abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54037426
[Directe reply op de OP] Je bent te afwachtend geweest, haal je les hieruit en move on
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_54038408
Sterk blijven, scherp blijven en geen zwakheid gaan uitstralen...
gegarandeert succes
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:12 #103
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_54040296
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter ) met wat er aan de hand is.

- "Hebben jullie wat met elkaar?"

> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje )

Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.

Maar zoals ik het lees heb je de slag al verloren. Nu valt echt liefde (ja, ECHTE liefde) ook te vernietigen. Uiteindelijk kiezen mensen altijd voor zichzelf, als het een te groot probleem word om een relatie met iemand te hebben, zelfs bij echte liefde, dan dumpen ze ook hun ware liefje. (ervaring alszijnde de destroyer )
I mean no harm
pi_54040752
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef pomtiedom het volgende:
Pak die 'vriend van je en je vriendin bij elkaar en confronteer ze in het open (en nuchter ) met wat er aan de hand is.

- "Hebben jullie wat met elkaar?"

> Ja. (oke, doei!!)
> Nee (kansje )

Blijkt ze toch verder te gaan met gozer, dumpen.
Echt, hoe kansloos wil je overkomen... Áls je het al vraagt, heb het er dan alleen met haar over...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_54048567
En..............
pi_54049733
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:43 schreef ymme het volgende:
En..............
Wacht ik kan het wel voospellen!
Het was druk in de kroeg blaaaa blaaaa en nog meer smoesjes dus er is niks gebeurt, maar ze lachte heel lief naar TS dus vanavond gaat hij echt echt wat doen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54050466
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:43 schreef jpg97 het volgende:
Een meid/vrouw is geen product waar je een nummertje voor kunt trekken, en als jij aan de beurt bent moet je je kans pakken

Als ze een relatie met je zou willen had ze dat al lang duidelijk gemaakt. En áls je echt duidelijkheid wilt dan kun je het nog altijd aan haar zelf vragen. Weet je ook meteen waar jij ( en die maat van je ) aan toe zijn.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_54056072
*Lurker meldt zich*

Wil wel ff weten wat er gisteravond gebeurt is...
pi_54056513
TS, UPDATE!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:56:41 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54056659
Hoe oud zijn we hier trouwens?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54079989
hey ik heb je berichje niet geleze maar ik ehb ook een keer een karper op de kust gevonde die heb ik toen gewon meegenome en opgegetenn wel een meevaller ik zou zeggen ga er voor
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:24:45 #112
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54084016
* Bramito wacht op update...
Siesta & Fiesta!
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:28:47 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54084087
Ik ben bang dat de update niet zo rooskleurig is, anders had TS zich inmiddels wel gemeld, lijkt me.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:37:34 #114
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54084249
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
Siesta & Fiesta!
pi_54084303
Helaas, TS had weer eens geen ruggegraat
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:41:37 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54084324
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:37 schreef Bramito het volgende:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen....
We doen niets, ik speculeer.
pi_54084740
Naja, eerst z'n topic openen en vervolgens niets meer vermelden.

Sjonge sjonge...
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:38:09 #118
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54085242
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken he altijd positief blijven schatjes!
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:39:41 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54085262
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:38 schreef AcidBurner het volgende:
Of misschien is het wel goed gegaan ... en liggen ze nu al 48 uren te krikken he altijd positief blijven schatjes!
Ja. Misschien wel. Maar ik heb denk ik toch een wat realistischere outlook .
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:45:31 #120
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54085333
Copycat, zoals ik het hier gelezen heb, ja ik ben er niet bij als ze elkaar zien :p dus ik weet het ook niet 100% zeker, maar hij heeft toch meer dan een kans hoor! Ik hoop dan ook dat ze samen gelukkig worden. Wie weet, ik zit anders ook wel de wachten op een update... hopelijk komt die vandaag nog!
pi_54085797
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:45 schreef AcidBurner het volgende:
... maar hij heeft toch meer dan een kans hoor!
Hij heeft zeker een kans gehad ... de vrouw vertelde hem in een direkt 1-op-1 gesprek 'toe te zijn aan een vaste relatie'... en als een dame dat aan een vrijgezelle man gaat vertellen en ze kort erop na wat kroelwerk begint te zoenen, kun je heus wel 1 en 1 bij elkaar optellen ...
die 'vaste relatie' die ze wilde was dus idd met hem....

Maar, uit alles wat erop volgde blijkt dat de TS niet diegene was die vervolgens de indruk leek te wekken uit te zijn op een 'vaste' relatie... immers hij deed niks anders dan op dr afstappen in de kroeg, liefst met een paar drankjes op en daarna te willen zoenen...
als ze een keertje nuchter zijn, ze gaan koffiedrinken, blijkt hij haar compleet te negeren.

Nu kan je vrouwen veel maken, maar een vrouw die zit te azen op een vaste relatie zo behandelen, kan dodelijk zijn voor haar gevoelens... juist omdat zij zich al behoorlijk bloot gegeven heeft.
Die vrouw zal ook scherp erop letten of ze niet alleen die man kan hebben 'op een beetje mee te zoenen', maar ook of hij dus werkelijk 'relatie-materiaal' is.

Als hij dr vervolgens niks mee wil doen en enkel leuk doet als hij dronken is; is het voor een vrouw die juist een vaste relatie zoekt meestal snel voorbij. De meesten hebben geen zin een partner te vinden die pas leuk gaat doen als je hem eerst een paar glaasjes alcohol toedient.

Natuurlijk zou de TS best kunnen pogen wat te redden, maar hij gooit adviezen daartoe snel weg... die zijn nl. hem iets te 'kritisch' over zijn eigen gedrag tot nu toe.
Liever gaat hij de gemakkelijke weg van het 'eerst een fiks aantal biertjes in de kroeg achterover slaan en dan weer proberen of zn 'move' van dr in ene op dr bek pakken wel weer lukt. 't is ook zo'n romanticus.

Nogmaals, als hij zulke serieuse gevoelens voor dr zou hebben zou hij juist betere moeten weten en dr _niet_ weer in de kroeg proberen te versieren en zeker niet zich eerst moed te willen indrinken, dan werkt totaal contra-productief; toont juist aan dat zijn intersse in haar niet veel verder dan die kroeg gaat.
In plaats daarvan zal hij toch eerst wat persoonlijker naar haar toe moeten worden en zich voor haar moeten bewijzen als 'relatie-materiaal' ... maar daarvoor lijkt hij toch iets te schijterig en ego-centrisch te zijn.

Hij zou juist wat kunnen leren van die 'vriend' waarop hij zo jaloers is... die vriend heeft namelijk oook vaak en persoonlijke contact met vriendinnen 'buiten' de kroeg om..
Niet voor niks was die vriend degene die het eerste hoorde van de overleden hond... als hij dat niet doorverteld had (waarschnl. in opdracht van het meisje, dat graag door de TS getroost werd, maar te trots is om daar zelf om te gaan 'bedelen') had de TS er niks van gehoord en doodsimpel blijven wachten tot het volgende moment dat ze elkaar in de kroeg zouden treffen om een leuke avond te hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54086151
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:13 schreef RM-rf het volgende:
-verhaal-
OK. En waarom is het nu precies zo belangrijk dat heel Fok! hiervan overtuigd raakt?
pi_54086281
Nou mensen... nu dan maar een update:

Er speelt weldegelijk iets tussen ons, maar van een relatie kan ik (voorlopig) nog niet spreken denk ik. Vrijdag heb ik het een en ander met haar besproken en heb haar gevraagd waar ik aan toe ben. Helaas is ze een beetje ontwijkend in haar antwoorden en ik merk dat ze op dit moment toch echt niet toe is aan iets serieus (met mij). Maar goed... aan de andere kant geeft ze dubbele signalen af en trekt ze heel erg naar me toe. Eerlijk gezegd weet ik nu eigenlijk nog niet veel.

Zaterdagavond /nacht is ze samen met 2 vriendinnen bij mij op visite geweest. Heel de avond gelachen en gezellig zitten praten. Op een gegeven moment kwam ze heel dicht tegen me aan zitten en gooide ze haar benen over me heen. Uiteraard vond ik dat niet erg en zo hebben we eigenlijk de rest van de avond tegen elkaar aan gelegen / gezeten. Ik heb haar een beetje zitten kriebelen her en der, maar verder is er niet veel gebeurd.

Ik behandel haar met veel respect en ga dus niet zomaar over tot allerlei pogingen om sex met haar te krijgen. Dit is een meid die echt heel rustig benaderd moet worden. Ze heeft namelijk veel meegemaakt en ik wil absoluut niets forceren. Ik denk dat als ik te snel zou gaan, dat ze het benauwd krijgt en ik haar dus verder van me weg stoot. Een vriendin van mij gaf me deze raad ook. Ze ziet dat ze me erg leuk vindt, maar dat ze gewoon even niet weet wat ze er nu mee aanmoet. "Alles op zijn tijd en dan komt het uiteindelijk vast goed" waren haar woorden.

Anyway, ze is ook bij me blijven slapen. Ze kroop dicht tegen me aan, maar van sex is dus geen sprake geweest. Jullie zullen dat vast dom en niet stoer van me vinden dat ik geen pogingen heb gewaagd, maar het voelde gewoon verkeerd aan om iets te proberen. Ik heb een beetje het gevoel dat de beste meid opzoek is naar een stuk genegenheid en dus in eerste instantie niet naar meer. Goed.... dat kan natuurlijk. Ik zie wel waar het schip strandt. Het voelde in iedergeval erg goed haar bij me te hebben. Beetje knuffelen kan ook lekker zijn

Ik hoop dat er een beetje normaal gereageerd kan worden. Jullie zijn immers weer voorzien van een update naar waarheid. Ik had namelijk ook stoer kunnen doen en kunnen zeggen dat ik haar heel het weekend heb liggen uitwonen en kunnen roepen om een slotje

[ Bericht 0% gewijzigd door baggerbak op 22-10-2007 11:48:54 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:56:58 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54086519
Hebben jullie ook niet gezoend? Ik zie een friendszone in het verschiet, als die al niet ingegaan is ...
pi_54086601
TS, dit duurt te lang. Tijd voor meer actie en dan heb ik het niet over seks. Ga gewoon zonder aan te kondigen bij haar langs en zeg dat ze maar eens niet zo ontwijkend moet zijn. Eerlijkheid duurt het langst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')