langskomt, dan hou je haar gewoon in de gang tegen, je zoent haar en zegt 'zo, dit moest eerst even. Kom binnen'. Van zo'n aanpak hou ik. En misschien kunnen de andere dames hier in het topic even laten weten of ik gelijk heb. Als dat niet zo is, hoor ik het ook graag uiteraard

En als ze dat niet wil, dan weet TS genoeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54115532
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben toch echt een 'vrouwelijke' vrouw hoor, trust me
Maar, zoals Copycat ook zegt, ik vind een roos nogal suf. Zo gemaakt romantisch. Zo opgedrongen romantisch, zeg maar, als op een terrasje waar je de rozenverkoper het liefst weg wilt kijken.
Ik snap wat je zegt, dat TS een verlegen 'mannetje' is Maar die andere aanpak heeft hij nou toch wel gehad, lijkt me zo??? Kroelen, veel aandacht, luisteren, op haar wachten tot ze eindelijk eens naar de kroeg komt, handje vasthouden. Dat heeft duidelijk niet het gewenste effect en na alle verhalen die TS verteld heeft lijkt MIJ de dame in kwestie dus ook iemand die op wat directere pogingen zit te wachten. Dat TS eens iets zelfverzekerder wordt, hoe vertaal je 'sweep her of her feet' in het Nederlands? Is daar een vertaling voor? Kan het me even niet voor de geest halen. Maar DAT bedoel ik dus. En een roos doet dat niet
Die roos... dat is nog een seconde in me opgekomen om dat te doen. Maak mezelf dan alleen maar belachelijk. In een relatie een roos geven is heel wat anders, dan vind ik het wel kunnen, maar dan inderdaad niet op een terras.... gekocht bij zo'n gluperd.

Zou ook kunnen dat wat jij zegt waar is. Dat ook zij onzeker is en wacht op wat directere pogingen. Haha... zou wat zijn. Zijn we allebij flink aan het stuntelen en uiteindelijk gebeurt er niets. Valt me wel op dat iedere keer als er alcohol in het spel is...ze dus van die dingen gaat doen. Kan zijn dat zij dan ook nét ff dat duwtje in d'r rug krijgt. Maar ja... speculaties, daar koop ik zo weinig voor.

Ik denk dat ik gewoon weer op zo'n moment als afgelopen weekend moet wachten en er dan voor gaan ipv weer twijfelen en denken haar met respect te behandelen om dan uiteindelijk weer geen stap verder te gaan. Zoals iemand al zei... je kan ook een meid met respect behandelen en tegelijk wél actie ondernemen. Nee heb ik immers al, Ja kan het misschien nog worden.
pi_54115854
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat komt niet echt geloofwaardig over he?
Maar kijk... ik vind de spreuk dus wel mooi. En de rozenstruik in mijn eigen tuin ook. Kortom, ik vind rozen op zich prachtig. Echter niet om te krijgen als je nog een beetje handje-pepermuntje loopt te aftasten bij elkaar. Daar zit nogal een verschil tussen namelijk

Ik val in eerste instantie op zelfverzekerde mannen die weten wat ze willen. En als ZO'N man dan later in de relatie een roos voor me meeneemt, dan vind ik dat wel mooi. Maar niet als je nog niets hebt met elkaar. Vind ik dan he, meningen verschillen uiteraard (maar ik hoor de meeste dames hier toch echt óók zeggen dat ze een roos een suf idee zouden vinden in dit geval)

Tips... ik denk dat TS niet anders kan doen dan duidelijk zijn. En ik vind dan persoonlijk dat hij dat in daden moet doen, niet in woorden. Geen vragen. Er is niets ergers dan mannen die vragen 'mag ik je zoenen?'. Niet vragen, DOEN! Dit niet op straat bij een willekeurige vreemde uiteraard gaan doen, dan heet het 'aanranding'. Maar aangezien TS al gezoend heeft met de dame in kwestie, aan hoog-op-de-dij-kriebelen doet (heej, ik heb het niet verzonnen! ) dan kan ze dit heus wel hebben. Als ze bij je langskomt, dan hou je haar gewoon in de gang tegen, je zoent haar en zegt 'zo, dit moest eerst even. Kom binnen'. Van zo'n aanpak hou ik. En misschien kunnen de andere dames hier in het topic even laten weten of ik gelijk heb. Als dat niet zo is, hoor ik het ook graag uiteraard

En als ze dat niet wil, dan weet TS genoeg.
Hahaha Hoog-op-de-dij kriebelen. Ja, ik moest het toch op de 1 of andere manier verwoorden. Anyway... ze had dus een rokje aan en lag met haar benen over me heen op de bank. Ik kriebelde haar dus tussen de benen...vlak bij haar natte la. (dan maar op de manier die FoK gewend is ) Dat ik toen niet verder ging was omdat er 2 dames op de andere bank zaten. Zo'n moment moet ik dus hebben als we alleen zijn.

Maar jouw voorstel is trouwens een hele goede. Daar hou ik ook wel van en heb meerdere keren met een soortgelijk idee gespeeld. Gewoon vol zoenen als ze bij me binnenkomt en dan zeggen 'Zo.... dat moest eerst even. Kom binnen' o.i.d. We hebben immers al eerder gezoend, dus het ergste dat kan gebeuren is dat ze haar hoofd omdraait. Goed... dat risico wil ik wel lopen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:06:54 #216
163650 Greys
pi_54115873
Kijk, zo komen we ergens!
Je gaat nu op de goede manier denken

Het ergste dat er kan gebeuren is dat zij terugdeinst en zegt 'euh, pardon?'. Ze zal je heus niet slaan ofzo. En dan kan je uitleggen dat zij veel gemixte signalen afgeeft en sorry dan dat jij dat verkeerd geinterpreteerd hebt. Meer niet, niets aan de hand. Ze zal zich dan nog steeds gevleid voelen dat jij haar wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:07:57 #217
163650 Greys
pi_54115893
Natte la
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:13:46 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54116030
Zou leuk zijn als ze dit meeleest trouwens...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54116127
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
Kijk, zo komen we ergens!
Je gaat nu op de goede manier denken

Het ergste dat er kan gebeuren is dat zij terugdeinst en zegt 'euh, pardon?'. Ze zal je heus niet slaan ofzo. En dan kan je uitleggen dat zij veel gemixte signalen afgeeft en sorry dan dat jij dat verkeerd geinterpreteerd hebt. Meer niet, niets aan de hand. Ze zal zich dan nog steeds gevleid voelen dat jij haar wilt.
Jij helpt mij goed! Nu moet ik het zelf nog uitvoeren, da's een tweede... maar dat gaat ook wel lukken.

Overigens: Wel 1 gevaar. Ik ga morgen met een andere goede vriendin die zij niet kent en waar ik dus niets voor voel, naar de bios. Hadden we een tijd geleden al afgesproken en is er telkens niet van gekomen. Nu vroeg zij mij dus via Hyves of ik morgen zin had. Dit kan die andere griet natuurlijk helemaal verkeerd intepreteren Goed... zien we dan wel weer. Zelf is ze er ook niet, dus hoop niet dat dit een belemmering gaat zijn.
pi_54116282
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:13 schreef matthijst het volgende:
Zou leuk zijn als ze dit meeleest trouwens...
Dat zou niet zo leuk zijn! Maar is dat niet met alle topics in R&P zo?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:28:37 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54116317
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:19 schreef baggerbak het volgende:

Overigens: Wel 1 gevaar. Ik ga morgen met een andere goede vriendin die zij niet kent en waar ik dus niets voor voel, naar de bios. Hadden we een tijd geleden al afgesproken en is er telkens niet van gekomen. Nu vroeg zij mij dus via Hyves of ik morgen zin had. Dit kan die andere griet natuurlijk helemaal verkeerd intepreteren Goed... zien we dan wel weer. Zelf is ze er ook niet, dus hoop niet dat dit een belemmering gaat zijn.
Juist goed. Zo krijg je het aura 'gewild' te zijn .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54116528
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist goed. Zo krijg je het aura 'gewild' te zijn .
Laten we hopen dat het niet averechts werkt en zij gaat denken: "Wat jij kan, kan ik ook!"
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:40:37 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54116602
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef baggerbak het volgende:
Laten we hopen dat het niet averechts werkt en zij gaat denken: "Wat jij kan, kan ik ook!"
Als ze zo simpel denkt en conclusies trekt, is ze de moeite imo niet waard.
pi_54116630
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ze zo simpel denkt en conclusies trekt, is ze de moeite imo niet waard.
Daar sla jij de spijker op zijn kop!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:00:22 #225
163650 Greys
pi_54117069
Baggerbak, Cc heeft helemaal gelijk! Zo kom je ook niet te 'wanhopig' over, als zij al zou zien dat je met een ander ergens heen gaat. Heb jij ook antwoord gegeven op je Hyves aan dat andere meisje? Zou beter zijn van niet, want dan kan 'the object of your affection' zich lekker gaan afvragen of je nou wel of niet iets gaat doen met dat andere meisje morgen. Je draait de zaken gewoon om, jij hebt vanaf nu de touwtjes in handen. Dan is ze EXTRA gevleid dat je haar wilt, en niet die ander. Succes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54117329
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
Baggerbak, Cc heeft helemaal gelijk! Zo kom je ook niet te 'wanhopig' over, als zij al zou zien dat je met een ander ergens heen gaat. Heb jij ook antwoord gegeven op je Hyves aan dat andere meisje? Zou beter zijn van niet, want dan kan 'the object of your affection' zich lekker gaan afvragen of je nou wel of niet iets gaat doen met dat andere meisje morgen. Je draait de zaken gewoon om, jij hebt vanaf nu de touwtjes in handen. Dan is ze EXTRA gevleid dat je haar wilt, en niet die ander. Succes
Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.

Oh.. en trouwens: Dankje
pi_54118803
quote:
Hahaha Hoog-op-de-dij kriebelen. Ja, ik moest het toch op de 1 of andere manier verwoorden. Anyway... ze had dus een rokje aan en lag met haar benen over me heen op de bank. Ik kriebelde haar dus tussen de benen...vlak bij haar natte la. (dan maar op de manier die FoK gewend is ) Dat ik toen niet verder ging was omdat er 2 dames op de andere bank zaten. Zo'n moment moet ik dus hebben als we alleen zijn.
Sjezus eigenlijk is dit te triest voor woorden . Je zit zowat in haar poes en dat vind ze goed en dan nog stel je je zo afwachtend op, what nou hard to get, mijn hemel ga er gewoon voor, al die spelletjes zijn nergens voor nodig. Die zijn hoogstens in het begin nodig om de aandacht op je te vestigen, als het goed is wil je ze je sowieso wel dus spelletjes van ik ga met iemand anders uit zijn echt niet nodig. Kom op zij is 24 jij bent 29 praten we hier met eeuwige kinderen...
pi_54119501
leuke OP kan iemand ff samenvatten wat er allemaal is gebeurt daarna?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:33:06 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54119610
Ik vind dit een leuk topic.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:33:38 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54119628
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
leuke OP kan iemand ff samenvatten wat er allemaal is gebeurt daarna?
ng steeds niks
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:48:57 #231
163650 Greys
pi_54120104
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Ik heb geen antwoord gegeven via Hyves nee. Gisteren heb ik haar even gebeld om het e.e.a. af te spreken. Dus ze kan zich gaan afvragen of ik nu met haar weg ga of niet. Denk wel dat ze het heeft gezien, want het verzoekje staat er al een aantal dagen. Ze weet wel dat ik weleens met haar uitga. Zo ben ik een week of 4 geleden met haar uiteten geweest. Dat had ik haar zelf niet verteld, maar toch begon ze ernaar te vragen. Of het gezellig was enzo. Ik heb toen al aangegeven dat ik wel vaker met die vriendin dingen doe en dat het gewoon een vriendschap betreft. In die zin zal ze er vast niets achter zoeken, maar dan moet ze me wel geloven natuurlijk.

Oh.. en trouwens: Dankje
Heel goed teken dat ze er uit zichzelf naar begon te vragen, naar dat eten met dat andere meisje!!!

Haraatje! Ik vind het ook een leuk topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54120382
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ng steeds niks
Niks hoe kan dat nou ?

Oftewel TS heeft nog een paar keer met haar gezoend en zij gaat nog steeds door met een verhaaltje verzinnen met die vriend?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:24:47 #233
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54127603
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:40 schreef baggerbak het volgende:
Daar kijk ik naar man. Het liefste wil ik haar natuurlijk, maar als dat er niet inzit wil ik ook niet langer als speelbal of knuffelbuddy fungeren.
Baggerbak begint kloten te tonen!
quote:
Dus er moet snel duidelijkheid gaan komen en die komt er vast wel. Als ik iets zat begin te worden dan laat ik dat altijd wel merken.
mmm... of toch niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:40:11 #234
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54127720
Kunnen we nu ophouden met mijn roos-idee af te kraken aub...ik voel me der niet meer goed bij ... heheh grapje maar goed dames, ik geef mijn meisje wekelijks wel een attentie...een bloemetje of een cd of een kaartje... vindt ze super! Zeg meiden... ik vind dat Baggerbakkie progressie toont! En TS, ik zou niet liever hebben dat het je lukt, laat dit duidelijk zijn (ergens in dit topic insinueerde je dat er alleen interesse is omdat het sneu zou kunnen aflopen), trust me ... zo ben ik niet. Zet um op tijger. Vind dat je ze moet vastpakken, als er een leuke tune uit de radio galmt, en dan samen effie slowen of vind CC en Greys dat ook weer enorm Lame? vraag me af hoe jullie ooit aan een vent geraakt zijn (again grapje maar kon het niet laten)

[ Bericht 7% gewijzigd door AcidBurner op 24-10-2007 08:46:21 ]
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:05:08 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54127960
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:40 schreef AcidBurner het volgende:
Vind dat je ze moet vastpakken, als er een leuke tune uit de radio galmt, en dan samen effie slowen of vind CC en Greys dat ook weer enorm Lame? vraag me af hoe jullie ooit aan een vent geraakt zijn (again grapje maar kon het niet laten)

Ja, sorry. Ook dat vind ik lame.
Dat jij je vriendin wekelijks een attentie geeft, is denk ik anders dan iemand waar je een crush op hebt, maar waarvan het helemaal niet zeker is of dat wederzijds is, te 'overstelpen' met dit soort attenties. Opeens vast pakken om te gaan slowdansen, is imo wederom iets teveel van het goede.
Hoe ik aan de mannen in mijn leven ben geraakt? Wederzijdse aantrekkingskracht waar geen twijfel over mogelijk was .
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:20:57 #236
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54128191
Ja maar je gaat me toch niet zeggen dat als jou ventje thuis komt met een attentie dat je dat niet graag hebt. Dat zou me ten zeerste verbazen...Ook het feit dat hij ineens rechtveert, je hand vastpakt en gewoon als een gekkie met je begint te dansen, spontaan ofc, (in een club of thuis weet ik wat) dat heb je toch graag niet? Vrouwen zijn een misterie, maar ik kom er wel achter ... Wat ze niet graag hebben, hebben ze dus stiekem wel graag ...

Ja die aantrekkingskracht als die er niet is... dan kan je het helemaal vergeten! Maar dat zit met TS wel goed hoor, Cc gaan we wedden? Ik zeg dat het hem lukt? Wat zet je in?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:34:26 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54128412
Daarom zeg ik ook dat het in een relatie anders is dan in de nog heel onzekere aanloop tot.
Ik wed enkel voor de 'eer', en die zet ik in op 'gaat 'm niet worden' .
pi_54128514
Gaan we nou een beetje zitten wedden hier?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:43:53 #239
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54128634
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke. We gaan zeker niet wedden op jou geluk. Ik zeg dat je hem wel gaat worden. Ik heb veel mensenkennis en een man zoals jij zou ze niet mogen laten schieten! Je denkt tenminste na! ... soms wat teveel misschien maar je denkt wel na. En Cc de eer is meer als genoeg, kan ik je dat nog jaren in je gezicht smeren VEEL SUCCES BAKKIE!!! en nogmaals mijn excuses, was eigelijk een misplaatste opmerking.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:51:44 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54128756
Wow, AB, wat een vage technieken hou jij erop na. Ben je in het dagelijks leven soap auteur ofzo?
"Geef haar een roos", "Pak haar vast om te slowdancen als er een nummer op de radio is"...

't is 2007, kinderen neuken tegenwoordig op de bassischool
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54128847
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke. We gaan zeker niet wedden op jou geluk. Ik zeg dat je hem wel gaat worden. Ik heb veel mensenkennis en een man zoals jij zou ze niet mogen laten schieten! Je denkt tenminste na! ... soms wat teveel misschien maar je denkt wel na. En Cc de eer is meer als genoeg, kan ik je dat nog jaren in je gezicht smeren VEEL SUCCES BAKKIE!!! en nogmaals mijn excuses, was eigelijk een misplaatste opmerking.
Ghehe... was maar een geintje hoor. Boeit me werkelijk geen fuck of mensen hierop wedden
Maaruh, bedankt kerel! Ennuh... ik denk inderdaad teveel na. Wordt daar vaak zelf knettergek van
pi_54128875
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef AcidBurner het volgende:
Nee bakkie sorry man, was maar een folieke.
..
Oh, gelukkig, het was maar een folieke.

Wat de neuk is een folieke man?!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:12:35 #243
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54129181
hehehehe belgische woord ... in het frans, une folie = zottigheidje
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:13:46 #244
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54129215
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef matthijst het volgende:
Wow, AB, wat een vage technieken hou jij erop na. Ben je in het dagelijks leven soap auteur ofzo?
"Geef haar een roos", "Pak haar vast om te slowdancen als er een nummer op de radio is"...

't is 2007, kinderen neuken tegenwoordig op de bassischool
hehehehe :-) wel ik ben wel heel klassiek ingesteld dat wel... was ook maar een voorstel he schatties! je moet het ook allemaal een beetje in de context zien he... misschien is het zoals Cc al zei in dit geval nog niet aan de orde. maar elke vrouw houdt wel van een beetje romantiek hoor...het moet niet altijd "NEUKEN?" zijn he... en uhm ofwel heb je het ofwel heb je het niet ... ik zal niet zeggen dat ik het heb, but i'm close
pi_54129430
Volgens mij scheer je nou alle vrouwen over 1 kam, da's wel de meest basale fout. Bij mijn vrouw hoef ik echt niet te komen met wekelijkse presentjes, rozenromantiek en een slowdance op het liedje op de radio. Nu ja, heel incidenteel dan, als het maar niet ten koste van het neuken gaat. Dat mag elke dag.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:29:16 #246
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54129513
Hey ieder diertje zijn pleziertje he. Je zult mij niet horen zeggen dat alle vrouwen hetzelfde zijn. Zeker niet, zolang de dames blij zijn zitten we goed he.Jij doet het zo, ik doe het anders. geen enkel probleem. En bergijp me niet verkeerd, het is zo dat die attenties in mijn geval volledig wederzijds zijn. Ze doet het ook voor mij hoor... Ik weet wel dat het misschien niet de beste ideeën zijn, maar goed... je moet toch wat om dichter bij je liefde te komen.

En ja, waarschijnlijk als ik getrouwd ben, en al lang samen ben, gaat dat er wel af. We zijn nog maar even samen. Maar op de moment voelt het goed om dingen voor haar te doen! ... ik hoop dat ik dat gevoel nooit kwijt geraak (lees dit niet als kritiek he)
pi_54130927
't Blijft een toptopic dit     wat een spanning, iedere dag weer een cliffhanger want nog nix gebeurd... zet 'm op TS!

natte la whehe
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:39:50 #248
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54132442
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:35 schreef Sequencial het volgende:
't Blijft een toptopic dit     wat een spanning, iedere dag weer een cliffhanger want nog nix gebeurd... zet 'm op TS!

natte la whehe
* Bramito legt filmrechten vast...
Siesta & Fiesta!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:51:28 #249
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54132680
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Astemblieft zeg. Wie gaat er nu op de koffie om geblinddoekt gevoerd te worden? Denk dat je fantasie iets te ver gaat, RM-rf.
Ik zou persoonlijk in mijn broek piesen van het lachen om zo'n kneuterige "ik wil wel, maar ik kan niet"- methode.
Maar wie weet is zij er wel gevoelig voor .
Best wel humor ja
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:53:53 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54132724
leuk topic..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')