Hij heeft twee keer gezoend met iemand uit z'n vriendenkring en nu is die een beetje in de war omdat zij de boot lijkt af te houden, maar ook weer niet. Zoiets?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef B_BOY het volgende:
samenvatting?
Wat insinueer je hier precies? Dat ze met die vent heeft zitten viespeuken? Was hij dan ook daar? Eet ze na het zoenen altijd een kaugompje?quote:Gisteren heb ik haar opgepikt om bij een vriendin (met... jawel wederom die gozer) een filmpie te gaan kijken. Toen ik bij haar huis was en ze naar mijn auto liep zag ik dat ze een kauwgompje sneaky uit haar mond haalde en weggooide..... En wat doe ik!? De lul.... ik geef haar gewoon 3 zoenen! Aaaargh.... In eerste instantie dacht ik er niet eens bij na, maar wat later (toen ik dus al te laat was) viel het kwartje. Best een gezellige avond gehad, al merkte ik wel dat ze ook wel veel aandacht voor die maat van me had.
.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:40 schreef Bob-B het volgende:
Zo'n vriend wil ik ook! O nee, stop, wacht eens even, toch niet
Dat je die gast nog je vriend noemt, vooral als hij weet dat jij wat voor haar voelt. Ok, nu had hij geen ongelijk gehad als het gewoon was gebeurt, maar dattie nu actief gaat zitten werven...nee dat keur ik af.
Hmm...quote:Die vriend van me is al een hele tijd op haar aan het azen. Dat was me eigenlijk al lang duidelijk
Nee joh... absoluut niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat insinueer je hier precies? Dat ze met die vent heeft zitten viespeuken? Was hij dan ook daar? Eet ze na het zoenen altijd een kaugompje?
Allemaal vragen....
Ik snap je punt! Maar goed, misschien moet ik het iets genuanceerder brengen.quote:
Nou... ik ben wel toe aan een vaste relatie, echter ben ik dat alleen met iemand die dat ook met mij is! Daar ben ik nu dus aan het achter proberen te komen, al heeft ze min of meer al gezegd dat het niks wordt. Maar goed... dat kan ook zijn omdat er alleen dingen gebeurde als we beiden onder invloed van waren en dat ze dus van mij denkt dat ik alleen zo ben als ik gezopen heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:15 schreef RM-rf het volgende:
Het verhaal komt bij mij eigenlijk over alsof je niet zozeer een relatie met dr wilt, maar vooral een vast persoon met wie je regelmatig kunt zoenen als je in de kroeg rondhangt of na een paar wijntjes aangeschoten en ondertussen volop lekker rondflirten, al dan niet met elkaar of met anderen....
Ik zou zeggen, als je een vaste relatie met dr wilt moet je ophouden met dat 'half-dronken dr proberen te kussen in de kroeg' omdat die dame ook wel doorheeft dat dat eerder een soort van 'gemaks-versieren' is welk je doet, maar je tevens geen enkele serieuze poging durft te wagen een relatie met dr aan te gaan...
Als je dr werkelijk wilt versieren moet je op de veel persoonlijkere manier gaan, dus een romantisch etentje met zn tweeen (en dan zonder direkt zelf twee flessen wijn leeg te lepelen) en gewoon eerlijk en open zijn, zonder teveel mee te doen aan een #flirt-spelletje'...
(het kan overigens zijn dat die vrouw eigenlijk zélf ook in de situatie zit dat ze eigenlijk evenmin durf toe te geven aan een vaste relatie en ook nog teveel hangt aan het 'rond-flirten')
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:44 schreef cesareborgia het volgende:
jij bent plan B
Zij vraagt aan mij of ik vanavond kom!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:
Ga je het nu weer in de kroeg proberen?
Vind ik persoonlijk een beetje... cheesy.... en slap...
Je kunt tcoh zelf ook wel iets verzinnen om er je eigen draai aan te geven?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Zij vraagt aan mij of ik vanavond kom!
Ik kan vanavond wederom geen actie ondernemen.... maar ja... elke dag is een verloren dag!
Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Zij vraagt aan mij of ik vanavond kom!
Ik kan vanavond wederom geen actie ondernemen.... maar ja... elke dag is een verloren dag!
Dat zijn maar woorden, en mensen kunnen soms veel dingen beweren, maar als je kijkt naar het gedrag is dat veelal veelzeggender...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:22 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nou... ik ben wel toe aan een vaste relatie...
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.quote:Als ik eenmaal zeker van mijn zaak ben, dan is de drank ook niet nodig meer.... dan valt alle spanning op de een of andere manier van me af!
Dit is het verschil tussen een man en een jongen.quote:.
Mijn probleem is.... nuchter ben ik wat meer chicken om dingen te zeggen/ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siesta & Fiesta!
Juistem.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef dawg het volgende:
Wispelturig wijf. Ik zou er geen tijd meer in steken, hooguit om haar een keer te neuken. Nu houdt ze je aan het lijntje. Let it go, dus.
Naw, das te 'direct'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drink een biertje, vraag haar uit. Sim-pel.
Ik zeg niet dat ik dan niet serieus bezig ben. Integendeel, ik ben dan juist serieus. Ook zonder drank kan ik helemaal voor iemand gaan, maar als je niet zeker bent of het gevoel wederzijds is, maakt dat mij een stuk onzekerder. Dit zorgt ervoor dat ik meer met mijn eigen onzekerheid op dat gebied bezig ben dan dat ik actie onderneem en mijn ogen open hou voor signalen. Het leuk kunnen hebben met iemand zonder drank is imho iets heel anders dan actie ondernemen en ballen tonen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Tja, ook hier weer, als je enkel ballen hebt als dr een fiks bodempje drank inzit, ben je niet echt serieus bezig en zul je ook flinke problemen hebben om anderen het idee te geven dat je wel een volwaardige en serieus te nemen partner bent.
verder niet zoveel mis mee, maar zolang je niet het fijn kunt hebben met een ander persoon zònder die drank, is de bodem van een potentiele relatie ook erg glibberig (van de gemorste alcohol)
wees gerust, dat ben je niet ... hooguit een beetje op jezelf en op de gevoelens die je jezelf in zit te denken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef baggerbak het volgende:
En zoals iemand anders al opmerkte.... misschien ben ik wel echt verliefd.
Ik denk dat de wens hier de vader van de gedachte is en dat ze eerder minty fresh voor die andere jongen wilde zijn. De tekenen lijken mij aadig duidelijk, dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:05 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Nee joh... absoluut niet.
Die gozer was al bij die andere vriendin waar we film gingen kijken. Ik haalde haar alleen op!
Ik bedoelde dus...dat ze thuis blijkbaar kauwgom in had en dit weggooide voor ze instapte. Zo van... ik moet een frisse adem hebben want je weet maar nooit. Kan toeval zijn, maar goed...
Ja, dit dus!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:41 schreef Bramito het volgende:
WTF, spring op de fiets, ga naar d'r toe en zeg dat je verliefd op haar bent. Zeg gewoon dat je wat met haar wil en klaar! O ja en doe het een keer nuchter en zonder eerst te bellen/smsen/mailen/faxen dat heeft meer impact. Spontaniteit rules!
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Je bent veel te ingewikkeld bezig man, al dat nadenken is nergens voor nodig, laat dat maar aan vrouwen over.
Hij is zo dronken geworden dat hij uiteindelijk met de 'vriend' stond te zoenen in de hoek ipv die meid, en dat bevalt zo dat die twee nu een paartje geworden zijn, die meid vol teleurstelling achterlatend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:52 schreef IkWilbert het volgende:
ik ben erg nieuwschierig hoe het gegaan is gister.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef matthijst het volgende:
Of laat geworden en vandaag gangbang friday, waarbij ie met die "vriend" haar eens lekker uitwoont
Hahaha! Goed ideeeee!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:42 schreef sweetgirly het volgende:
Of, ik heb een nog beter idee, geef mij jouw hyves en ik zal ervoor zorgen dat zij jaloers wordt
![]()
Zit wat in!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Je bent veel te ingewikkeld bezig man, al dat nadenken is nergens voor nodig, laat dat maar aan vrouwen over.
laat je eigen fantasietjes even ergens anders op de loop gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:22 schreef matthijst het volgende:
Of laat geworden en vandaag gangbang friday, waarbij ie met die "vriend" haar eens lekker uitwoont
Sorry hoor maar ik vind je nogal een laffe hondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Hahaha! Goed ideeeee!!Not!
[..]
Zit wat in!![]()
Mensen, bedankt voor jullie leuke reacties! Helaas heb ik geen tijd om op alles te reageren.
Zo, en dan nu de UPDATE:
Gisteren dus naar het café geweest. Zij was een stuk later dan ik aangezien ze die avond ook nog iets anders te doen had. Ze vroeg via een sms of ik er om half 12 nog zou zijn. Ik reageerde dat het een beetje saai was zonder haar en dat ik niet wist of ik er dan nog zou zijn. Ik kreeg meteen een sms-je terug waarin ze vroeg of ik nog ff wilde wachten met weggaan. Uiteraard heb ik dat gedaan![]()
Toen ze rond half 12 binnenkwam, kwam ze vrijwel meteen na iedereen gedag gezegd te hebben, bij mij aan de bar zitten. Beetje zitten babbelen en al snel legde ze haar hand op mijn been. Ik pakte haar hand vast en kriebelde haar wat. Ze kwam ook weer lekker tegen me aanhangen en dat voelde heel goed kan ik je vertellen! Die maat van me was er ook. Hij zat practisch naast ons, dus dat ze aan mij ging kleven was wederom een goed teken! Ik ben er nu vrijwel zeker van dat ze in mij geïnteresseerd is ipv in hem. We leken heel even op een verliefd stelletje...haha.
Maar goed...jullie willen natuurlijk weten of ik haar de liefde heb verklaard oid. Nee dus.... ik vond dat op dat moment even niet nodig, want hoe we erbij zaten zei meer dan 1000 woorden denk ik.Ik heb haar ook niet volop gezoend. De kroeg was niet echt loaded en dan valt het zo op hé. Ik erger me er namelijk aan als anderen volop zitten te tongen in een kroeg en zal dat zelf dan dus ook niet zo snel doen.
Die vriend van me bleef as usual weer ongeneerd bij ons zitten zodat we amper in de gelegenheid kwamen om de aandacht op elkaar te richten. Beetje jammer, maar goed.... ik begin er sterk in te geloven dat hij niet eens doorheeft waar hij mee bezig is. Hij is gewoon zo en heeft mogelijk niet door dat ie op sommige momenten niet echt gewenst is.![]()
Op een gegeven moment zei hij: "Ik ga naar huis man!" ik natuurlijk:
, maar wat doet iemand anders.... die geeft ons nog wat te drinken en dus bleef ie weer zitten.
![]()
Uiteindelijk is hij naar huis gegaan, maar dat was net voordat de kroeg ging sluiten. Voor mij was het ook inmiddels wel tijd om naar huis te gaan want de wekker zou weer vroeg gaan. De bar mensen (tevens vrienden van ons) waren inmiddels aan het schoonmaken en wij zaten nog wat te babbelen. Ze kwamen nog even bij ons zitten en toen vond ik het eigenlijk wel tijd om op te stappen.
Niet heel veel gebeurd, maar het wordt me allemaal wel iets duidelijker nu. Vanavond zie ik haar weer want dan hebben we een feest. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Vanavond dus ook meer tijd en kans om haar serieus mee uit te vragen enzo!! Komt goed![]()
Nou, ik vond het idee, opzich dus he, wel goed. Want nu heb je nog niks gedaan en die vriend snapt het ook nog niet echtquote:
Haha... je hebt gelijk! Maar goed, ik hou het graag spannend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind je nogal een laffe hond
"de kroeg was niet vol dus ik kon haar niet kussen" "ik heb haar niet de liefde verklaard want blaaaaaaaaaa"
Er waren zo veel dingen die je kon doen! Jezus!
Het idee was leuk ja, maar goed... iets soortgelijks is al aan de gang op Hyves. Wordt telkens gekrabbeld door een vriendin van vroeger waar ik zo nu en dan nog weleens mee wegga. De krabbels lijken iets meer de stekking "Ik vind je leuk" te krijgen. Denk dus dat dat al voldoende is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, ik vond het idee, opzich dus he, wel goed. Want nu heb je nog niks gedaan en die vriend snapt het ook nog niet echt![]()
Ben het eens met sommigen anderen hier.
Ze moet jou willen en niet haar de keuze laten. Zodrekt staat ze op het feest die vriend te lebberen, als die komt, want daar zie ik hem in staat toeZit zo niet echt vooruitgang in, en qua liefde hoeft het ook niet snel te gaan, maar zoals je topictitel al zegt, er is een kaper op de kust, dus korte metten maken daarmee en dat laat je wel op zijn beloop en haar de keuze..nog steeds, dus.
Rond 12-en nog? Niet echt een tijdstip om op een doordeweekse avond nog iets te gaan doen héquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:50 schreef LostFormat het volgende:
Tsjongejonge, hoe moeilijk is het om even te vragen of ze zin heeft om wat met z'n tweetjes te gaan doen ipv lam te barhangen?
Vrágen. Niet meteen voor dat tijdstip, maar voor vandaag bijvoorbeeld. Afwachters zijn (vaak) afschrijvers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:55 schreef baggerbak het volgende:
Rond 12-en nog? Niet echt een tijdstip om op een doordeweekse avond nog iets te gaan doen hé
Ah, okquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:39 schreef baggerbak het volgende:
Het idee was leuk ja, maar goed... iets soortgelijks is al aan de gang op Hyves. Wordt telkens gekrabbeld door een vriendin van vroeger waar ik zo nu en dan nog weleens mee wegga. De krabbels lijken iets meer de stekking "Ik vind je leuk" te krijgen. Denk dus dat dat al voldoende is.
Maaruh... natuurlijk had ik meer kunnen doen. Op de een of andere manier is het er gewoon niet van gekomen. Opzich was er vast wel een goed moment te vinden om actie te ondernemen. Ben nu eenmaal niet zo'n held op dat gebied, maar vanavond gaan de remmen los!Believe me! Is toch ook een iets andere entourage dan de kroeg! Ze heeft me iig al laten merken dat ze wat van me wil.
Oh... en ik denk niet dat die vriend dat zomaar zal doen, waarschijnlijk pas als zij ddaar echt aanleiding voor gaat geven hetgeen ik niet geloof.
Wat dacht je van vandaag voor morgen? Vandaag zitten we al volgeboekt namelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrágen. Niet meteen voor dat tijdstip, maar voor vandaag bijvoorbeeld. Afwachters zijn (vaak) afschrijvers.
Condooms.... altijd op zak sinds ik weer vrijgezel benquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ah, ok![]()
Nou, ben (weer) benieuwd naar het vervolg !
Neem je wel je condoms meegezien de remmen losgaan
![]()
Jezus wat eens slappe smoesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:39 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Haha... je hebt gelijk! Maar goed, ik hou het graag spannend!
[..]
Zei je dat gisteren niet ook alquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Wat dacht je van vandaag voor morgen? Vandaag zitten we al volgeboekt namelijk
Jawel dusquote:Ik kan niet zeggen dat ik echt een afwachter ben geweest!
dat is idd duidelijk... je prefereert zelfs dat 'spannende' bóven de kans werkelijk voor haar te gaan en dat zal zij ook gemerkt hebben en jou inschatten als iemand die leuk is zolang er een beetje spannend geflirt kan worden (wat natuurlijk erg leuk kan zijn)... echter géén relatiemateriaal, enkel een leuke flirt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:39 schreef baggerbak het volgende:
Haha... je hebt gelijk! Maar goed, ik hou het graag spannend!
Ja slap héquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jezus wat eens slappe smoes
En haar jaloers maken via hyves? Hoe oud ben je
In principe, op zich, een soort van met... Wat heb je gezegd dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef baggerbak het volgende:
Ik heb haar in principe ook duidelijk gemaakt dat niet alles van 1 kant gaat komen.
De bedoeling is dat ze voornamelijk óm je zak zitten niet in je zak !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:05 schreef baggerbak het volgende:
Condooms.... altijd op zak sinds ik weer vrijgezel ben
Om je zak???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze voornamelijk óm je zak zitten niet in je zak !![]()
Heejj liefie.... doe jij je naam eens eer aan! Doe eens liev!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zei je dat gisteren niet ook al
[..]
Jawel dus
Jij kent ons!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is idd duidelijk... je prefereert zelfs dat 'spannende' bóven de kans werkelijk voor haar te gaan en dat zal zij ook gemerkt hebben en jou inschatten als iemand die leuk is zolang er een beetje spannend geflirt kan worden (wat natuurlijk erg leuk kan zijn)... echter géén relatiemateriaal, enkel een leuke flirt.
daar is niks mis mee, zolang je het maar ook zelf in de gaten houdt dat jullie niet toewerken naar een vaste relatie, maar hooguit een lekker uitgesponnen lange flirt, die leuk blijft zolang het ook 'spannend' blijft (en daarbij moet je ook bedenken dat het op een gegeven moment zo kan zijn dat dat meisje welbewust om de flirt met jou 'spannend' te houden, opzichtig met die andere jongen gaat flirten, om jou weer jaloers te maken... zulke spelletjes horen ook bij het flirten)
Ja ja ja... het heeft inderdaad wel iets weg van pubergedrag. Het gekke is dan ook dat ik met net weer een puber voel als zij bij me in de buurt is. Dit gevoel heb ik in geen jaren meer gehad! Verklaart mijn gedrag misschien een beetjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef Bramito het volgende:
[..]
In principe, op zich, een soort van met... Wat heb je gezegd dan?
Effe een vraagje, hoe oud is u? Sorry hoor maar ik vind het allemaal maar een beetje een "ik ben eigenlijk ontzettend 16" verhaal aan het worden. Ik ken echt geen enkele "Ik vind hem/haar leuk" situatie waar iemand zo afwachtend is na al 32x gezoend te hebben. Ieder jochie van 15 had allang aan d'r tieten gezeten. Kom op man, het begint echt op een hoax te lijken dit verhaal.
WIJ WILLEN VORDERINGEN ZIEN!![]()
Je verteld hier gedurende dit topic anders heel veel over jezelf en ik reageer enkel op de feitelijke daden die je zelf beschrijft ...quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:38 schreef baggerbak het volgende:
De avond dat ik haar ontmoette bleef ze al bij me slapen. Komt ook omdat zij misschien wel iets goedkoper is en het me dus niet zo moeilijk maakte. Vond haar toen trouwens niet goedkoop hoor ... laat daar geen misverstanden over ontstaan!![]()
Kut... je hebt me!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Knul! foute opmerking ook al probeer je het goed te praten... (dus toch 16?)
quote:
Ik vertel inderdaad veel over mezelf. Klopt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je verteld hier gedurende dit topic anders heel veel over jezelf en ik reageer enkel op de feitelijke daden die je zelf beschrijft ...
Minder op de 'woorden' die je gebruikt en je 'gevoelens' die je zégt te hebben (maar die om eerlijk te zijn niet overeen komen met je daadwerkelijke gedrag).
Het rondhangen in de kroeg en om elkaar heendraaien met de hele tijd een scheef oogje naar anderen om jullie hen, lijkt alles erop te wijzen dat het zeker géén daadwerkelijke verliefdheid op de ander is... eerder sociaal gedrag binnen een groep zonder echter persoonlijke 'touch' naar de ander toe.
Imho zit je alles een beetje te 'romantiseren' om hier de indruk pogen te wekken dat het meer zou zijn. Echter kijkend naar je daden is het nog altijd niet veel meer dan een lange betekenisloze flirt, en bovenal lijk je nog altijd geen zin te hebben er daadwerkelijk iets 'betekenisvols' van te maken, omdat je toch te graag aan de 'veilige' zijde wilt blijven staan:
Laat dat nu net mijn definitie van 'verliefdheid' zijn: Die gevoelens en emoties waarvoor mensen bereid zijn zich te wagen buiten de 'veilige banen' en opeens wat betreft sociaal gedrag een stuk verder gaan zonder de zekerheid er zélf individueel voordeel uit te halen.
Lijkt mij toch een significant verschil uitmakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
Om zijn leuter, zijn zak whateveripv in zijn zak dus.
Geduld is een schone zaak! Maaruh....ik had toch al gezegd dat ik actie ga ondernemenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:49 schreef Bramito het volgende:
[..]
![]()
Maandag als ik inlog hebben we dan voruitgang of moet ik maar gewoon een weekje wachten?
Dankje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik zou als ik jouw was, vanavond wel actie ondernemen.
Als je nu weer te lang wacht, kunnen haar interesses wel weer overslaan naar een ander persoon.
Succes vanavond.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:07 schreef rusketier het volgende:
Wat een slappe hap, als je net zo veel presteert in bed als in je omgang dan moet je "vriend" wel mee.
Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Om zijn leuter, zijn zak whateveripv in zijn zak dus.
Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef baggerbak het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam hier de indruk proberen te wekken dat het meer zou zijn? Zou ik niets beters te doen hebben? Ik vertel wat ik ervaar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:27 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat het wordt, maar vrees dat rusketier gelijk heeft en het een aflopende zaak is waarbij je "vriend" straks de gespeerde prins op het witte paard is die haar met zijn lans gaat redden van een langzame, suffe voortborrelende praatrelatie met haar platonische vriend "baggerbak"....
Je bent wat Chris Rock noemt een Dick in a Jar: backupvriend waar ze altijd op terug kan vallen als al haar potentiele neukertjes het laten afweten... Een schouder om op te huilen... De gek die op je blijft wachten in het cafe....
Succes!
Ik zei het toch goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij toch een significant verschil uitmaken.
Ja, doe maar, kan je alvast oefenenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:28 schreef baggerbak het volgende:
Is het een goed idee als ik hem nu alvast om doe?![]()
Ik denk dat jij een hoop zaken verkeerd intepreteert. Natuurlijk gaat het meeste over mijn eigen kansen e.d. Ik heb het topic ook met die insteek geopend. Ik was niet zeker van mijn zaak en wilde jullie mening horen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je blijft beweren 'meer' voor haar te voelen... het klopt namelijk helemaal niet met je daadwerkelijke gedrag dat je beschrijft als je bij haar bent.
En de rest van je omschrijving van je pure uitspraken en egdrag tegenover haar en jezelf.
Van wat je beschrijft is datgene waarop je let niet eens zozeer op haarzelf gericht, maar vooral op je 'eigen kansen', op het gedrag van anderen om jullie heen.
Dát heb ik dus niet gezegd. Bovendien is hetgeen ik daar beschreef een zeer beknopte versie van wat we besproken hebben. Ook kun je eventuele emoties tijdens dat gesprek niet uit mijn tekst halen. Jij denkt nu de waarheid in pacht te hebben gebaseerd op een stuk tekst.quote:Zelfs in je beginpost begin je er eerst over dat jullie vriendschap 'oppervlakkig' was en in een gesprek waarin zij aangaf zich eenzaam te voelen en eigenlijk wel een vriend te willen, gaf jij aan 'je soms ook wel eenzaam te voelen, maar het vrijgezelle leven ook té aantrekkelijk te vinden' (zeer eerlijk opgemerkt en ik heb het idee dat je dat uitgangspunt tot op de dag van vandaag aanhoudt)
Dat bedoel ik dus. Denk je nou werkelijk dat ik het zo aan haar heb overgebracht? Ik ben niet de handigste met vrouwen, maar zo slecht ben ik nou ook weer niet.quote:nergens is daar ook maar één teken van 'fysieke of emotionele aantrekking': enkel een zeer opportunistische en nogal egocentrische : 'goh, een relatie is wel goed tegen die momenten dat je jezelf een beetje eenzaam voelt, maar verder is het vrijgezel zijn toch ook prima'.
Dit heb ik gezegd toen we een beetje met elkaar aan het dollen waren. Ik heb dit dus met een knipoog gezegd. Absoluut niet patserigquote:je liefde verklaar je door de egocentrische en bezittelijke uitspraak: "Jij wordt mijn vriendin, al is het niet nu, dan is het wel over een tijdje" (imho, nogal een patserige *brrrr*-uitspraak)
Volgens van dale:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef sweetgirly het volgende:
Zak = synoniem aan leuter :
Oh, ik noem een zak gewoon zakquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:58 schreef Bramito het volgende:
Volgens van dale:
leu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] penis
Zak = balzak... dat hoeven we niet uit te leggen.
Ik denk dat al jou sexpartners jou wel lekker kinky vonden op het moment dat je een condoom om hun zak knoopte en daarom nooit geklaagd hebben, maarrrrrr das dus nie de bedoeling.
nogmaals... lees je eigen post nog eens door op een objectieve en niet zo zelfverliefde manier...quote:
Nu kan je dat opeens weer gaan ontkennen en doen 'alsof je dat niet zo bedoelt hebt' of 'niet zo gezegd' maar wat daaruit voor mij heel duidelijk blijkt is dat je eigenlijk helemaal niet zat te azen op een relatie en zéker ook niet met haar ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:03 schreef baggerbak het volgende:
Ze zei dat ze zich eenzaam voelde en dat ze wel weer een vriend zou willen. Ik gaf aan dat ik daar ook weleens last van had, maar dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil. Zeggen dat ik het vrijgezelle leven soms ook wel kan waarderen wil niet meteen zeggen dat ik niet op een relatie zit te wachten. Ik ben blij dat ik dat vrijgezelle leven tegenwoordig wel aardig kan waarderen, want dat was na mijn vorige relaties wel even anders zeg. Ik zou me toen zomaar op een nieuwe relatie hebben gestort als de kans zich voordeed.... puur om maar niet alleen te hoeven zijn. Heeft een poos geduurd voordat ik er vrede mee had. Maar nu geen relatie willen.... dat is wat overdreven! Ik wil alleen geen relatie met iemand waar ik niet zeker van ben. Bij haar ben ik dat aardig, maar of zij er zo over denkt is een tweede.quote:
ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:30 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat jij uit mijn verhaal opmaakt dat ik geen relatie wil.
Dan kun je heel veel moeite doen om je eigen woorden vervolgens af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie zou gaan ....quote:... dat het vrijgezelle leven me soms ook goed bevalt.
Zo wordt het natuulijk oeverloos gezeik over of ik nou wel of geen relatie wil en of ik wel of niet verliefd ben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ben je nu zo blind of denk je serieus hier ontkennen te kunnen dat je zelf in je startpost geschreven hebt:
[..]
Dan kun je heel veel moeite doen om dat af te gaan zwakken, dat je dat héél anders bedoelt... maar feit blijft kennelijk dat je eigen woorden soms niet zo goed kloppen met het beeld dat je graag van jezelf hier wil presenteren, nl dat je wel helemaal voor een relatie gaat ....
nogmaals, lees nu werkelijk eens je eigen posts hier in dit topic kritisch door alsof ze van iemand anders zijn en let eens op wat je nu precies schrijft:
- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
- je houd een afwachtende houding aan
- je reageert pas jaloers als ze overduidelijk enorm gaat zitten flirten met een verder hopeloze 'zoekende' vriend, en dan probeer je dr nogal hopeloos 'op dr bek te pakken'... iets wat ze natuurlijk niet zomaar toelaat (juist om te voorkomen dat jij het idee zou krijgen dat zij een 'easy' te pakken wijffie voor jou zou zijn, eentje die goed is voor de dronken avondjes in de kroeg)
- je gaat overdreven bezitterig doen over krabbeltjes op Hycves, terwijl je niet eens één serieuse versierpoging gedaan hebt....
En jij wil nu gaan doen alsof je 'heel erg verliefd op dr bent' en je vind het nu zo vreemd dat het 'tot nu toe niks geworden is'...?
Man, wake up and smell the coffee... je hebt nog geen flikker voor haar gedaan en beklaagt je enkel dat ze niet als een warm broodje aan jou opgediend wordt....
als je zo verliefd bent als je zegt te zijn, zou het dan niet eens tijd worden dat je DADEN toont ipv nietsbetekende woordjes hier dat je zo 'oprecht verliefd' zou zijn... wat hardstikke leuk voor je is, maar zij heeft dat uit je gedrag niet bepaald kunnen merken.
Uh.. zijn dat niet dezelfde punten?quote:- dat jij géén initiatieven naar haar toe neemt, alles wat gebeurt is kwam van haar uit
- je houd een afwachtende houding aan
Wat staat hier eigenlijk? Beetje vreemde zin. Snap er geen hout van.quote:- waar je opmerkingen naar haar toe plaatst die eventueel wel iets meer zouden kunnen zijn, doe je er niks-nada-nakkes mee
Dankjewel hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef MLI het volgende:
TS, zorg dat ze vroeg komt en geniet samen van spacecake. Dan zit je vanavond in ieder geval gebakken. Trek je niet teveel aan van RM-rf, alleen maar offtopic gelul waar de romantici niets aan hebben. Jouw gevoel is jouw gevoel en niemand kan dat via internet analyseren. Dus gewoon ervoor gaan vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |